با اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل، نیازی به پورت خالی adsl ندارید!

اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل

پورت خالی ADSL نداریم!

یکی از مشکلاتی که درخواست‌دهندگان اینترنت پرسرعت ADSL با آن مواجه هستند، موجود نبودن پورت خالی در مرکز مخابراتی محل سکونت یا کار آنهاست.

تعداد پورت‌هایی که در هر مرکز مخابراتی در اختیار شرکت‌های عرضه‌کننده اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرد، محدود است. به همین دلیل و به علت افزایش تعداد استفاده‌کنندگان، ممکن است در بعضی مراکز مخابراتی پورت خالی جهت اختصاص به مشتری جدید وجود نداشته باشد. در این صورت چنانچه درخواست خود را برای دریافت اتصال اینترنت ADSL در این شرکت‌ها ثبت کنید، چاره‌ای ندارید به جز این که برای مدت نامعلومی منتظر بمانید. البته این شرایط برای اینترنت adsl که از خود مخابرات خریداری شود، متفاوت است و به نظر می‌رسد مخابرات برای اینترنت adsl خود پورت بیشتری اختصاص می‌دهد که اگر این طور باشد، سیاستی تبعیض‌آمیز است.

از سوی دیگر به دلایلی که گفته شد، چنانچه برای مدت کوتاهی از شرکت طرف قرارداد خود ترافیک اینترنت ADSL خریداری نکنید، پورتی که به خط تلفن شما اختصاص داده شده، در اختیار مشترک دیگری قرار می‌گیرد. افت کیفیت صدا در مکالمات تلفنی و یا افت کیفیت اینترنت و قطعی مکرر در صورت فرسوده بودن سیم‌کشی خط تلفن، از مشکلات دیگری است که دریافت سرویس ADSL بر روی خط تلفن به همراه دارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اما ایرانسل برای حل این مشکل راه حل جدیدی ارائه کرده! اگر در محل سکونت یا کار شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل با سرعت نامحدود، می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل چیست؟

ایرانسل فناوری جدید اینترنت نسل ۴ ثابت (TD-LTE) را برای اولین بار در کشور در اختیار شما قرار می‌دهد. اینترنت نسل ۴ ثابت ایرانسل در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و گزینه‌ای مناسب برای تامین اینترنت سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی به شمار می‌رود.

با استفاده از این سرویس می‌توانید با خرید مودم اینترنت نسل ۴ ثابت و دریافت یک سیم‌کارت اینترنت نسل ۴ ثابت، بدون نیاز به خط تلفن ثابت، از اینترنت پرسرعت ایرانسل بهره‌مند شوید. شما می‌توانید  هم اکنون با خرید مودم اینترنت خانگی و اداری ایرانسل با  ۵۰ درصد تخفیف ااز خدمات اینترنت نسل ۴ ایرانسل بهره‌مند شوید.

برای استفاده از این فناوری شما به یک سیم کارت، مودم و بسته اینترنت نسل ۴ ثابت نیاز دارید.

نحوه خرید مودم و سیم‌کارت اینترنت نسل ۴ ثابت

برای خرید مودم، سیم‌کارت و بسته به‌صورت یکجا به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. مراجعه به فروشگاه الکترونیکی ایرانسل
  2. تحویل فوری با مراجعه به یکی از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌‌های مجاز ایرانسل
  3. تماس با شماره ۶۰۰ (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط)

برای آگاهی از مناطق تحت پوشش این سرویس، اینجا کلیک کنید.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید اینترنت ثابت خانگی و اداری نسل ۴ ایرانسل می‌تواند در شرایط فعلی سود شرکت‌های ارائه کننده‌ی adsl بزرگی مثل پارس آنلاین و شاتل و … را به مخاطره اندازد؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *