تابستان داغ شاتل موبایل: این تابستان مهمان شاتل موبایل باش!

جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل

تابستان ۱۳۹۷، اولین تابستانی است که شاتل موبایل همراه شماست. به همین مناسبت این اپراتور سراسری تلفن همراه، با برگزاری جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل امکان بهره‌مندی مشترکان جدید و قدیمی خود را از سیم‌کارت هدیه، ده‌ها گیگابایت اینترنت ۳G و ۴G و هزاران دقیقه مکالمه و پیامک رایگان در طول تابستان امسال فراهم آورده است. شرایط و جزئیات شرکت در جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل را در ادامه می خوانید.

تابستان داغ شاتل موبایل

پیشنهادهای ویژه جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل برای مشترکان جدید

دو سیم‌کارت و سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک مهمان شاتل موبایل

با خرید و برقراری نخستین تماس از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به همراه بسته آغازین ویژه تابستان تا ۳۱ مرداد و با تنها ۴۰ هزار تومان، دو سیم‌کارت شاتل موبایل به همراه سه ماه مکالمه، پیامک و اینترنت برای خود و یکی از عزیزانتان که بیشتر از همه با او صحبت می‌کنید، دریافت خواهید کرد.

خرید دو سیم کارت در جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل
برای مشترکان جدید شاتل موبایلبرای مشترکان ADSL شاتل
دو سیم کارتدو سیم کارت
۳ ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی برای هر سیم کارت۳ ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی برای هر سیم کارت
۲۲ گیگابایت اینترنت ۳G و ۴G سه ماهه (هر سیم کارت ۱۱ گیگابایت)۴۰ گیگابایت اینترنت ۳G و ۴G سه ماهه (هر سیم کارت ۲۰ گیگابایت)
۶۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه سه ماهه (هر سیم کارت ماهیانه ۱۰۰ دقیقه)۶۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه سه ماهه (هر سیم کارت ماهیانه ۱۰۰ دقیقه)
۶۰۰ پیامک خارج شبکه سه ماهه (هر سیم کارت ماهیانه ۱۰۰ پیامک)۶۰۰ پیامک خارج شبکه سه ماهه (هر سیم کارت ماهیانه ۱۰۰ پیامک)
۴۰۰۰۰ تومان۴۰۰۰۰ تومان

مشترکان ADSL شاتل برای دریافت ۱۸ گیگابایت ترافیک سه ماهه مضاعف، تنها کافی است در زمان ثبت نام، شناسه اشتراک ADSL شاتل خود را در فرم ثبت نام درج کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

برای انتخاب انتخاب شماره و خرید این بسته، اینجا کلیک کنید و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید و یا به یکی از نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید.

در صورت خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت با بسته آغازین شماره ۴ از طریق وبسایت یا مرکز تماس شاتل موبایل تا پیش از ۳۱ مرداد، دو سیم‌کارت از طریق پست ظرف حداکثر ۷ روز به شما تحویل می‌شود.

در صورت خرید سیم‌‌کارت با بسته آغازین شماره ۴ از طریق نمایندگی های شاتل موبایل، یک سیم‌‌کارت توسط نماینده به شما تحویل می‌شود و در صورت فعال سازی و برقراری نخستین تماس با این سیم‌کارت تا پیش از ۳۱ مرداد ماه، دومین سیم کارت مطابق فرآیندی که برایتان پیامک می‌شود، از طریق پست تحویل شما خواهد شد.

توجه داشته باشید که در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌کارت و تکمیل ثبت نام، لازم است کپی کارت ملی خود را به پستچی تحویل دهید.

بسته آغازین شماره ۲ به همراه اینترنت هدیه

تا پایان شهریور امسال فرصت دارید تا با تنها ۲۵ هزار تومان و خرید و برقراری نخستین تماس از سیم کارت شاتل موبایل با بسته آغازین شماره ۲، از ۴/۵ تا ۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه یک ماهه بهره مند شوید.

خرید یک سیم کارت در جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل
برای مشترکان جدید شاتل موبایلبرای مشترکان ADSL شاتل
یک ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلییک ماه مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی
۶/۵ گیگابایت اینترنت ۳G و ۴G یک ماهه۱۲ گیگابایت اینترنت ۳G و ۴G یک ماهه
۱۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه یک ماهه۱۰۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه یک ماهه
۱۰۰ پیامک خارج شبکه یک ماهه۱۰۰ پیامک خارج شبکه یک ماهه
۲۵۰۰۰ تومان۲۵۰۰۰ تومان

حجم اینترنت یک ماهه این بسته برای مشترکان خدمات ADSL شاتل، ۵/۵ گیگابایت بیشتر از سایر مشترکان است. برای دریافت این ترافیک، تنها کافی است در زمان ثبت نام شناسه اشتراک ADSL شاتل خود را در فرم ثبت نام درج کنید.

برای انتخاب انتخاب شماره و خرید این بسته، اینجا را کلیک کنید و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید و یا به یکی از نمایندگی‌های شاتل موبایل در سراسر کشور مراجعه کنید.

لطفا توجه داشته باشید که در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌کارت و تکمیل ثبت نام، لازم است کپی کارت ملی خود را به پستچی تحویل دهید.

پیشنهاد جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل برای مشترکان قدیمی و جدید

این هفته مکالمه کنید؛ هفته بعد میهمان اینترنت شاتل موبایل باشید!

تمامی مشترکان قدیمی و جدید شاتل موبایل از ۲۳ تیر تا جمعه ۳۰ شهریور، به ازای حداقل ۳۰ دقیقه تماس خروجی خارج شبکه در طول هفته، براساس جدول زیر تا ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار زمانی ۷ روزه در هفته بعد دریافت خواهند کرد.

جایزه مکالمه در جشنواره تابستان داغ شاتل موبایل
مکالمه (دقیقه در هفته)اینترنت هدیه
۳۰ تا ۶۰۸۰۰ مگابایت (۷ روزه)
۶۱ تا ۱۲۰۱/۵ گیگابایت (۷ روزه)
۱۲۱ تا ۱۸۰۳/۵ گیگابایت (۷ روزه)
بیش از ۱۸۱۲۰ گیگابایت (۷ روزه)

بسته‌ اینترنت هدیه، بعد از پایان هر هفته و تا پایان روز شنبه هفته بعد، به سیم کارت شاتل موبایل مشترکان واجد شرایط به طور خودکار تخصیص داده شده و جزئیات آن از طریق پیامک به اطلاع شما می رسد. ترافیک هدیه به ازای مکالمات خروجی خارج از شبکه، از زمان تخصیص و فعالسازی، ۷ روز معتبر بوده و قابل استفاده خواهد بود.

به راهنمایی نیاز دارید؟

۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آنها چت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *