همه چیز درباره طرح رای آموز رایتل

یکی از اقدامات رایتل در کنار ارائه خدمات مخابراتی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به‌صورت آنلاین، در قالب طرح رای آموز رایتل است. با ثبت‌نام در طرح رای آموز رایتل، در کنار یک سیم‌کارت اعتباری رایگان، ۴۷٬۰۰۰ تومان اعتبار هدیه برای شرکت در دوره‌های آموزشی هم دریافت خواهید کرد.

سیم‌کارت اعتباری هدیه، ۲٬۰۰۰ تومان اعتبار اولیه دارد که از آن می‌توانید برای همه خدمات درون و برون شبکه رایتل استفاده کنید. فقط یادتان باشد که مهلت استفاده از این اعتبار اولیه، ۳۰ روز پس از ثبت‌نام و فعال‌سازی سیم‌کارت است. تنها مبلغی که برای ثبت‌نام در این طرح باید پرداخت کنید، هزینه کتاب‌های الکترونیکی به مبلغ ۵٬۰۰۰ تومان و هزینه پست به مبلغ ۴٬۹۰۰ تومان است که مجموع آن‌ها ۹٬۹۰۰ تومان می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که این مبلغ‌ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده اعلام شده‌اند.

چگونه در طرح رای‌آموز رایتل ثبت‌نام کنیم؟

با توجه به آنچه که در بالا گفتیم، اگر به طرح رای‌آموز رایتل علاقه‌مند شده‌اید، کافی است یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید و ثبت‌نام در این طرح را انجام دهید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

طرخ رای‌آموز رایتلبعد از ثبت‌نام، سیم‌کارت حداکثر تا ۵ روز به آدرس پستی شما فرستاده خواهد شد. علاوه بر سیم‌کارت، یک کد ۱۶ رقمی هم دریافت می‌کنید که برای استفاده از اعتبار هدیه شرکت در دوره‌های آموزشی به آن نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، در هنگام ثبت‌نام یک شناسه کاربری به‌‌همراه رمز عبور به شما اختصاص داده می‌شود که باید آن را برای ورود به سیستم و فعال کردن اعتبار هدیه حفظ کنید.

پس از دریافت سیم‌کارت، باید کد ۱۶ رقمی را با استفاده از همان سیم‌کارتی که خریده‌اید، به شماره ۲۰۲۱ پیامک کنید. بعد وارد سامانه جشنواره ۲۰۱۴ رایتل شوید و پس از وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور، در صفحه‌ای که باز خواهد شد، کد ۱۶ رقمی را در محل مشخص‌شده نیز وارد کنید تا مراحل فعال شدن اعتبار هدیه به‌طور کامل انجام شود. حالا می‌توانید به مرکز آموزشی رایتل مراجعه کنید و با مشاهده لیست دوره‌های آموزشی، در دوره‌هایی که به آن‌‌ها علاقه‌مند هستید شرکت کنید.

نکات قابل توجه در مورد طرح رای آموز رایتل

  • فرصت ثبت‌نام در این طرح محدود است و با توجه به اینکه رایتل آن را تمدید کرده، در زمان نگارش این مطلب فقط ۴٬۸۵۲ هدیه باقی مانده بود.
  • دوره‌های آموزشی به دو صورت «مجازی» و «نرم‌افزار تحت وب» برگزار می‌شود. برای شرکت در دوره‌های آموزشی تحت وب، نصب نرم‌افزار آموزشی (کتاب الکترونیک) که به همراه بسته سیم‌کارت ارائه شده است، لازم است.
  • در پایان هر دوره، گواهینامه‌های پایان دوره معتبر توسط مرکز برگزارکننده دوره به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود.
  • بر طبق قوانین مرکز توسعه اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، خریداران در گروه سنی ۲۸-۱۸ سال امکان استفاده از تمامی دوره‌های آموزشی را دارند و برای گروه‌های سنی بالاتر، امکان استفاده از دوره‌ها محدود می‌شود.
  • مدت زمان استفاده از اعتبار ۴۷٬۰۰۰ تومانی تا پایان سال ۹۳ است.
  • برای اینکه مطمئن شوید کد ۱۶ رقمی به سامانه ۲۰۲۱ تحویل داده شده است، قابلیت تحویل پیامک (Delivery Report) گوشی خود را فعال نگه دارید.
  • در صورت فراموشی شناسه کاربری و رمز عبور، اگر تاکنون کد ۱۶ رقمی را ارسال نکرده‌اید، جهت بازیابی شناسه یا رمز عبور به اینجا مراجعه کنید. اگر هم کد ۱۶ رقمی را ارسال کرده‌اید، باید به این پایگاه سر بزنید.

 

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *