سیم‌کارت‌های رایتل را در نمایشگاه الکامپ با تخفیف ویژه بخرید!

اگر به کامپیوتر، موبایل و تکنولوژی‌های مرتباط با آن‌ها علاقه‌مند هستید، حتماً نام «الکامپ» را شنیده‌اید. الکامپ نام اختصاری نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک است که هر سال در تهران برگزار می‌شود و تقریباً همه شرکت‌هایی که در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، در آن غرفه دارند. بیستمین نمایشگاه الکامپ، ۱۶ تا ۱۹ آذر برگزار خواهد شد و رایتل هم به‌عنوان یکی از اوپراتورهای تلفن همراه در آن غرفه خواهد داشت. همه این‌ها را گفتیم تا بگوییم شما که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید، می‌توانید سیم‌کارت‌های رایتل را در نمایشگاه الکامپ با تخفیف ویژه بخرید!

طرح ویژه نمایشگاه الکامپ ۹۳برای خرید یکی از سیم‌کارت‌های رایتل در ایام نمایشگاه الکامپ و استفاده از تخفیف‌های ویژه، دو راه دارید:

  • ثبت‌نام پیش از شروع نمایشگاه و دریافت سیم‌‌کارت در ایام برگزاری نمایشگاه الکامپ

در این روش باید مراحل ثبت‌نام سیم‌کارت موردنظرتان را از حالا تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ آذر انجام دهید و سپس برای دریافت سیم‌کارت به غرفه رایتل که در سالن ۴۰ نمایشگاه قرار دارد مراجعه کنید. یادتان باشد که برای دریافت سیم‌کارت ثبت‌‌نام شده، حضور شما به همراه اصل کارت ملی و شناسنامه جدید عکس‌دار ضروری است و اینکه پس از دریافت سیم‌کارت،  برای تکمیل ثبت‌نام باید به یکی از فروشگاه های رایتل و یا نمایندگان فروش و خدمات رایتل مراجعه کنید. فقط عجلله کنید؛ چون ظرفیت ثبت‌نام به این روش محدود است و رایتل اعلام کرده که در صورت تکمیل ظرفیت پیش‌بینی‌شده، آن را افزایش نخواهد داد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • دریافت کارت تخفیف در ایام برگزاری نمایشگاه و ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی رایتل یا مراجعه به فروشگاه‌های رایتل

در این روش باید در ایام برگزاری نمایشگاه به غرفه رایتل سر بزنید و یک کارت تخفیف دریافت کنید. سپس با استفاده از شناسه هدیه که روی کارت نوشته شده، مراحل ثبت‌نام را از طریق پایگاه اینترنتی رایتل و یا مراجعه به فروشگاه‌های رایتل انجام دهید. در این روش، تا ۳۰ دی فرصت دارید که مراحل ثبت‌نام را انجام دهید و پس از آن، سیم‌کارت از طریق پست و بدون پرداخت هزینه اضافی به دست‌تان خواهد رسید. اگر می‌خواهید ثبت‌نام را از طریق سایت رایتل انجام دهید، باید به صفحه ویژه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت ویژه نمایشگاه الکامپ بروید و در آن‌جا بعد از وارد کردن شناسه هدیه و انتخاب سیم‌کارت موردنظرتان، اطلاعات لازم را وارد کنید. اگر هم به هر دلیلی امکان ثبت‌نام در سایت را ندارید، از دور روز بعد از دریافت کارت تخفیف تا ۳۰ دی، اصل شناسنامه و کارت ملی خودتان و کپی آن‌ها را به‌همراه کارت تخفیف بردارید و به یکی از فروشگاه‌های رایتل مراجعه کنید.

مشخصات سیم‌کارت‌های قابل خرید در طرح ویژه نمایشگاه الکامپ ۹۳

سیم‌کارت دائمی

قیمت سیم‌کارت دائمی رایتل ۱۲۰٬۰۰۰ تومان است؛ ولی شما می‌توانید در ایام نمایشگاه آن را با قیمت ۷۲٬۰۰۰ تومان (البته باید مالیات بر ارزش افزوده را هم حساب کنید!) بخرید. علاوه بر این، با خرید سیم‌کارت دائمی می‌توانید از بسته‌های هدیه رایتل شامل استفاده نامحدود از تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه‌ای داخل شبکه و یک گیابایت اینترنت به‌مدت ۳۰ روز، بهره‌مند شوید. البته اگر با طرح‌های رایتل آشنا باشید، می‌دانید که استفاده نامحدود یعنی حداکثر ۱۰٬۰۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰٬۰۰۰ پیامک یا پیام چندرسانه‌ای. اگر هم تا ۶۰ روز پس از ثبت‌نام، هیچ استفاده‌ای از سیم‌کارت خودتان نکنید، اعتبار بسته‌های هدیه از بین می‌رود.

سیم‌کارت اعتباری

قیمت سیم‌کارت اعتباری رایتل ۲۰٬۰۰۰ تومان است و اگر می‌خواهید این سیم‌کارت را در ایام نمایشگاه الکامپ بخرید، باید همین مبلغ را پرداخت کنید. پس تخفیف چه می‌شود؟ تخفیفی که رایتل برای سیم‌کارت اعتباری در نظر گرفته، طرح دکا پلاس به‌مدت ۳۰ روز است که جزئیات آن عبارتند از: ۱۰٬۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه، ۱۳۰ دقیقه مکالمه برون شبکه، ۱۰٬۰۰۰ پیامک درون شبکه و ۱۳۰ پیامک برون شبکه.

سیم‌کارت دیتا

در طرح ویژه نمایشگاه الکامپ، سیم‌‌کارت دیتای رایتل را می‌توانید به‌‌همراه بسته‌های اینترنت و مودم رای‌فای بخرید. رای‌فای (RiFi) یک دستگاه مودم جیبی است که با قرار دادن یک سیم‌کارت رایتل، تبدیل به یک مودم بی‌سیم قابل حمل می‌شود و ۱۰ کاربر به‌صورت همزمان می‌توانند با استفاده از آن به اینترنت وصل شوند. جزئیات این بسته‌ها را می‌توانید در جدول‌های زیر ببینید:

مشخصات بستهقیمت قبل از تخفیفقیمت بعد از تخفیفمیزان تخفیف
سیم‌کارت دیتا+ بسته سه‌ماهه اینترنت پایه+ مودم رای‌فای۲۸۵٬۶۸۰ تومان۲۳۰٬۷۶۰ تومان۱۹ درصد
سیم‌کارت دیتا+ بسته سه‌ماهه اینترنت حرفه‌ای+ مودم رای‌فای۳۳۶٬۴۴۰ تومان۲۶۸٬۸۳۰ تومان۲۰ درصد

 

جزئیات بسته سه‌ماهه اینترنت
نام بستهسرعتحجماعتبار
اینترنت ۳G پایه۱۲۸۱۲ گیگابایت در ساعات عادی و ۱۲ گیگابایت در ساعات اُفت مصرف۹۰ روز
اینترنت ۳G حرفه‌ای۱۰۲۴۱۵ گیگابایت در ساعات عادی و ۱۵ گیگابایت در ساعات اُفت مصرف۹۰ روز

با خریدن هر کدام از سیم‌کارت‌های رایتل، یک سیم‌کارت دیگر هم از رایتل هدیه می‌گیرید. دریافت این سیم‌کارت هدیه هم شرایطی دارد که برای دانستن آن‌ها باید به صفحه طرح سیم‌کارت هدیه سر بزنید. این را هم یادتان باشد که با استفاده از برگه تخفیف تنها یکی از سه نوع سیم‌کارت رایتل را می‌توانید بخرید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *