تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم کارت دائمی رایتل بدون تغییر شماره

در راستای جلب رضایت شما مشترکین عزیز و بهره‌مندی از کمترین تعرفه خدمات ارتباطی، با توجه به اینکه سیم‌کارت‌های دائمی رایتل پایین‌ترین تعرفه‌ها را دارند، امکان تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم کارت دائمی رایتل فراهم آمده است. با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دائمی شماره سیم‌کارت شما تغییر نخواهد کرد و با همان پیش شماره ۰۹۲۱ سیم‌کارت اعتباری به دائمی تبدیل خواهد شد.

در طرح تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم کارت دائمی رایتل چنانچه جزو مشترکین سیم‌کارت اعتباری رایتل هستید، امکان تغییر نوع سیم‌کارت خود از اعتباری به دائمی با پرداخت تفاوت بهای سیم‌کارت دائمی را خواهید داشت. نحوه تبدیل سیم‌کارتطرح تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی با شرایط زیر برای شما مشترکین گرامی امکان‌پذیر است:

در زمان تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی رایتل ، اعتبار ریالی (در صورت وجود) به حساب بستانکاری قبض سیم کارت دائمی شما انتقال خواهد یافت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

در زمان تبدیل سیم‌کارت اعتباری به سیم‌کارت دائمی، درصورت وجود هرگونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است) امکان تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی وجود نخواهد داشت. در صورت موجودی، اعتبار ریالی مبلغ مذکور به صورت‌حساب بستانکار در اولین دوره قبض مشترک، انتقال خواهد یافت.

امکان استفاده از شارژ شورانگیز برای افزایش شارژ و رسیدن به سقف اعتبار ۶۰۰,۰۰۰ ریالی وجود نخواهد داشت. در صورتی که اعتبار سیم کارت اعتباری بیش از تفاوت بهای دریافتی برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی باشد، این مبلغ در اولین قبض سیم کارت دائمی شما به حساب بستانکاری لحاظ می گردد.

مزایای سیم‌کارت دائمی شما با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی می‌توانید بدون تغییر شماره خود از مزایای سیم‌کارت دائمی بهره‌مند شوید:

  • بهره‌مندی از پایین‌ترین تعرفه تماس صوتی و اینترنت تلفن همراه در کشور
  • امکان افزایش سقف اعتبار با سقف ۸ میلیون ریال (با احتساب ۶۰۰ هزار ریال سقف اعتبار اولیه)
  • عدم نگرانی از خرید شارژ و کمبود اعتبار
  • عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی
  • شفافیت کامل در قبوض
  • امکان بهره مندی از جذاب ترین بسته های اینترنتی و ترکیبی
  • امکان بهره مندی از بسته های بی نهایت
  • امکان پرداخت صورت‌حساب به صورت آنلاین

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه سیم‌کارت دائمی مراجعه نمایید. روش‌های تبدیل سیم‌کارتتغییر نوع سیم‌کارت از اعتباری به دائمی از دو روش مراجعه به سامانه مدیریت حساب و فروشگاه‌های رایتل امکان‌پذیر است:

  • مراجعه به سامانه مدیریت حساب

پس از ورود به سامانه مدیریت حساب وارد منوی تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی می‌شوید و اطلاعات درخواستی را در این قسمت تکمیل می‌کنید. تفاوت بهای سیم‌کارت دائمی در اولین دوره روی قبض شما اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است امکان استفاده از شارژ شورانگیز برای افزایش شارژ و رسیدن به سقف اعتبار وجود نخواهد داشت.

  • فروشگاه‌های رایتل

با مراجعه به فروشگاه‌های رایتل امکان تبدیل نوع سیم‌کارت و پرداخت تفاوت بها به صورت نقدی وجود دارد.

بهتر اسیت بدانید…

پس از تغییر نوع محصول، سیم‌کارت مشمول تمام قوانین سیم‌کارت دائمی خواهد شد و امکان خرید تمام بسته‌ها و امکان استفاده از تمام سرویس‌های سیم‌کارت دائمی وجود خواهد داشت و تعرفه استفاده از سرویس‌ها مطابق با تعرفه سیم‌کارت دائمی خواهد بود.

امکان تبدیل نوع سیم‌کارت در صورتی است که شما تفاوت بهای سیم‌کارت اعتباری با دائمی را پرداخت نمایید و با توجه به قیمت سیم‌کارت دائمی که ۱,۲۰۰,۰۰۰ریال می‌باشد، تفاوت بهای پرداختی ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال خواهد بود ولی در حال حاضر رایتل ضمن کاهش مبلغ قابل پرداخت، سیم‌کارت اعتباری مشترکین خود را تنها با مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ ریال به سیم‌کارت دائمی تبدیل خواهد کرد.

مجموعه کامل کدهای دستوری رایتل و سامانه پیام کوتاه رایتل

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!