قیمت سیم کارت نسل چهارم ایرانسل به ۱۰ هزار تومان کاهش یافت

سیم‌کارت نسل چهارم ایرانسل

ایرانسل قیمت سیم کارت نسل چهارم (یوسیم) خود را از ۲۰ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان کاهش داد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد برای سهولت بیشتر به دسترسی به اینترنت ۴G، از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۴، قیمت رسمی و سراسری سیم‌کارت‌های نسل چهارم را از ۲۰ هزار تومان با ۱۰ هزار تومان اعتبار اولیه، به ۱۰ هزار تومان با ۲ هزار تومان اعتبار اولیه کاهش می دهد.

همچنین قیمت بسته بازگشت سیم کارت ۴g برای جایگزینی با سیم کارت مفقود شده یا تعویض سیم کارت ایرانسل معمولی با یوسیم با حفظ شماره، از ۱۰ هزار تومان به ۸ هزار تومان کاهش یافته است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

نکته‌ی قابل توجه در زمینه این است که سیم‌کارت‌های قبلی قابلیت پشتیبانی از ۳G را دارند، اما در صورتی که بخواهید از ۴G بهره‌مند شوید، باید سیم‌کارت خود را عوض کنید. شما برای تعویض سیم‌کارت و تبدیل آن به ۴g با همان شماره خودتان، می‌توانید به مراکز خدماتی ایرانسل مراجعه کنید و با پرداخت ۸ هزار تومان، این کار را انجام دهید. همچنین باید توجه داشت که در حال حاضر تنها مدل‌های اندکی از گوشی‌ها از۴g پشتیبانی می‌کنند. پس قبل از تهیه سیم‌کارت ۴g حتما مطمئن شوید که گوشی شما از ۴G/LTE پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، ایرانسل تنها عرضه‌کننده‌ی نسل چهارم ارتباطات ۴g یا LTE در ایران است و سیم‌کارت‌های نسل چهارم را با نام تجاری یوسیم (USIM) عرضه می‌کند. یوسیم‌های ایرانسل به صورت سه‌قطعه‌ای عرضه می‌شوند و بدون نیاز به برش، قابل تبدیل با میکرو سیم و نانو سیم هستند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۸ دیدگاه برای «قیمت سیم کارت نسل چهارم ایرانسل به ۱۰ هزار تومان کاهش یافت»

  1. سلام سته نباشید میاستم سیم کارت ایرانسل برم هدیه اش هم به نام خودم میشه حالا اگ هدیه نخام و پیام نزنم و فرد دیگری برای خرید سیم کارت مراجعه کند هدیه ای که ب نام من بوده به اون فرد تعلق میگیرد یا ن؟

  2. سلام تو شهر ما سیمکارت ایرانسل نسل چهار نیست میشه راهنماییم کنید ایا امکان داره سیمکارتو سفارش داد از تهران به نیشابور بیاد؟ لطفا راهنمایی کنید به ایمیلم جوابو بفرستید

    • دوست عزیز،
      وقتی سیم‌کارت نسل چهار در شهرتون عرضه نمی‌شه، احتمالا هنوز ایرانسل در اونجا خدمات نسل چهار رو ارائه نمیده. اگه پوشش‌دهی نسل چهارم در منطقه وجود داشته باشه، قطعا امکان تهیه سیمکارت هم فراهم میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *