با سیم‌کارت دانشجویی همراه اول، جمعه‌ها رایگان مکالمه کنید!

اگر یادتان باشد، قبلاً هم راجع به «سیم‌کارت دانشجویی همراه اول» در وبلاگ کارتی نوشته بودیم. برای آن‌هایی که آن مطلب را نخوانده‌اند، باید بگوییم که همه شما دانشجویان ۱۸ تا ۲۶ ساله می‌توانید با مراجعه به دفاتر خدماتی منتخب که توسط همراه اول معرفی شده‌اند، با کمترین هزینه صاحب سیم‌کارت اعتباری بشوید و از مزایای آن استفاده کنید. فقط هنگام مراجعه به این دفاتر، باید کارت ملی و کارت دانشجویی خودتان را همراه داشته باشید.

مزایای سیم‌کارت دانشجویی

  • قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر سیم‌کارت‌های اعتباری: قیمت سیم‌کارت داشجویی ۵۰۰۰ تومان است و ۳۰۰۰ تومان اعتبار اولیه دارد.
  • دارای بسته هدیه در هنگام فعال‌سازی: امکان استفاده از ۶۰ پیامک و ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه؛ به‌همراه ۶۰ مگابایت اینترنت که می‌توانید در طول سه ماه از آن استفاده کنید.
  • بدون هزینه جابه‌جایی: با سیم‌کارت دانشجویی می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر، با دوستان و آشنایان‌تان در شهرها و استان‌های دیگر تماس بگیرید.
  • پایین‌ترین نرخ مکالمه: نرخ مکالمه درون شبکه سیم‌‌کارت‌های دانشجویی، ارزان‌ترین نرخ مکالمه برای سیم‌کارت‌های اعتباری است و دقیقه‌ای ۵۴۹ ریال محاسبه می‌شود.
  • تخفیف ویژه برای ارسال پیامک درون شبکه سیم‌کارت‌های دانشجویی
  • امکان استفاده از خدمات ارزش افزوده ویژه دانشجویان
  • امکان استفاده از پیشنهادها، هدایا و جشنواره‌های فصلی که به‌طور خاص برای دانشجویان درنظر گرفته می‌شوند.

JomeHaye Royaieجمعه‌های رویایی؛ طرح جدید همراه اول برای سیم‌کارت‌های دانشجویی

خبر خوش اینجاست که همراه اول علاوه بر موارد بالا، به‌تازگی طرح جدیدی را فعال کرده که شما دارندگان سیم‌کارت‌های دانشجویی می‌توانید با استفاده از آن، جمعه‌ها به‌طور نامحدود و به‌صورت رایگان مکالمه کنید. برای فعال کردن این طرح کافی است کد دستوری #۴۴*۱۱۱* را شماره‌گیری کنید و منتظر باشید تا فعال شدن این طرح از طریق پیامک به اطلاع‌تان برسد. همراه اول اعلام کرده که این طرح از ۲۸ شهریور آغاز شده و تا پایان آذرماه، ادامه خواهد داشت. یادتان باشد که فعال‌سازی این طرح هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است. همچنین بعد از فعال کردن این طرح، از نظر تعداد تماس و مدت مکالمه داخل شبکه همراه اول(تلفن همراه و تلفن ثابت) در روزهای جمعه، محدودیتی نخواهید داشت. پس اگر دانشجو هستید و هنوز برای دریافت سیم‌کارت دانشجویی همراه اول اقدام نکرده‌اید، عجله کنید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳ دیدگاه برای «با سیم‌کارت دانشجویی همراه اول، جمعه‌ها رایگان مکالمه کنید!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *