با طرح «روزهای گرم حرفی» همراه اول، هر روز یک ساعت مکالمه رایگان داشته باشید!

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به‌علت مشغله کاری نیاز به برقراری تماس‌های متعددی با دوستان، آشنایان و همکاران‌تان داشته باشید و یا شرایط کارتان طوری باشد که بخش بزرگی از وظایف‌تان از طریق تلفن همراه و ارتباطات مبتنی بر آن انجام شود. در این صورت، بدون شک ناچارید هزینه زیادی برای استفاده از شبکه تلفن همراه بپردازید و این هزینه گاهی آن‌قدر سنگین می‌شود که شاید به‌سختی قادر به پرداخت آن باشید.

اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که با مشکلاتی که در بالا گفتیم، دست و پنجه نرم کرده‌اید و از پرداخت قبض‌هایی با مبلغ بالا خسته شده‌اید، خواندن این مطلب بدون شک خوشحال‌تان خواهد کرد؛ چرا که قرار است از طرحی صحبت کنیم که همراه اول چندی پیش آن را به اجرا گذاشته و با استفاده از آن می‌توانید صرفه‌جویی بزرگی در هزینه‌ها‌یتان داشته باشید و با پرداخت مبلغی ثابت، بسیاری از کارهای روزمره‌تان را سر و سامان دهید.

طرح روزهای گرم حرفیطرح «روزهای گرم حرفی» که از اول دی ماه ۹۳ آغاز شده و بنابر اطلاع همراه اول فعلاً تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت، به این صورت است که با پرداخت ۱۰۰۰ تومان در هر روز، می‌توانید تا ساعت ۱۱ شب همان روز، با دوستان‌تان در شبکه همراه اول که شامل تلفن‌های همراه و تلفن‌های ثابت است، تماس بگیرید و ۶۰ دقیقه به‌طور رایگان مکالمه کنید. البته این را بگوییم که این طرح را باید به‌طور روزانه فعال کنید و ساعت شروع آن، ۷ صبح است. یکی دیگر از مزیت‌های این طرح هم این است که فرقی ندارد سیم‌کارت‌تان دائمی باشد یا اعتباری. این طرح برای همه شما که از سیم‌کارت‌های همراه اول استفاده می‌کنید، قابل استفاده است و به‌راحتی می‌توانید در آن ثبت‌نام کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

شرایط ثبت‌نام و استفاده از طرح «روزهای گرم حرفی»

  • همان‌طور که گفتیم، هر زمانی بعد از ساعت ۷ صبح هر روز، می‌توانید بسته روزهای گرم حرفی را فعال کنید. در این‌صورت بسته تا ساعت ۱۱ شب همان روز فعال خواهد بود. هم‌چنین ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان از زمان فعال کردن بسته محاسبه می‌شود.
  • از ۶۰ دقیقه مکالمه می‏‌توانید طی چندین تماس استفاده کنید و نیازی نیست که حتماً یک تماس ۶۰ دقیقه‏‌ای داشته باشید.
  • شما در طول هر روز فقط یک‌بار می‌توانید این بسته را خریداری و فعال کنید؛ یعنی فقط یک‌بار می‌توانید از ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان استفاده کنید.
  • تخفیف مشترک پس از زمان  ثبت‌نام  محاسبه می‌شود و بعد از فعال کردن بسته، تا زمان به پایان رسیدن۶۰ دقیقه همه تماس‌های شما با استفاده از بسته انجام می‌شود.
  • هزینه ثبت‌نام کاربران اعتباری و دائمی یکسان است و همه شما مشترکان همراه اول فقط باید ۱۰۰۰ تومان پرداخت کنید.
  • اگر می‌خواهید از طریق پیام کوتاه برای خرید بسته اقدام کنید، پس از ارسال پیام کوتاه به ۸۰۶۴ و دریافت پاسخ آن، می‌توانید بسته موجود را انتخاب کنید. اگر پیامک دریاف‌شده را با عدد ۱ پاسخ دهید، طرح برای شما فعال می‌شود.  هم‌چنین برا‌ی استعلام باقی‌مانده بسته عدد ۰ و برای راهنمایی عدد ۹ را به ۸۰۴۶ پیامک کنید.
  • اگر می‌خواهید بسته را از طریق کدهای دستوری فعال کنید، باید کد #۳۳۶*۱۱۱* را شماره‌گیری کنید و سپس طبق دستورالعملی که نمایش داده می‌شود، مراحل بعدی را انجام دهید.
  • با ارسال ۳۳۶۰ به درگاه پیامکی ۱۱۱ هم می‌توانید از وضعیت بسته آگاه شوید. هم‌چنین برای خرید بسته ۳۳۶۱ و برای دریافت راهنمایی ۳۳۶۹ را به شماره ۱۱۱ پیامک کنید.

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *