با سیم‌کارت دانشجوی همراه اول، پایین‌ترین نرخ مکالمه را تجربه کنید!

سیم کارتهمراه اول برای اولین بار در کشور، هم‌زمان با آغاز نمایشگاه «ایران تلکام ۲۰۱۳» و در راستای کمک به شکوفایی نسل جوان و پاسخگویی به نیازهای قشر فرهیخته دانشجو، سیم‌کارت دانشجو عرضه می‌کند.

این سیم‌کارت اعتباری که پایین‌ترین نرخ مکالمه را در بین تمام سیم‌کارت‌هایی اعتباری موجود در  کشور داراست، در ایام چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی، در محل نمایشگاه به‌صورت رایگان به دانشجویان عرضه می‌شود.

اما اگر فرصت بازدید از غرفه همراه اول در نمایشگاه را به دست نیاوردید، نگران نباشید! ثبت‌نام و خرید سیم کارت دانشجو از ابتدای آبان ماه، با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی در فروشگاه‌های همراه اول و دفاتر خدمات مشترکین نزدیک به دانشگاه‌های سراسر کشور امکان‌پذیر است. سیم‌کارت دانشجو فقط در قالب سیم‌کارت اعتباری ارائه شده و تنها دانشجویان (۱۸ تا ۲۶ سال) مجاز به خرید این سیم‌کارت هستند. قیمت سیم‌کارت اعتباری دانشجو ۵۰ هزار ریال است و برای هر سیم‌کارت ۳۰ هزار ریال (با کسر مالیات، ۲۸۵۷۵ ریال) شارژ اولیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، ۶۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۶۰ عدد پیامک و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز به خریداران این سیم‌کارت اهدا می‌شود. ذکر این نکته هم لازم است که برای هر دانشجو، تنها امکان خرید یک سیم‌کارت وجود دارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

تعرفه مکالمه سیم‌کارت دانشجو یکسان است؛ یعنی برای کلیه مکالمه‌های درون شبکه در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، یکسان و برابر با ۶۷۱ ریال در دقیقه است. هم‌چنین کلیه تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه این طرح است. تعرفه کلیه مکالمات بین سیم‌کارت‌های دانشجو یکسان و برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه (پایین‌ترین نرخ مکالمه سیم‌کارت‌های اعتباری کشور) و تعرفه پیامک‌های بین این سیم‌کارت‌ها ۹۷ ریال برای پیامک‌های فارسی و ۲۳۰ ریال برای پیامک‌های لاتین است. تعرفه مکالمه یکسان ۶۷۱ ریال در دقیقه، تنها برای تماس‌های درون شبکه (تماس با سیم‌کارت‌های همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده و هزینه مکالمه‌های خارج از شبکه، رومینگ بین‌الملل و مکالمه‌های خارجه، بر اساس تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود. هم‌چنین به خاطر داشته باشید که مکالمه‌ها و پیامک‌های میان دو سیم‌کارت دانشجو در حالت رومینگ و مکالمه‌های خارجه، مشمول تخفیف نیست و نرخ آنها مطابق تعرفه‌های جاری محاسبه می‌شود.

در طراحی سیم‌کارت دانشجو، علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی‌های خاص این قشر جوان، طرح‌های دوره‌ای خاصی نیز برنامه‌ریزی شده است که از ابتدای آبان ماه به تدریج اجرا خواهند شد. خریداران این سیم‌کارت می‌توانند سایر سرویس‌ها و بسته‌های تخفیفی موجود را نیز خریداری کنند و چنانچه شما از تخفیف سایر سرویس‌ها و طرح‌های همراه اول به‌طور هم‌زمان استفاده کنید، تخفیف‌های مربوط به طرح‌های مذکور، با تخفیف مکالمه سیم‌کارت دانشجو جمع خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *