۵۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی با خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری تا پایان پاییز ۹۳

در طرح جدیدی که ایرانسل برای پاییز امسال درنظر گرفته است، با خرید و فعال‌سازی یک سیم‌کارت اعتباری و پس از اولین شارژ حداقل ۲٬۰۰۰ تومانی، می‌توانید از بسته هدیه که شامل ۵۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای است بهره‌مند شوید. مهلت استفاده از این بسته هدیه یک هفته پس از فعال شدن است. همچنین با هر بار شارژ حداقل ۲٬۰۰۰ تومانی به‌جز شارژ شگفت‌انگیز و شارژ به‌صورت خط‌به‌خط، ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چند‌رسانه‌ای هدیه می‌گیرید و می‌توانید طی مدت یک هفته از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این‌ها، با اولین شارژ سیم‌کارت تا پایان پاییز امسال، ایرانسل به شما ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه نیز هدیه می‌دهد که می‌توانید از آن طی مدت ۵ ماه ( هر ماه ۱۰۰ مگابایت) استفاده کنید.

bonus-day--website-banner--50discount--faاگر شما هم جزو آن کسانی هستید که علاقه‌مند به استفاده از سیم‌کارت اعتباری ایرانسل هستند، باید بدانید که با خرید یک سیم‌کارت اعتباری تا پایان آذر ۹۳، می‌توانید یک سیم‌کارت اعتباری دیگر هم هدیه بگیرید. شرط دریافت سیم‌کارت هدیه هم این است که تا حداکثر دو هفته بعد از خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت، یک شارژ ۵٬۰۰۰ تومانی بخرید. حالا برای ثبت درخواست سیم‌کارت هدیه، یک ‍پیامک خالی به شماره ۲۱۱۲ بفرستید و منتظر ‍پیام ایرانسل بمانید. ایرانسل در پیامی که برایتان می‌فرستد، از شما می‌خواهد تا کدپستی‌تان را تایید کنید. اگر کد‍پستی درست بود، برای نهایی شدن درخواست کافی است یک ‍پیامک خالی دیگر به شماره ۲۱۱۵ بفرستید. اگر هم کدپستی شما اشتباه در سیستم ثبت شده بود، قبل از نهایی شدن درخواست باید با مرکز تماس ایرانسل (شماره ۷۰۰ از سیم‌کارت‌های ایرانسل و شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خط‌ها) تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید. بعد از انجام این کارها باید منتظر باشید تا سیم‌کارت هدیه با پست برایتان فرستاده شود. فقط یادتان باشد که برای دریافت سیم‌کارت هدیه لازم نیست هیچ هزینه‌ای به شرکت پست بپردازید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *