همه چیز درباره طرح مشترک ایرانسل و هواوی ؛ مزایا و نحوه خرید گوشی

ایرانسل و هواوی

ویژگی های طرح ایرانسل و هواوی

در طرح ایرانسل و هواوی با انتخاب و خرید گوشی هواوی مدل Y5 lite علاوه بر ۲۰ گیگابایت اینترنت موجود در سیم‌کارت دائمی خود، از ۱۲ گیگابایت اینترنت رایگان (۲ گیگابایت ماهانه به مدت شش‌ماه) نیز برخوردار می‌شوید.

هدف طرح همکاری مشترک ایرانسل و هواوی این است که اینترنت پرسرعت و گوشی با کیفیت با قیمتی مناسب به دست مشترکان برسد.

اگر طی طرح ایرانسل و هواوی از طریق درگاه‌های فروش ایرانسل اقدام به خرید گوشی هواوی Y5 کنید، همراه با آن یک عدد سیم‌کارت دائمی ایرانسل، ۲۰ گیگابایت اینترنت برای ماه اول و ۱۲ گیگابایت اینترنت برای ۶ ماه بعد (ماهانه ۲ گیگابایت) نیز دریافت خواهید کرد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

علاوه بر این، اگر تا ۶ ماه بعد از راه اندازی سیم کارت ایرانسل در شبکه فعال باقی بمانید، به طور خودکار در قرعه کشی بسته‌های ۱۰۰ گیگابایتی سالانه شرکت داده خواهید شد.

خرید گوشی‌های Y5 از طریق درگاه فروش آنلاین ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir و یا از طریق تماس با شماره ۶۰۰ از شماره‌های ایرانسلی، یا تماس با شماره ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از شماره‌های غیر ایرانسلی امکانپذیر است.

به طور پیش‌فرض، با استفاده از سیم کارت دائمی ارائه شده همراه  گوشی هواوی در این طرح، اپلیکیشن‌های «ایرانسل من»، برای کنترل حساب کاربری توسط مشترک و «لنز»، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، برای مشترکان قابل استفاده است. همچنین بعد از فعالسازی سیم‌کارت، به صورت دوره‌ای پیشنهادهای ویژه‌ای برای  استفاده از برنامه های کاربردی و تهیه بسته‌های اینترنت دریافت خواهید کرد.

مشخصات گوشی Y5 هواوی

این گوشی با صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی از جدیدترین محصولات شرکت هواوی است که اواخر سال ۲۰۱۸ وارد بازار شده است. نمایشگر این گوشی با ابعاد ۵/۱۴۶*۹/۷۰*۳/۸ میلی‌متر تصاویر را به صورت FULL VIEW DISPLAY نمایش می‌دهد. این محصول با قابلیت استفاده از دو سیم کارت کمک می‌کند تا به طور همزمان ارتباطات شغلی و زندگی شخصی خود را مدیریت کنید و همواره در دسترس باشید. شما می‌توانید با به کارگیری سیم کارت دائمی ایرانسل تعبیه شده برای این محصول و پیشنهادات ویژه اینترنت آن، تجربه عالی و ارزان قیمتی از اینترنت برترین اپراتور دیتای کشور داشته باشید و در عین حال سیم کارت اول خود را برای برقراری تماس حفظ کنید.

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی این دستگاه فضای نسبتا مناسبی برای ذخیره سازی برنامه های کاربردی، بازی‌ها و فایل‌های شخصی شما در اختیارتان قرار می‌دهد و البته همواره این امکان برای شما فراهم خواهد بود تا با افزایش حافظه جانبی تا ۲۵۶ گیگابایت علاوه بر ذخیره‌سازی فایل‌های شخصی،اطلاعات شغلی و حرفه‌ای خود را هم به شکل مناسب، همیشه و همه جا در اختیار داشته باشید. با کمک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توانید مدت زمان بیشتری از گوشی استفاده کنید. با این باتری می‌توان تا ۱۳ ساعت فیلم و ویدئو تماشا کرد، تا ۶۲ ساعت موسیقی گوش کرد و بیش از ۱۰ ساعت از اینترنت استفاده نمود.

با دوربین ۸ مگاپیکسلی این گوشی می‌توانید از جزئیات بیشتری در تاریکی عکس بگیرید. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی جلوی گوشی قادر است نور را هوشمندانه تشخیص دهد و سطح روشنایی را برای یک سلفی طبیعی تنظیم نماید.

مشخصات کلی
قیمت حدودی۱,۱۵۸,۰۰۰ تومان
ابعاد۵/۱۴۶*۹/۷۰*۳/۸ میلی‌متر
سیم کارتدو سیم کارت نانو
وزن۱۴۲ گرم
حافظه داخلی۱۶ گیگابایت
RAM۱ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبیmicroSD
اندازه صفحه نمایش۵/۴۵ اینچ
رزولوشن صفحه نمایش۱۴۴۰*۷۲۰
ارتباطات۲G , 3G , 4G
فن‌آوری‌های ارتباطیGPRS , EDGE , Wi-Fi , بلوتوث , رادیو
رزولوشن عکس۲۵.۰ مگاپیکسل
خروجی صداجک ۳.۵ میلی‌متری
پردازندهQuad Core 1.5GHz Cortex
سیستم عاملAndroid
باتری۳۰۲۰ میلی‌آمپر

این محصول جدید در طرح ایرانسل و هواوی در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به همراه یک سیم‌کارت دائمی رایگان ایرانسل (آی سیم) برای خرید موجود است.

سایر روش‌های خرید گوشی هواوی Y5 lite از ایرانسل:

  • تماس با ۶۰۰ از خط ایرانسل یا تماس با ۰۹۳۶۶۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط
  • مراجعه به نمایندگی‌های منتخب ایرانسل

اگر به دنبال گوشی های میان رده هستید، پست دیگر ما با موضوع معرفی گوشی های ارزان قیمت و خوب را مطالعه کنید. این لیست به صورت فصلی به روز می شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *