آموزش کامل چهار روش برای استعلام وضعیت بسته اینترنت ایرانسل

اگر از مشترکان ایرانسل هستید و از بسته های اینترنت ایرانسل استفاده می‌کنید، لازم است از نحوه استعلام وضعیت بسته اینترنت ایرانسل اطلاع داشته باشید. این کار را به چهار روش می توانید انجام بدهید که در ادامه شرح می دهیم. با کارتی مگ همراه باشید.

روش‌های استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل

در ادامه چهار روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل معرفی می‌کنیم که هم برای مشترکان دائمی و هم برای مشترکان اعتباری قابل استفاده است.

استعلام وضعیت بسته اینترنت ایرانسل با کد‌ دستوری

با شماره‌گیری کدهای دستوری ایرانسل می‌توانید به راحتی و بدون نصب نرم‌افزارهای واسطه، از باقیمانده اینترنت ایرانسل اطلاع داشته باشید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
نوع سیم کارتنوع بستهکد دستوری
دائمیاینترنت همراه*۵۵۵*۱*۴#
اعتباریاینترنت همراه*۵۵۵*۱*۴#
اعتباریافزایشی و تشویقی*۱۴۱*۱۰#

استعلام وضعیت بسته اینترنت ایرانسل در سایت

با مراجعه به سایت ایرانسل می‌توانید از باقیمانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید. ابتدا به سایت ایرانسل مراجعه کنید و اگر حساب کاربری ندارید، در سامانه ایرانسل من ثبت نام کنید. اگر قبلاً حساب کاربری ایجاد کرده اید، کافی است شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید و به پنل شخصی وارد شوید. باقیمانده اینترنت ایرانسل پس از ورود به پنل کاربری، در بالای صفحه نمایش داده می‌شود.

استعلام باقیمانده بسته اینترنت در اپلیکیشن ایرانسل من

استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل

اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و نصب کنید. سپس در برنامه ثبت نام کنید. با ورود به این اپلیکیشن علاوه بر استعلام باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید از سایر امکانات این اپراتور نیز استفاده کنید. کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته‌های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای این برنامه کاربردی است

اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل با تلفن گویا

اگر به اینترنت دسترسی ندارید یا به هر دلیلی امکان استفاده از روش‌های قبلی را ندارید، می‌توانید با سامانه تلفن گویای ایرانسل تماس بگیرید و از باقیمانده بسته اینترنت ایرانسل مطلع شوید.

نوع خطشماره تماس
خط ایرانسل۷۰۰
سایر خطوط۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰

نحوه استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول را هم مطالعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *