آموزش کامل همه روش های استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول

اگر از مشترکان همراه اول هستید و از بسته های اینترنت همراه اول استفاده می‌کنید، لازم است از نحوه استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول اطلاع داشته باشید. این کار را به چهار روش می توانید انجام بدهید که در ادامه شرح می دهیم. با کارتی مگ همراه باشید.

روش‌های استعلام باقیمانده بسته اینترنت همراه اول

در ادامه چهار روش برای اطلاع از باقیمانده اینترنت همراه اول معرفی می‌کنیم که هم برای مشترکان دائمی و هم برای مشترکان اعتباری قابل استفاده است.

استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول با کد‌ دستوری

با شماره‌گیری کدهای دستوری همراه اول می‌توانید به راحتی و بدون نصب نرم‌افزارهای واسطه، از باقیمانده اینترنت همراه اول اطلاع داشته باشید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

کدهای دستوری مشترکان دائمی

  • شماره گیری کد دستوری #۱*۱۰۰* و سپس ارسال عدد ۰
  • شماره‌گیری کد دستوری #۳۲۰*۱۰*

کد دستوری مشترکان اعتباری

  • شماره‌گیری کد دستوری #۱۱*۱۴۰*
  • شماره‌گیری کد دستوری #۱۲۱*۱۰*

مشترکان اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری تلفن گویای ۴۴۴ هم از باقیمانده بسته اینترنت همراه اول مطلع شوند.

استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول در سایت

با مراجعه به سایت همراه اول می‌توانید از باقیمانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید. ابتدا به سایت همراه اول مراجعه کنید و اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید. اگر قبلاً حساب کاربری ایجاد کرده اید، کافی است شماره تلفن و رمز عبور خود را وارد کنید و به پنل شخصی وارد شوید. باقیمانده اینترنت همراه اول پس از ورود به پنل کاربری، در بالای صفحه نمایش داده می شود.

استعلام باقیمانده بسته اینترنت همراه اول در اپلیکیشن همراه من

استعلام وضعیت بسته اینترنت همراه اول

اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنید. سپس در برنامه ثبت نام کنید. با ورود به این اپلیکیشن علاوه بر استعلام باقیمانده بسته اینترنت همراه اول می‌توانید از سایر امکانات این اپراتور نیز استفاده کنید. امکانات باشگاه مشتریان همراه اول هم از طریق این اپلیکیشن قابل استفاده است.

اطلاع از باقیمانده بسته اینترنت همراه اول با ارسال پیامک

استعلام باقیمانده بسته اینترنت همراه اول با استفاده از پیامک هم قابل انجام است. برای این کار عدد صفر را به شماره ۸۰۸۰ پیامک کنید. پس از چند دقیقه اطلاعات بسته‌های فعال اینترنت همراه در قالب یک پیام کوتاه برای شما ارسال می‌شود.

اگر از کاربران همراه اول نیستید، پست دیگر ما در مورد قیمت سیم کارت همراه اول را مطالعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *