راه های افزایش صدای گوشی اندرویدی و معرفی اپلیکیشن های تقویت صدا

این روزها یکی از سرگرمی‌های من گوش دادن به پادکست حین پیاده‌روی است. وقتی پادکست گوش می‌دهم، هیچ چیز آزاردهنده‌تر از این نیست که سر و صدای خیابان نگذارد چیزی بشنوم، به خصوص اگر پادکست با صدای ضعیف ضبط شده باشد. یا فرض کنید در یک جمع می‌خواهید با گوشی یک آهنگ پخش کنید، و صدا به آن سر اتاق نمی‌رسد! البته راه‌هایی برای افزایش صدای گوشی وجود دارد که این مشکل را برطرف می‌کند. در این مقاله راه‌های افزایش صدای گوشی اندرویدی را به شما آموزش می‌دهیم. با کارتی همراه باشید.

روش اول: جای گوشی را عوض کنید!

به همین سادگی! صدا از اسپیکر گوشی در فضا به صورت متقارن پخش می شود. اگر گوشی را روی سطح صافی قرار داده باشید، مانع حرکت امواج صدا در فضا می شوید و این باعث می شود امواج کمتری به گوش شما برسد. با تغییر دادن جای گوشی و قرار دادن اسپیکر در بالا، تا جای ممکن جلوی برخورد امواج صدا با سطوح را می‌گیرید. می توانید گوشی را در یک لیوان یا یک ظرف مقعر قرار دهید و امواج صدا را تقویت کنید. البته این ترقند زمانی به کار می‌آید که از اسپیکر استفاده می‌کنید، نه از هندزفری.

تقویت صدای گوشی

روش دوم: افزایش صدای گوشی با اکولایزر

ژانرهای مختلف موسیقی با توجه به نوع سازها و صداهای زیر و بم، تنظیمات خاص به خود را دارند. برای تغییر دادن تنظیمات اکولایزر، اپلیکیشن settings را باز کنید و از منو، گزینه sound & vibration را بزنید. در صفحه جدیدی که باز می شود، sound quality & effects و در صفحه بعد equalizer را بزنید. در این صفحه، برای هر یک از ژانرهای موسیقی به صورت پیش‌فرض تنظماتی وجود دارد که با انتخاب هر ژانر، به صورت خودکار اعمال می‌شود. گزینه costume را بزنید و تمام زبانه‌ها را تا آخرین جای ممکن بالا بکشید. با این کار صدای اسپیکر گوشی تا حدی زیادی می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

افزابش صدای گوشی اندرویدی

روش سوم: اپلیکیشن تقویت صدا

یک راه دیگر که موثرتر از دو روش اول است، این است که اپلیکیشن‌های تقویت صدا را نصب کنید. این روش هم برای اسپیکر گوشی و هم برای هندزفری موثر است. این اپلیکیشن‌ها صدای همه قسمت‌های گوشی حتی نوتیفیکشن‌ها را هم تقویت می‌کنند. اما در نسخه‌های پیشرفته‌تر آنها مانند equalizer fx می‌توانید میزان افزایش صداهای زیر یا بم را به دلخواه خود تنظیم کنید. در این صورت صداهای زیر گوش خراش نخواهند بود و نتیجه بهتری خواهید گرفت.

volume booster goodev

super volume booster

equalizer fx

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *