معرفی ۴ اپلیکیشن ادیت ویدیو: تدوین روی موبایل

آیا شما هم به دنبال اپلیکیشن‌ هایی برای تدوین و ادیت ویدئو روی موبایل می‌گردید؟ این روزها به قدری بازار تولید محتوا برای برندها و کسب و کارهای گوناگون زیاد شده است که بازار تولیدکننده‌ها غیرقابل اشباع به نظر می‌رسد. همین مسئله به افزایش قیمت نیروهای متخصص در حوزه تولید محتوا انجامیده و حالا بسیاری از تولیدکنندگان محصولات مختلف خودشان به فکر تولید محتوا برای پیج اینستاگرام و یا کسب و کار خود افتاده‌اند. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هر کسب و کاری به آن احتیاج دارد ساخت و تدوین کلیپ‌های ویدئویی‌ست. با وبلاگ کارتی همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن‌های ادیت ویدئو روی موبایل را به شما معرفی کنیم.

ساخت کلیپ‌های ویدئویی تا پیش از این هزینه‌های گزافی داشت و بعد از آن هم نیاز به یک تدوینگر تمام وقت بود تا بتواند این فیلم‌ها را به هم بچسباند و یک فیلم واحد بسازد. این روزها اما به لطف گوشی‌های هوشمند نیازی به دستگاه‌های چندهزاردلاری برای تدوین فیلم نیست و شما می‌توانید با استفاده از تلفن همراهتان تولید محتوای ویدئویی کنید. در این پست پنج اپلیکیشن برتر این حوزه ادیت ویدئو و تدوین فیلم را با هم مرور می‌کنیم.

Adobe Premiere Rush: پریمیر روی موبایل

بیایید با محصولات ادوبی شروع کنیم. شرکتی که بیشترین تلاش‌ها را در زمینه‌ ساخت نرم‌افزارهای مولتی‌مدیا در حوزه‌های مختلف در این سال‌ها انجام داده است. این اپلیکیشن که نسخه بسیار جمع و جورتری از نرم‌افزار حرفه‌ای ادوبی پریمیر هست بسیاری از امکانات تدوین در موبایل را در اختیار شما می‌گذارد. کافی‌ست فیلم‌هایی که ضبط کرده‌اید را داخل این برنامه وارد کنید و از امکانات بسیاری مثل افکت‌های صوتی، قالب‌های آماده و … برای تدوین فیلم‌تان استفاده کنید. 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

Quik: اپلیکیشن ادیت ویدیو از کمپانی گوپرو

شما را با کوییک آشنا می‌کنیم. کوییک که یک برنامه‌ تدوین ویژه دوربین‌های گوپرو بود، امروز بسیار پرکاربرد تر از آن است که فقط بخواهیم آن را برای تدوین فوتیج‌های دوربین‌های گوپرو از آن استفاده کنیم. این اپلیکیشن تدوین، قالب‌های بسیار هیجان‌انگیز از پیش آماده‌ای دارد که می‌توان آن را برای تدوین فیلم‌های کمی هیجان‌انگیز و اکشن از آن استفاده کرد. استفاده از این اپلیکیشن را به کسانی که اهل فیلمبرداری از طبیعت، ورزش‌های هیجانی و کوه‌نوردی هستند را پیش‌نهاد می‌کنیم.

اپلیکیشن ادیت ویدیو

اپلیکیشن ادیت: Inshot

احتمالا اگر اهل استفاده از اپلیکیشن ادیت ویدئو روی موبایل بوده باشید نام این عزیز دل را شنیده‌اید. Inshot یکی از کامل‌ترین، جذاب‌ترین و ساده‌ترین نرم‌افزارهای تدوین روی موبایل است. این نرم‌افزار علاوه بر این‌که در یک تدوین جذاب و ساده به شما کمک می‌رساند، قالب‌ها، فیلترها و صداهای مختلفی را برای استفاده روی بستر ویدئو در اختیار شما قرار می‌دهد. 

اپلیکیشن Inshot برای ادیت ویدئو روی موبایل

KineMaster

اما اگر می‌خواهید کمی تخصصی‌تر وارد حوزه تدوین و اپلیکیشن ادیت ویدئو روی بسترهای موبایل شوید کینه‌مستر یکی از بهترین انتخاب‌هاست. در این اپلیکیشن می‌توانید فریم‌ به فریم روی ویدئوی خودتان کنترل داشته باشید. روی ویدئوهای خود تایتل بگذارید، سرعت آن را زیاد و کم بکنید و بسیاری امکانات دیگر که ممکن است در نسخه‌های ساده‌تر اپلیکیشن‌های ادیت وجود نداشته باشد. اگر دوست دارید که کنترل بیشتری روی تدوین محتوای ویدئویی‌تان داشته باشید این نرم‌افزار بهترین انتخاب است. 

شما از چه نرم‌افزارهای ادیتی استفاده می‌کنید. نظرات شما می‌تواند بسیاری از کسانی که در پی پاسخ به این صفحه می‌آیند را راهنمایی کند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *