ترافیک رایگان برای ایرانسلی‌ها برای مشاهده آنلاین فیلم و سریال در تلویزیون اینترنتی لنز

ایرانسل در بهمن ماه سال گذشته امکان مشاهده فیلم و سریال در فیلیمو با ترافیک رایگان را برای مشترکان خود فراهم کرده بود. این امکان اکنون برای تلویزیون اینترنتی لنز هم ایجاد شده است.

اگر از مشترکان دائمی و یا اعتباری ایرانسل هستید، می‌توانید اپلیکیشن لنز را بدون هزینه دانلود کنید تا با با تلویزیون اینترنتی لنز، هر لحظه و هر کجا که هستید، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقات ورزشی و… دسترسی داشته باشید!

تلویزیون اینترنتی لنز امکان دسترسی به مجموعه متنوعی از برنامه‌ها، مستندات، فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و سینمای خانگی را با کیفیتی بی‌نظیر برای شما فراهم آورده است. با اپلیکیشن با تلویزیون اینترنتی لنز می‌توانید برنامه‌های زنده را در زمانبندی که از پیش تعیین کرده‌اید، به صورت خودکار ضبط کنید، جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف را ببینیدو برنامه مورد علاقه‌تان را در هر کجا و هر زمان که مایل بودید، تماشا کنید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

حتی می‌توانید برنامه‌های زنده را به عقب بازگردانید و یا متوقف کنید و ادامه آن را در زمان مناسب تماشا کنید. اگر موفق به تماشای برنامه مورد علاقه‌تان نشدید، تا ۷ روز بعد از پخش برنامه، همچنان به آن دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌تواند برنامه‌های مورد علاقه خود را تا ۱۰ ساعت ضبط کنید که این حجم نیز تا سه ماه (۹۰ روز) قابل دسترسی خواهد ماند. علاوه بر آن می‌توانید از سیستم یادآوری اپلیکیشن استفاده کنید تا زمان پخش برنامه‌ها را به شما اطلاع‌رسانی کند.

امکانات دیگر اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز عبارتند از:

  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی
  • پخش زنده مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی
  • ضبط خودکار برنامه‌های زنده در زمانبندی که از پیش تعیین کرده‌اید
  • مشاهده جدول برنامه‌های پخش شده از شبکه‌های مختلف
  • مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها، تا ۷ روز بعد از پخش
  • افزودن برنامه‌های مورد علاقه به فهرست علاقه‌مندی و دسترسی آسان‌تر به آنها

برای خرید محتوا در اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز، می‌توانید ابتدا حساب خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۷*، یا استفاده از شارژ مستقیم (قابل دسترسی از قسمت تنظیمات برنامه) شارژ کنید یا محتوای مورد نظر خود را از طریق پرداخت بانکی بخرید. برای ثبت‌نام می‌توانید به وب سایت reg.likotv.ir مراجعه کنید و یا بر گزینه ثبت‌نام در داخل برنامه کلیک کنید.

دانلود اپلیکیشن لنز از آیتونز

دانلود اپلیکیشن لنز از گوگل پل استور

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!