هدایا و بسته‌های تشویقی «جشنواره بهار ۹۲» ایرانسل

«جشنواره بهار» ایرانسلجشنواره بهار ۹۲ ایرانسل از ۲۷ فروردین آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه دارد. در طول این مدت که البته زمان زیادی هم تا پایان آن نمانده است؛ شما می‌توانید از هدایا و بسته‌های تشویقی متنوعی که متناسب با نیازهای مشترکان آماده شده است، استفاده کنید.

اگر در جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل سیم کارت اعتباری ایرانسل بخرید و ثبت نام و فعال‌سازی آن را انجام دهید و آن را در همان روز تنها به میزان پنجاه هزار ریال شارژ کنید، در قرعه کشی روزانه  یک گوشی Sony Xperia در همان روز شرکت داده می‌شوید. این قرعه‌کشی در هر روز به طور جداگانه برگزار می‌شود و برنده هر روز، در زمان مقرر معرفی خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید از ۷ مگابایت اینترنت همراه به مدت هفت روز، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان در روزهای جمعه به ازای ۲۰ هزار ریال شارژ هفتگی و پنج بار فرصت استفاده رایگان از سرویس های «اعلام دسترسی»، «پیامک صوتی» و «پیشخوان ایرانسل» و نیز یک «آهنگ پیشواز» استفاده کنید. با خرید سیم کارت ایرانسل در فاصله ۲۷ فروردین تا ۳۱ خرداد ۹۲ و طی مراحل ثبت‌نام، ارسال مدارک و برقراری نخستین تماس از خط خود، از یک بسته محتوایی شامل خدمات متنی و خدمات چندرسانه‌ای ویترین ایرانسل نیز برخوردار می شوید. هم چنین اگر به‌صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام و فعال‌سازی کنید، می‌توانید ۴۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه ارسال کنید.

در جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، خدمات و طرح‌های تشویقی برای مشترکان جدید سیم‌کارت‌های اعتباری در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به طرح ویژه بانوان اشاره کرد. در طول جشنواره بهار ۹۲، می‌توانید با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل و یک هفته پس از فعال‌سازی آن، به مدت ۹۰ روز، روزانه  از ۲ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی به ازای  ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره‌مند شوید. مکالمه رایگان در هر روز تنها یک بار به شما تعلق می‌گیرد و تا پایان همان روز اعتبار دارد و تنها مشترک سیم کارت اصلی، امکان استفاده از طرح بانوان را خواهد داشت. جزئیات و اطلاعات دقیق‌تر در این مورد از طریق صفحه اختصاصی جشنواره بهار در پایگاه اینترنتی ایرانسل در دسترس است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ایرانسل برای خریداران سیم‌کارت اعتباری در خرداد ماه نیز مزایای ویژه‌ای در نظر گرفته است. اگر در خرداد ماه امسال سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خریداری کرده‌اید و ثبت‌نام و فعال‌سازی آن را انجام داده باشید، می‌توانید تا پایان خرداد از ۲۵ درصد اعتبار بیشتر برای هر بار شارژ حداقل ۲۰هزار ریالی بهره‌مند شوید. هم‌چنین میزان اعتبار اولیه سیم‌کارت‌های تکی ایرانسل طی این مدت ۵۰ درصد افزایش یافته و ۳۰هزار ریال تعیین شده است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *