«ایرانسل من»؛ برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت حساب کاربری

ایرانسل برنامه کاربردی «ایرانسل من» را به منظور مدیریت حساب‌‌های کاربری مشترکان خود عرضه کرد. اگر شما هم از مشترکان شبکه‌های تلفن همراه و وایمکس ایرانسل هستید، با استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید به سادگی، حساب‌های کاربری تلفن همراه و وایمکس خود را مدیریت کنید.

برنامه کاربردی «ایرانسل من»با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من» در هر زمان و مکان، اطلاعات و مدیریت حساب‌های ایرانسل در دستان شما است. اما چه کارهایی را می‌شود با استفاده از این برنامه انجام داد؟ خدماتی که می‌توان از «ایرانسل من» دریافت کرد، عبارتند از:

  • کنترل میزان مصرف
  • فعال و غیرفعال‌سازی خدمات
  • تغییر طرح تعرفه
  • دریافت صورت‌حساب
  • پرداخت قبض
  • شارژ حساب
  • ویرایش پرونده و مشخصات شخصی
  • فعال‌سازی بسته‌های افزایشی
  • ثبت و بازبینی رخدادها

دریافت برنامه کاربردی «ایرانسل من» از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل امکان‌پذیر است و بنا به گفته روابط عمومی ایرانسل، تنها منبع معتبر جهت دریافت این برنامه کاربردی، همین پایگاه اینترنتی است. در حال حاضر استفاده از این برنامه برای کاربران سیستم عامل‌های آندروید و iOS و گوشی‌هایی نظیر بلک بری، سونی اریکسون، نوکیا و موتورولا بر پایه بستر نرم‌افزاری جاوا ممکن است. در ضمن، فراموش نکنید که برای ورود به این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی اشتراک خود (e-Care) نیاز دارید که پس از نصب برنامه روی گوشی تلفن همراه یا تبلت خود، می‌توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵ دیدگاه برای ««ایرانسل من»؛ برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت حساب کاربری»

  1. مهدی یامی اراک

    سلام من مای ایرانسل ونصب کردم ولی هررمزی که برای ورودش میدم قبول نمیکنه هم حروف وهم عدد ولی نمیشه راهنماییم کنین ممنون وسپاس

  2. باسلام
    این جانب از مشترکین شما هستم. سیم کارت من به نام مادرم میباشد ولی الان چند سالی هست که خودم از ان استفاده میکنم. متاسفانه سیم کارت من نصف شده ولی هنوز هم میتوانم از ان استفاده کنم فقط چون گوشی جدیدی گرفتم ، قادر به خواندن خط نمی باشد و پیغان سیم کارت موجود نیست میدهد.
    من میخواهم شماره ام همین باشد ولی سیم کارتم رو عوض کنم. لطفا راهنماییم کنید ( البته پوکه و هیچ کدام از مدارک سیم کارت رو هم ندارم ).

    • دوست عزیز. اینجا سایت ایرانسل نیست. ولی اگه شما همراه با سیم‌کارت شکسته به یکی از دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه کنید، اونا سیم‌کارتتونو عوض می‌کنن و یه سیم‌کارت با همون شماره خودتون بهتون می‌دن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *