افزایش سرعت اینترنت تا مرداد ۹۳ با «ایرانیان نت»

افزایش سرعت اینترنت شاید رویایی دیرینه برای بسیاری از ما ایرانی‌ها باشد؛ اما این رویا قرار است تا مرداد سال ۹۳ با اجرای پروژه‌های اپراتور چهارم یعنی شرکت «ایرانیان نت»، برای ۴۰۰ هزار نفر از مردم تبدیل به واقعیت شود.

لوگوی رسمی شرکت «ایرانیان نت»اپراتور چهارم با هدف ایجاد، توسعه و مدیریت شبکه ملی، دسترسی به فیبر نوری و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده بر روی آن تأسیس شد و شروع به فعالیت کرد. مجوز فعالیت این شرکت که افزایش پهنای باند را با خود به همراه خواهد داشت، در سال ۸۹ به دست معاون اول رییس جمهوری امضا شد. اما فعالیت جدی «ایرانیان نت» زمانی آغاز شد که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجوز این شرکت را مبنی بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات و دسترسی فیبر نوری در ایران در آبان ماه سال ۹۱ صادر کرد.

این شرکت که ۲۰ درصد سهام آن متعلق به دولت است، وعده داده است که تا مرداد سال ۹۳، ۴۰۰ هزار ایرانی را به شبکه‌ فیبر نوری متصل خواهد کرد. در فاز اول اجرای این طرح، هفت شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و قم به شبکه‌ فیبر نوری متصل خواهند شد. در فاز بعدی قرار است این شرکت تا ۱۰ سال آینده هشت میلیون کاربر ایرانی را با سرعت ۲۰ مگابیت بر ثانیه به شبکه‌ فیبر نوری متصل کند. البته نباید این نکته را فراموش کنید که این شرکت در ارائه‌ پهنای باند طبق سیاست‌ها و قوانین کشور عمل خواهد کرد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

رییس مجمع عمومی «ایرانیان نت» با بیان این‌که سال ۹۱، سال بسترسازی و تدارک مقدمات و اخذ پروانه بهره‌برداری برای ورود به حوزه‌های اجرایی و عملیاتی بود، سال ۹۲ را سال نیل به اهداف تعیین شده در پروانه صادره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دانسته است. دهقانی ضمن تاکید بر به‌ کارگیری نیروهای انسانی ماهر و توانمند، سازماندهی مناسب، برنامه‌ریزی و کنترل برنامه‌ها به منظور تامین انتظارات جامعه از اپراتور چهارم افزود: «شبکه دسترسی کاربران خانگی، سازمانی و تجاری به فیبرنوری یک ضرورت ملی است که تحقق آن بر دوش شرکت ایرانیان نت نهاده شده است و این شرکت ملزم است همگام با سایر کشورهای پیشرفته جهان، شبکه را در زمان تعیین شده برای استفاده عمومی آماده کند».

ایرانیان نت قرار است خدمات گسترده و متنوعی را بر بستر شبکه فیبر نوری و پهن‌باند ارائه کند که در اینجا فرصت معرفی و تشریح آنها مقدور نیست. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تر در مورد این شرکت می‌توانید به پایگاه اینترنتی اختصاصی ایرانیان نت مراجعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *