تجربه اینترنت پرسرعت با بسته های نیترو همراه اول

نیترو همراه اول

در پست های قبلی درباره نوترینوی همراه اول و بسته های آلفا توضیح داده بودیم. حتماً می دانید که سرعت بسته های آلفا محدود است. حداکثر سرعت بسته های آلفا ۱۹۶ kbps است و برای کسانی مناسب است که از اینترنت همراه بیشتر برای اپلیکیشن های ارسال پیام استفاده می‌کنند. تا به حال اگر حتی برای مدت کوتاهی به سرعت بالاتر از بسته های آلفا نیاز داشتید، ناچار بودید از بسته های آلفا+ استفاده کنید. اما مشکل اینجا بود که خریدن بسته های آلفا+ هزینه بیشتری را به شما تحمیل می کرد. اما از این پس می توانید با استفاده از نیترو همراه اول و بدون خریدن بسته های آلفا+، برای مدت کوتاهی سرعت آن را تجربه کنید.

سرویس نیترو همراه اول

اگر از مشترکان بسته های آلفای همراه اول هستید، با استفاده از سرویس نیترو، می توانید سرعت بسته های آلفا+ را تجربه کنید. بسته های نیترو به شما مشترکان بسته های آلفای همراه اول این امکان را می دهد که سرعت اینترنت نوترینو نسل ۳ را تجربه کنید. با فعال سازی بسته های نیترو، سرعت بسته های آلفای سیم کارت شما، برای مدت محدود و مشخصی به سرعت آلفا+ (سرعت نسل ۳) افزایش می یابد. سرویس نیترو فقط برای مشترکان بسته های آلفا قابل استفاده است و می توانید آن را در دو بازه زمانی یک و سه روزه فعال کنید.

توجه کنید که حداکثر به اندازه کل حجمی که از بسته آلفای شما باقیمانده است، می توانید از سرویس نیترو استفاده کنید. یعتی اگر حجم بسته آلفای شما در کمتر از یک یا سه روز تمام شود، سرویس نیترو برای شما غیرفعال می شود. بنابراین برای استفاده دوباره از نیترو، باید یکی از بسته های آلفای همراه اول را بخرید. سپس می توانید سرویس نیترو را مجدداً برای یک یا سه روز فعال کنید. بنابراین حتی اگر تمدید خودکار بسته های آلفا برای سیم کارت شما فعال باشد، به محض این که حجم بسته فعلی تمام شود، سرویس نیترو نیز غیرفعال می شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

قوانین کلی نیترو همراه اول

  1. همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از این بسته های نیترو استفاده کنند.
  2. بسته های نیترو فقط برای مشترکان بسته های آلفا قابل استفاده است.
  3. اگر قصد دارید از سرویس نیترو استفاده کنید، مطمئن شوید که در مناطق تحت پوشش شبکه ۳G قرار دارید. بسته های نیترو را فعال کنید و سپس دیتای گوشی را خاموش و روشن نمایید.

مشخصات بسته های نیترو

مشخصات بسته های نیترو
ردیفدوره زمانیحجمقیمت
۱یک روزهتا سقف ترافیک باقیمانده از بسته آلفا۱،۰۰۰ تومان
۲سه روزهتا سقف ترافیک باقیمانده از بسته آلفا۲،۵۰۰ تومان

فعالسازی نیترو همراه اول

برای فعالسازی نیترو همراه اول می توانید از کدهای دستوری استفاده کنید و یا برای سامانه ۸۰۸۰  پیامک بزنید.

فعالسازی نیترو همراه اول
دوره زمانیسامانه *۱۰۰#سامانه پیامکی ۸۰۸۰
نیترو یک روزهشماره گیری *۱۰۰*۷۱#ارسال کد ۷۱
نیترو سه روزهشماره گیری *۱۰۰*۷۲#ارسال کد ۷۲

 

[no_toc]

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *