بهترین اپلیکیشن ترک سیگار: معرفی ۵ اپ برتر ترک سیگار برای اندروید و آیفون

شاید بعضی از ما جزو آن دسته از مردم باشیم که هنوز مشغول مصرف سیگار هستیم و احتمالا بخش دیگری از ما درگیر این است که بتواند این سیگار لعنتی را برای همیشه ترک کند. خبر جالب این‌جاست که تکنولوژی و اپلیکیشن‌های موبایل در این مورد هم به کمک ما آمده است. درست است که اولین قدم برای ترک سیگار این است که «بخواهیم» سیگار را ترک کنیم و اگر این خواستن اتفاق بیفتد بخش‌های دیگر ساده‌تر است. اما ما بهترین اپلیکیشن‌های ترک سیگار را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید کمک بیشتری از تکنولوژی برای ترک سیگار بگیرید. با کارتی همراه باشید.

 

اپلیکیشن ترک سیگار Quit Tracker: Stop Smoking

این اپلیکیشن که ویژه‌ دستگاه‌های اندرویدی است، روند ترک شما را ثبت و دیدبانی می‌کند. علاوه بر این‌که می‌توانید بررسی کنید که ترک سیگار شما چند روز به طول انجامیده، می‌توانید بدانید که در این مدت چقدر به خاطر نخریدن سیگار، صرفه‌جویی مالی کرده‌اید. و بدن شما چقدر حال بهتری دارد. این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل به نمره‌ی فوق‌العاده‌ی ۴.۷ رسیده و استفاده از اکثر امکاناتش کاملا رایگان است.

دانلود برای اندروید

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

Flamy – quit smoking & become a non-smoker

اما حالا وقت اپلیکیشن معروف «فلامی» است که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ترک سیگار است. این اپلیکیشن نه تنها کارهای اپلیکیشن قبلی را انجام می‌دهد؛ بلکه گزارش لحظه به لحظه‌ای از وضعیت سلامتی شما، اکسیژن درون خون، ثبت حال و هوای لحظه‌ای (مود شما) و کارهای بسیار دیگری را انجام می‌دهد. این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل به نمره‌ی ۴.۸ رسیده و معروف‌ترین اپلیکیشن ترک سیگار به حساب می‌آید. این اپلیکیشن رایگان است. اما برای استفاده از همه‌ امکاناتش باید ۱۲ دلار ناقابل خرج کنید. 

دانلود برای اندروید

اپلیکیشن ترک سیگار

 

اپلیکیشن ترک سیگار QuitNow

اما طرفداران سیستم عامل‌ آیفون نگران نباشند. اپلیکیشن‌های فراوان زیاد و رایگانی هم برای شما در جهان مجازی وجود دارد. شما را به اپلیکیشن «همین حالا ترک کن» معرفی می‌کنیم. اپلیکیشنی برای ترک فوری سیگار. این اپلیکیشن به اکثر قابلیت‌های اپلیکیشن‌های معرفی شده قبلی مجهز است. و جدا از آن چند مربی آنلاین شما را مورد بررسی قرار داده و هر روز شما را با جملات انگیزشی برای ترک سیگار، تشویق می‌کنند. این اپلیکیشن هم یکی از بهترین ها برای افرادی‌ست که می‌خواهند سیگار را برای همیشه ترک کنند و خبر خوب این است که این اپلیکیشن به جز برای آیفون برای دوستان اندرویدی هم در دسترس است. پس منتظر چه هستید؟

دانلود برای آیفوندانلود برای اندروید

Smoke Free

آیا می‌دانستید بعد از ترک سیگار این فقط ریه‌های شما نیست که حال بهتری پیدا می‌کند. بلکه وضعیت قلب، دندان‌ها و‌ پوست شما هم به کل تغییر می‌کند؟ این اپلیکیشن که هم برای آیفون و هم برای اندروید به رایگان در دسترس است، از همین شیوه برای ترغیب مخاطبانش به ترک سیگار استفاده کرده است. این اپلیکیشن بررسی می‌کند که سلامت کلی بدن شما پس از ترک سیگار در چه وضعیتی قرار خواهد داشت.  همین‌طور برای ترک سیگار به شما جایزه‌های مختلفی از جمله دعوت‌نامه‌های شبکه‌های اجتماعی تازه، امتیاز و اچیومنت برخی از بازی‌ها و … هدیه می‌دهد. اگر سیگاری هستید و قصد ترک سیگار دارید، همین الان این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید. جمله‌ «از شنبه ترک می‌کنم» هیچ‌وقت جواب نمی‌دهد. 

اپلیکیشن smoke free

دانلود برای آیفون دانلود برای اندروید

اپلیکیشن ترک سیگار ایرانی و فارسی: فیلتر

اپلیکیشن ترک سیگار فیلتراجازه دهید در انتهای این فهرست، یک اپلیکیشن ایرانی خوب هم معرفی کنیم. «فیلتر» نام اپلیکیشن ایرانی ترک سیگار است. این اپلیکیشن در گوگل پلی و بازار نمره ای بالای ۴.۵ دارد و حسن بزرگ آن استفاده از زبان فارسی است. بعضی از ویژگی‌های اپلیکیشن ترک سیگار فیلتر به نقل از توسعه دهنده آن:

  • نمایش تعداد روزی هایی که سیگار نکشیدید
  • نمایش تعداد سیگارهایی که نکشیدید
  • نمایش زمانی که به واسطه سیگار نکشیدن به دست آوردید
  • نمایش پولی که به واسطه سیگار نکشیدن پس انداز کردید
  • امکان مشاهده ۱۵ فاکتور سلامتی و مدت زمانی که طول می کشد به هر کدام برسید
  • امکان ایجاد جایزه هایی که با پول ترک سیگارتان آن ها را خریداری می کنید و به خاطر این تصمیم به خودتان جایزه می دهید.

امیدواریم اول با اراده قوی و بعد به کمک این اپلیکیشن‌ها بتوانید این لطف بزرگ را در حق خود و اطرافیانتان بکنید.

دانلود از بازار | دانلود از گوگل پلی

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *