بهترین اپلیکیشن مدیتیشن: معرفی ۵ اپ برتر مدیتیشن و ذهن آگاهی ایرانی و خارجی

مدیتیشن یک تمرین و تکنیک برای تمرکز بخشیدن، آرام‌کردن و کنترل روی ذهن است. در واقع این تمرین به شما کمک می‌کند که ذهن بازتر، آرام‌تر و آگاه‌تری داشته باشید.در این مطلب بهترین اپلیکیشن‌های مدیتیشن را معرفی می‌کنیم. این اپلیکیشن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا مدیتیشن را بهتر درک کنید و طبق یک برنامه‌ی زمانی آن را انجام دهید. با کارتی همراه باشید. 

اپلیکیشن مدیتیشن Headspace

اپلیکیشن مدیتیشن هد اسپیس

هداسپیس معروف‌ترین و اگر نه بهترین اپلیکیشن مدیتیشن، قطعا یکی از بهترین‌ها در سراسر دنیاست. این اپلیکیشن که تکنیک‌های مدیتیشن را به صورت بسیار خلاصه و ساده درآورده توانسته است خود را به معروف‌ترین اپلیکیشن مراقبه‌ ذهنی و مدیتیشن بدل کند. این اپلیکیشن علاوه بر این‌که تمرین‌های متعددی برای مراقبه -در انواع مختلف- در آرشیو خود نگهداری می‌کند، به مخاطبانش کمک می‌کند تا مدیتیشن عمیق و درست را بهتر درک کنند و آن را در زندگی روزمره خود به کار بگیرند. این اپلیکیشن در فروشگاه‌های اندروید و آیفون قرار دارد و شما می‌توانید آن را به رایگان به کار بگیرید. 

دانلود برای آیفون | دانلود برای اندروید

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

 

 

اپلیکیشن مدیتیشن Calm

اپلیکیشن مدیتیشن calm

کالم همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشن برای مراقبه، مدیتیشن و آرامش است. این اپلیکیشن که دو سال پیاپی عنوان بهترین اپلیکیشن آیفون و اندروید را به دست آورد علاوه بر تمرین‌های متعدد مدیتیشن، کتاب‌های صوتی آرام‌بخش و صداهای نویز سفید را برای آرامش به کار می‌گیرد. متیو مک‌کانهی، هنرپیشه هالیوودی یکی از راویان کتاب‌های صوتی آرام‌بخش این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن شاید اپلیکیشن تخصصی مدیتیشن نباشد اما یکی از مهم‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای مدیتیورهاست. این اپلیکیشن هم برای آیفون و هم برای اندروید در دسترس است. 

دانلود برای اندروید | دانلود برای آیفون

 

MyLife Meditation: Mindfulness‬ 

 

این اپلیکیشن یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های موفق در حوزه‌ آموزش و تمرین مدیتیشن است. البته از نامش هم کاملا پیداست که برای کسانی‌ست که زندگی‌شان را مدیون مدیتیشن هستند و دائم از آن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن حسن هایی نسبت به دو گزینه‌ قبلی دارد و این است که می‌تواند با توجه به مود و حال و هوای روحی شما به شما پیشنهاد مدیتیشن مخصوص بدهد. همچنین مدرسان مختلفی شما را برای انجام مدیتیشن موردنظر هدایت می‌کنند. این اپلیکیشن به نمره فوق‌العاده ۴.۸ در فروشگاه‌های اپل و اندروید رسیده و برای مدیتیتورهای تخصصی گزینه‌ معرکه‌ای به حساب می‌آید. اگر دوست دارید از این اپلیکیشن روی کامپیوتر خود هم استفاده کنید می‌توانید از آدرس my.life کمک بگیرید و نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را به کار ببرید. 

دانلود برای آیفون | دانلود برای اندروید

اپلیکیشن Samsung Health

اپلیکیشن سلامتی سامسونگ که نام سابقش sHealth بود، در نسخه‌های جدیدش قسمتی برای مدیتیشن اضافه کرده. اگه در منوی پایین وارد قسمت Fintess شوید، بخشی تحت عنوان Mindfulness در آن خواهید دید که بخشی هم تحت عنوان Meditation دارد. محتوای این بخش از اپلیکیشن سامسونگ از اپلیکیشن مدیتیشن Calm نیرو می‌گیرد که پیشتر معرفی کردیم.

اپلیکیشن مدیتیشن فارسی و ایرانی آرامیا

همه اپ‌هایی که تا به حال معرفی کردیم، اپ‌های خارجی بودند که زبان فارسی ندارند. اما اپلیکیشن آرامیا یک اپ ایرانی خوب در زمینه مدیتیشن و ذهن آگاهی به زبان فارسی است. بخشی از برنامه‌های این اپلیکیشن رایگان است و برای دسترسی به همه امکانات آن، باید مبلغی بسیار جزئی پرداخت کنید. این اپلیکیشن در گوگل پلی نمره قابل قبول ۴.۲ را دریافت کرده است.

دانلود آرامیا برای اندروید

 

آیا تجربه استفاده از این اپلیکیشن‌ها را دارید؟ دیدگاه خود را بنویسید تا دیگران هم استفاده کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *