یک ماه مکالمه شگفت‌انگیز با جشنواره رمضان ایرانسل

جشنواره رمضان ایرانسل

اگر از کاربران ایرانسل هستید، می‌توانید در جشنواره رمضان ایرانسل در سال ۹۶، از پیشنهادهای ویژه این اپراتور بهره‌مند شوید. مکالمه ده برابری، شرکت در قرعه‌کشی سانتافه، بسته‌های ترکیبی، اینترنت همراه هدیه، تبدیل خط اعتباری به دائمی با تخفیف و تخفیف در خرید خط اعتباری از مزایای جشنواره رمضان ایرانسل است.

در طول جشنواره رمضان ایرانسل در تمامی روزها امکان خرید یک بسته مکالمه‌ ۳۰ دقیقه‌ای خواهید داشت. این بسته بلافاصله پس از شماره‌گیری کد و انجام خرید فعال می‌شود و شما می‌توانید ۳۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس که مایلید، داشته باشید. با شماره‌گیری کد دستوری *۴۴۴۴*۱# این بسته را فعال کنید و با پرداخت تنها ۱۵۰ تومان، ۳۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی در هر تعداد تماس دلخواه دریافت کنید.

در جشنواره رمضان ایرانسل و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، بسته ویژه اینترنت همراه دو گیگابایتی با قیمت ۵۰۰۰ تومان به مشترکان این اپراتور ارائه می‌شود. اگر از مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل هستید، می‌توانید در فاصله روزهای ۶ تا ۱۲ خرداد ۹۶، با شماره‌گیری کد *۵# بسته دو گیگابایتی اینترنت همراه پرسرعت ایرانسل را با پرداخت ۵۰۰۰ تومان فعال کنید. صرف‌نظر از تاریخ فعال‌سازی، مهلت استفاده از این بسته تا روز ۱۲ خرداد خواهد بود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر گوشی شما از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند، می‌توانید تا ۶ تیر با ارتقای سیم‌کارت فعلی خود به یوسیم با پرداخت تنها ۸۰۰۰ تومان، از ۸ گیگابایت اینترنت همراه هدیه ۳۰ روزه بهره‌مند شوید. علاوه بر آن در قرعه‌کشی بزرگ یک خودروی سانتافه نیز شرکت داده می‌شوید. بسته هدیه در قالب ۴GB اینترنت روزانه و ۴GB اینترنت شبانه (قابل استفاده بین ۲ تا ۸ صبح) فعال می‌شود. برای درخواست تعویض سیم‌کارت می‌توانید کد *۵۵۵*۱۲۳# را از خط خود شماره‌گیری کنید یا به نمایندگی‌ها و مراکز فروش ایرانسل مراجعه کنید.

جشنواره رمضان ایرانسل در سال ۹۶، خرید سیم‌کارت دائمی، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی و یا ترابرد به ایرانسل را نیز شامل می‌شود. با دریافت هر یک از این خدمات در طول مدت جشنواره، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه رایگان با اعتبار ۳۰ روز دریافت می‌کنید. همچنین از ماه دوم و به مدت ۶ ماه هر ماه ۱۱ گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار ۳۰ روز دریافت خواهید کرد. هزینه طرح خریداری شده را می‌توانید از یکی از دو روش زیر پرداخت کنید:

  • کسر از اعتبار سیم‌کارت
  • استفاده از کارت بانکی (با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده)
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!