امکان استفاده از حساب چندکاربره ایرانسل برای مشترکان دائمی فراهم شد

ایرانسل ویژگی‌های جدیدی را به سرویس حساب چندکاربره خود افزوده و امکان استفاده از آن را برای مشترکان دائمی خود نیز فراهم کرد.

به گزارش وبلاگ کارتی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سرویس حساب چندکاربره ایرانسل با توجه به نیازهای مشتریانی که بر روی چند دستگاه از اینترنت همراه استفاده می‌کنند و یا قصد دارند بسته اینترنت همراه را با سایرین به اشتراک بگذارند، طراحی و ارائه شده است.

با استفاده از سرویس حساب چندکاربره ایرانسل، مشترکان دائمی می‌توانند یک حساب ایجاد کرده و امکان استفاده از آن را برای دوستان و اعضای خانواده خود به صورت هم‌زمان فراهم کنند. همچنین مشترکانی که در گوشی تلفن همراه یا تبلت خود از چند حساب استفاده می‌کنند، می‌توانند به جای شارژ جداگانه این حساب‌ها، تنها یک حساب را فعال کرده و آن را شارژ کنند. مدیران شرکت‌ها نیز می‌توانند با ایجاد یک حساب چندکاربره ایرانسل، آن را بین کارمندان خود به اشتراک بگذارند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

حساب چندکاربره ایرانسل

از ویژگی‌های جدیدی که به سرویس حساب چندکاربره ایرانسل افزوده شده است، می‌توان به امکان ایجاد حساب ریالی مشترک با در نظر گرفتن سقف مورد استفاده برای هر کاربر، تعیین محدودیت استفاده برای هر کاربر زیرشاخه، مشاهده محدودیت و میزان استفاده توسط هر کاربر، فعال‌سازی خودکار سرویس پس از خرید بسته و دسترسی به بسته‌های مکالمه و پیامک علاوه بر بسته‌های اینترنت فعلی اشاره کرد.

با استفاده از این سرویس چنانچه کاربران حساب از اینترنت همراه استفاده کنند، مصرف آن به جای منظور شدن به حساب شخصی آنها به حساب چندکاربره منظور می‌شود و کاربر اصلی، امکان اعمال محدودیت در خصوص استفاده از بسته‌ها برای اعضای گروه را دارد.

بسته‌های ویژه سرویس حساب چندکاربره ایرانسل به صورت ماهانه، در حجم‌های ۵ گیگابایت با قیمت ۲۰۰ هزار ریال و ۲۰ گیگابایتی با قیمت ۵۰۰ هزار ریال عرضه می‌شوند.

علاقه‌مندان به سرویس حساب چندکاربره می‌توانند برای فعال‌سازی، خرید بسته افزایشی و افزودن زیرشاخه، به برنامه کاربردی ایرانسل من مراجعه کنند. فعال‌سازی این سرویس با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۳*۴۰۰* نیز امکان‌پذیر است. با شماره‌گیری کد #۴*۱*۴۰۰* نیز می‌توان این سرویس را غیرفعال کرد.

مشترکان سازمانی ایرانسل نیز می‌توانند درخواست خود برای فعال‌سازی این سرویس بر روی سیم‌کارتشان را به نشانی EB@mtnirancell.ir ارسال کنند یا با شماره ۷۱۴ از خطوط ایرانسلی و یا ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس بگیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس، اینجا کلیک کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *