خرید آنلاین مودم اینترنت خانگی و اداری ایرانسل (TD-LTE) با بیش از ۵۰% تخفیف

اینترنت خانگی و اداری ایرانسل

ایرانسل از امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) (برای استفاده خانگی و اداری) با بیش از ۵۰ درصد تخفیف و بسته‌های ویژه اینترنت، از فروشگاه اینترنتی این اپراتور خبر داد.

به گزارش کارتی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، با افزوده شدن امکان خرید آنلاین مودم‌های اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاقه‌مندان به خرید این مودم‌ها می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه، مودم‌های TD-LTE ایرانسل را به صورت آنلاین خریداری کنند.

در حال حاضر در این فروشگاه، یک نوع مودم فضای باز ZW101 و دو نوع مودم داخلی DT-350 و Z6000 عرضه شده‌اند که مودم داخلی Z6000 با بیش از ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. مودم داخلی Z6000، دارای قابلیت اتصال همزمان ۳۲ نفر از طریق Wi-Fi، پشتیبانی از نسخه ششم پروتکل اینترنت (IPv6)، پشتیبانی از VPN لایه دو، سه و تونل GRE و نیز دارای چهار پورت RJ45 است که با بیش از ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۴۹هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شده است. همچنین امکان خرید این مودم با قیمت فوق، با مراجعه حضوری به «فروشگاه‌ها و مراکز خدمات» و «مراکز ارتباط با ایرانسل» نیز برای متقاضیان وجود دارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

همچنین مشترکان سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) با خرید آنلاین مودم از فروشگاه اینترنتی ایرانسل، علاوه بر دریافت سیم‌کارت TD-LTE رایگان، از امکان دریافت بسته‌های ویژه اینترنت ثابت ایرانسل با قیمت تخفیفی نیز بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند هزینه محصول را با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب به صورت آنلاین پرداخت کنند.

سرویس اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل به عنوان گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت خانگی و اداری در ایران، مرداد ماه ۹۵ در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و با گسترش پرشتاب پوشش آن، هم‌اکنون تعداد ۱۲۳ شهر ایران تحت پوشش این سرویس قرار دارند.

ایرانسل همچنین تاکنون تعداد ۱۵۲۵ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل سوم اینترنت همراه (۳G) و ۴۴۷ شهر، روستا، دهستان، منطقه گردشگری و جاده را تحت پوشش نسل چهارم اینترنت همراه (۴G/LTE) قرار داده است. همچنین ایرانسل به عنوان نخستین ارائه‌دهنده سرویس نسل ۴.۵ اینترنت همراه (۴G+)، موفق شده تاکنون تعداد ۱۳۳ شهر ایران را تحت پوشش این سرویس قرار دهد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *