معرفی و دانلود چند اپلیکیشن رنگ آمیزی اندرویدی برای بزرگسالان

ورود به دنیای بزرگسالی به معنی دور شدن از آرامش کودکی و روبه‌رو شدن با استرس کار و زندگی است. ممکن است تصور کنید که دیگر نمی‌توانید آرامش خیال کودکی را حتی برای ساعتی کوتاه تجربه کنید. اما بد نیست بدانید کسانی هستند که آرامش ذهنی شما برایشان اهمیت دارد و به دنبال راهی برای برگرداندن آن به شما هستند! به توصیه روانشناسان و روان‌درمان‌گران یکی از راه‌های رسیدن به آرامش، استفاده از رنگ‌های شاد و زیبا است. حتماً دفترچه‌های رنگ‌آمیزی دوران کودکی را به خاطر دارید! رنگ‌آمیزی این دفترچه‌ها ساعت‌ها ما را به خود مشغول می‌کرد. اما کتاب‌های رنگ‌آمیزی دیگر به کودکان اختصاص ندارند و در میان بزرگسالان هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. رنگ‌آمیزی به عنوان یکی از جایگزین‌های مدیتیشن، جایگاه خود را در میان بزرگسالان پیدا کرده است. این کار به شما امکان می‌دهد که ذهن خود را از افکار مزاحم پاک کرده و قدرت تمرکز خود را افزایش دهید. نخستین کتاب‌های رنگ‌آمیزی ویژه بزرگسالان در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ میلادی وارد بازار شدند. اما با توجه به استقبال خوبی که از این پدیده شد، اکنون اپلیکیشن‌های رنگ‌آمیزی نیز تهیه و به صورت رایکان منتشر شده‌اند. در این پست چند اپلیکیشن رنگ آمیزی اندروید را که برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی طراحی شده‌اند، به شما معرفی خواهیم کرد.


اپلیکیشن اپ لب گیمز App Lab gamesApp Labs Games

قیمت: رایگان

مجموعه اپ لب گیمز صدها کتاب و طرح برای رنگ‌آمیزی در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب‌ها در موضوعاتی مانند پاییز، هنر، حیوانات، خانواده، و همچنین موضوعات عمومی تهیه شده‌اند. کار با این اپلیکیشن‌ها بسیار ساده است و تاکنون نقدهای مثبتی درباره آنها نوشته شده است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اپلیکیشن‌های اپ لب گیمز رایگان هستند و پرداخت درون‌برنامه‌ای نیز ندارند.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن ادالت کالرینگ بوک Adult Coloring BookAdult Coloring Book

قیمت: رایگان

ادالت کالرینگ بوک شامل یک رابط کاربری ساده، تعداد بسیار زیادی عکس و طرح و یک پالت رنگ است. با این اپلیکیشن می‌توانید پالت رنگ را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنید. همچنین می‌توانید به عکس‌های رنگ شده فیلتر هم اضافه کنید و نتیجه منحصر به فردی دریافت کنید.

ادالت کالرینگ بوک رایگان است و پرداخت درون‌برنامه ای نیز ندارد.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن کالرفلای ColorflyColorfly

قیمت: رایگان

کالرفلای برند معتبری در زمینه اپلیکیشن‌های رنگ‌درمانی است. این اپلیکیشن مجموعه بسیار گسترده‌ای از عکس‌ها و طرح‌ها را شامل می‌شود که به صورت هفتگی آپدیت شده و به تعداد آنها افزوده می‌شود.

کالرفلای شباهت زیادی به ادالت کالرینگ بوک دارد، با این تفاوت که با پرداخت درون‌برنامه‌ای، می‌توانید از امکانات بیشتری برخوردار شوید.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن کالرفای ColorfyColorfy

قیمت: رایگان

با استفاده از کالرفای تعداد زیادی عکس و طرح با موضوع گل‌ها، حیوانات، گیاهان، و نقاشی‌های معروف هنرمندان معروف جهان در اختیار شما است. به علاوه می‌توانید طرح‌های رنگ‌آمیزی شده را ذخیره کنید و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی به امکانات بیشتر، باید با پرداخت درون‌برنامه ای ثبت نام کنید. با این وجود نسخه رایگان هم از امکانات کافی برخوردار است.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن کالرمی ColorMeColorMe

قیمت: رایگان

کالرمی اپلیکیشن بسیار رایجی است که توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. کار با کالرمی بسیار ساده است. با انتخاب طرح و پالت، می‌توانید رنگ‌آمیزی کنید و نتیجه کار خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

به گفته سازندگان کالرمی، قابلیت‌هایی مانند گرادیان و افکت‌های تصویری دیگر نیز به زودی به این اپلیکیشن افزوده خواهد شد. کارلرمی کاملاً رایگان است و بدون هیچ پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌توانید از همه امکانات آن استفاده کنید.

دریافت از گوگل پلی استور

منبع: android authority

[no_toc]

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *