دانلود ویدیو از یوتیوب در گوشی های آیفون (آموزش تصویری)

اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدیو از یوتیوب هستید، این پست را بخوانید. در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون جیلبرک، ویدئوهای یوتیوب را به صورت مستقیم از آیفون و آیپد دانلود کنید.

اپلیکیشن های واسطه ای وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید. اما از آنجا که این کار خلاف مقررات یوتیوب و اپل است، این اپلیکیشن ها پس از مدتی از آیتونز حذف می شوند.

بنابراین ناچاریم از اپلیکیشنی استفاده کنیم که کارکرد دیگری دارد. قبلا در مورد اپلیکیشن Document و نحوه دانلود آهنگ در آیفون با استفاده از آن نوشته بودیم. Documents در واقع یک اپلیکیشن مدیریت فایل است که به یک وب بروزر هم مجهز است. دانلود ویدیو از یوتیوب نیز با همین وب بروزر امکان پذیر است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود Documents از آیتونز

بعد از نصب اپلیکیشن، ویدئویی را که میخواهید دانلود کنید، با استفاده از سایت یا اپلیکیشن یوتیوب پید کنید. گزینه Share را بزنید و سپس Copy Link را انتخاب کنید. سپس Documents را باز کنید و از پایین و سمت راست صفحه، آیکون بروزر را انتخاب کنید.

   دانلود از یوتیوب

حالا باید به یکی از سایت هایی بروید که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب را فراهم می کنند. سایت های زیادی برای این کار در دسترس هستند. پیشنهاد ما PickVideo یا SaveFromNet است. ما از سایت PickVideo استفاده می کنیم.

وقتی سایت PickVideo باز شد، روی فیلد Enter the video link ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید. سپس گزینه paste را بزنید تا لینک اشتراک یوتیوب که کپی کرده اید، وارد شود. گزینه download را بزنید و صبر کنید تا صفحه جدید لود شود.

دانلود از یوتیوب   دانلود از یوتیوب

در این صفحه امکان دانلود کردن ویدئو با چند کیفیت مختلف وجود دارد که حجم هر فایل هم در کنار آن ذکر شده است. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Download را در سمت راست آن انتخاب کنید.

در این مرحله به صفحه ای منتقل می شوید که لیست فایل های دانلود شده یا در حال دانلود را نمایش می دهد. در بالا و سمت راست این صفحه گزینه Done را بزنید تا فایل ذخیره شود.

دقت کنید که با انجام این مراحل فایل ذخیره شده است، اما نه در گالری عکس یا camera roll گوشی آیفون شما. به اپلیکیشن Documents برگردید و از پایین و سمت چپ، آیکون فولدرها را بزنید. در لیست فولدرها، Downloads را باز کنید.

لیست فایل هایی که دانلود کرده اید، در این فولدر نمایش داده می شود. فایل مورد نظر را پیدا کنید و آیکون تنظیمات (سه نقطه) را در کنار آن انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می ود، گزینه Move را بزنید. سپس move to را انتخاب کنید تا فایل به camera roll منتقل شود.

اگر تمام مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید، دانلود ویدیو از یوتیوب با موفقیت انجام شده و فایل ویدئو در گالری عکس گوشی شما قابل مشاهده است.

منبع: MakeUseOf

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!