افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج؛ و راهنمای کامل دسترسی به خدمات ایرانسل

به منظور بهبود سرویس‌دهی به مشترکان شبکه تلفن همراه و وایمکس در شهر کرج و استان البرز، ایرانسل به تازگی مرکز خدمات اختصاصی خود را در کرج افتتاح کرده است.

مرکز خدمات ایرانسلدر این مرکز، علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، پیگیری دریافت سیم‌کارت هدیه، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، فروش و فعال‌سازی اینترنت وایمکس ایرانسل، صدور ریزمکالمات برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS و MMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییر مالکیت، دریافت و بررسی شکایت‌های حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن‌دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۹ تا ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۹ تا ۱۳ روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی کرج، میدان شهدا، ساختمان سلوک، طبقه اول، شماره ۲۲، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج دریافت کنید. اگر هم در نقاط دیگری ساکن هستید و دسترسی به این مرکز برای‌تان مقدور نیست، با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل و با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، می‌توانید نشانی و موقعیت نزدیک‌ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامک و یا پیام چند رسانه‌ای دریافت کنید.

اما راه‌های دیگری هم برای دسترسی به خدمات ایرانسل وجود دارد. راه‌هایی که نیاز به مراجعه حضوری ندارند و علاوه بر آن وقت و انرژی خیلی کمتری نیز از شما می‌گیرند. به عنوان مثال با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، می‌توانید حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنید و در هر زمان که مایل هستید به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال‌سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی ایرانسل این برنامه را دریافت کنید. یادتان باشد برای استفاده از این سرویس، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارید که با استفاده ازهمین برنامه می‌توانید رمز مورد نیاز را دریافت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکان، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنید. هم‌چنین کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره ۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط؛ و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در تمام ساعات شبانه‌روز و همه روزهای هفته، آماده پاسخ گویی به شما هستند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یک دیدگاه برای «افتتاح مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در کرج؛ و راهنمای کامل دسترسی به خدمات ایرانسل»

  1. علی بردبار

    پروژه ۳G ایرانسل در میانجاده کرج و ۴۵ متری کرج عالی بود سرعت به ۸Mbps هم رسید ولی الان از ۲۸ شهریور تا امروز ۷ مهرماه ۱۳۹۳ سرعت ۳G ایرانسل به ۲۰Kbps و بعضی موقع ها صفر می باشد تا یکی و دو دقیقه اگر نمی توانید آنتن اضافه کنید و مشکلات ترافیک دارید یا اینکه هزار درد و مرض مانند تالیا و رایتل زودتر برطرف کنید چون دفعه بعد یک مشتری یعنی از دست دادن هزاران مشتری و مجبورید به مشتری با کارتان احترام بگذارید و عملتان رضایت بخش باشد و نامه فدایت شوم ننویسید من پول مودم ۳G و سیم کارت و شارژ جمعا ً برای من ۱۵۰ هزار تومان تمام نشده که بیام سرعت ۲۰ کیلو بیت بر ثانیه یا دیسکانکت و صفر و صفر … زودتر درست کنید خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *