با سرویس «میزبان تماس» ایرانسل، هزینه مکالمه را توسط مشترکِ مقصد بپردازید

حتماً شما هم تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که اگر امکان این وجود داشت که هزینه تماس را هر دو طرفِ مکالمه پرداخت می کردند، بسیار منصفانه‌تر و عادلانه‌تر بود و اینطوری بخش بزرگی از هزینه‌های تماس گیرنده هم کاهش می‌یافت. حالا ایرانسل با عرضه سرویس «میزبان تماس» این رویا را تحقق بخشیده است؛ البته نه به این صورت که هزینه مکالمه توسط دو طرف پرداخت شود. سرویس میزبان تماس ایرانسل که به تازگی و برای اولین بار در ایران از سوی ایرانسل ارائه شده است، سرویسی است که با استفاده از آن می‌توان هزینه مکالمه را توسط مشترک مقصد پرداخت کرد و لازم است گفته شود که استفاده از این سرویس در حال حاضر فقط برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است.

سرویس میزبان تماساگر شما هم از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنید، از این پس می‌توانید تماس‌هایی را با دوستان خود برقرار کنید که هزینه‌شان را آنها پرداخت خواهند کرد. استفاده از این سرویس مزایای فراوانی دارد؛ از جمله اینکه در مواقعی که اعتبار کافی ندارید و به‌طور اضطراری نیاز به برقراری تماس با یکی از دوستان‌تان دارید، می‌توانید هزینه مکالمه را از حساب او پرداخت کنید.

برای استفاده از این سرویس کافی است شماره مشترکی را که می‌خواهید هزینه مکالمه‌تان را پرداخت کند، با پیش‌کد ۷۰۴ شماره‌گیری کنید. پس از آن، سیستم با مشترک مورد نظر تماس می‌گیرد و در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هزینه مکالمه تماس برقرار خواهد شد. به عنوان مثال برای تماس از طریق سرویس میزبان تماس با مشترکی با شماره ۰۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ و درخواست قبول هزینه مکالمه از سوی او، باید با اضافه کردن پیش‌کد ۷۰۴ به ابتدای شماره، با شماره ۷۰۴۰۹۳۵۱۲۳۴۵۶۷ تماس بگیرید. برای مدیریت این سرویس نیز می‌توانید از کد دستوری #۷۰۴* استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۹ دیدگاه برای «با سرویس «میزبان تماس» ایرانسل، هزینه مکالمه را توسط مشترکِ مقصد بپردازید»

  1. سلام.میشه لطفا کمک کنید.دوستم از روش اس ام اس میزبان بهم اس داده بعد یه اس ام اس اومد که برای دریافت ۵ رو بزنید منم زدم ولی اس ام اس نیومد.لطفا منو راهنمایی کنید.

  2. لطفا خواهش میکنم کمک کنید من این سرویس رو پذیرفتم ولی فقط ی اس ام اس دریافت کردم و حالا هرچی میخوام به اون شماره پیامک بدم پیامکم
    نمیرود و از طرف ایرانسل یا همون ۷۰۶پیامکی با این مضمون می آید که
    پیامکی برای دریافت ندارید یا مهلت پاسخگویی تمام شده است.
    واقعا نمیدونم باید چکار کنم

    • سلام
      چون گوشی به حالت عادی دوباره پیام هاتونو میفرسته به ۷۰۶ نه به شماره ای میخاین پس وقتی پیامی از ۷۰۶ دریافت میکنید بغل پیام شماره مورد نظرتون هست رو اون کیلک کنید و ارسال پیام حدید بزنید و پیامتونو برا اون شماره بفرستید بعدش دوباره پیامهاتون میره برا اون شماره وقتی دوباره از ۷۰۶استفاده کردین دوباره باید این کارو بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *