ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در تهران هفت درصد است

وایمکس نیوز – به عقیده مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، با توجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در شهر تهران هفت درصد است، ارائه فناوری وایمکس موجب منسوخ شدن اینترنت پرسرعت(ADSL) نخواهد شد.

محمد خجسته نیا با بیان این مطلب گفت: فناوری وایمکس و ADSL هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند، بنابراین کاربران بر اساس نیاز‌های خود اقدام به انتخاب سرویس خواهند کرد.

وی افزود: در صورتی که از انواع قابلیت‌هایی که فناوری سیمی دارد استفاده شود، می‌تواند عامل انگیزشی برای مشتریان باشد تا از همان فناوری استفاده کنند و دیگر به دنبال تغییر فناوری نباشند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

خجسته نیا گفت: از طرفی وایمکس هم به دلیل ویژگی‌های انعطاف پذیرش قدرت زیادی در جذب مشتریان دارد، اما با این وجود معتقدم که فناوری وایمکس جایگزین ADSL نخواهد شد.

خجسته نیا بیان کرد: همان طوری که رسانه‌های الکترونیکی باعث حذف رسانه‌های کاغذی نشدند، هر فناوری جدیدی هم فناوری‌های قدیمی‌تر را کنار نخواهد زد و باعث انقراضش نخواهد شد.

به گفته خجسته نیا کاربران با توجه به نیازها و ملاک هایی که در نظر دارند به دنبال یک فناوری می‌روند که این عوامل ممکن است مربوط به منطقه‌ای باشد که متقاضی در آنجا سکونت دارد، ممکن است بحث تعرفه سرویس مدنظر باشد و این احتمال هم وجود دارد که مشتری به دنبال دریافت سرویس با سرعت مشخصی باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه در عصر ارتباطات رقابت و همکاری لازم و ملزوم یکدیگرند در مورد رسیدن به شاخص‌های جهانی ضریب نفوذ اینترنت، گفت: هر چند ارائه دهندگان سرویس‌ وایمکس و ADSL رقبای یکدیگر در بازار اینترنت پرسرعت محسوب می‌شوند، اما آنها باید در رساندن کشور به شاخص‌های جهانی ضریب نفوذ اینترنت با یکدیگر همکاری کنند.

وی افزود: تا ۵ سال آینده شاخص ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در دنیا به ۵۰ درصد می رسد که در شاخص مذکور هم اکنون برخی از کشورهای توسعه یافته از این رقم هم بالاترند، بنابراین انتظار داریم کشورمان که در بسیاری از شاخص‌ها از متوسط جهانی بالاتر است در این شاخص هم به نقطه مطلوب برسد.

ارائه ۳۰۰ هزار پورت پرسرعت تا دو ماه دیگر در تهران

خجسته نیا، ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت را در تهران را هفت درصد عنوان کرد و گفت: رسیدن به شاخص ۵۰ درصدی همکاری و همیاری همزمان ارایه دهندگان وایمکس و ADSL را می‌طلبد.

وی در مورد اینترنت ارایه شده توسط مخابرات و دلایل توقف ارائه آن در مراکز مخابراتی گفت: انتهای سال گذشته ۸۰ هزار پورت ADSL در اختیار مخابرات استان تهران قرار گرفت که تقریبا تمامی آنها ارایه شده است.

وی افزود: دلیل اینکه هم اکنون ارایه ADSL در برخی از مراکز متوقف شده است تمام شدن امکانات ارائه سرویس است، اما در مراکزی که هنوز پورت داریم همچنان ADSL ارائه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در مورد برنامه آینده مخابرات در ارائه اینترنت پرسرعت، گفت: از ابتدای زمستان امسال حدود ۳۰۰ هزار پورت در اختیار مخابرات قرار می‌گیرد که از طریق مراکز مخابراتی به متقاضیان عرضه می شود.

وی افزود: تاکنون استقبال از اینترنتی که توسط مخابرات ارائه شده بسیار خوب بوده و به نظر می‌رسد علت آن سابقه طولانی و موثر مخابرات در ارائه خدمات مخابراتی به مشتریان بوده است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *