قرعه کشی و اهدای شارژ رایگان به خریداران شارژ از سامانه کارتی

cartigift

سامانه‌ی خرید شارژ «کارتی» برای سپاس‌گذاری از مشتریان خوبش، میان آن‌ها قرعه‌کشی انجام می‌دهد و جوایزی را به قید قرعه به خریداران شارژ از کارتی تقدیم می‌:کند.
شما به ازای خرید شارژی که از کارتی انجام می دهید، امتیاز خواهید گرفت و در پایان هر دوره، امتیاز شما در قرعه کشی شرکت داده خواهد شد، و جوایزی برای برندگان ارسال می‌شود. ضوابط این قرعه‌کشی به شکل زیر است:

  1. برای این که در قرعه‌کشی شرکت داده شوید، باید هم تلفن و هم ایمیل خود را به صورت درست و کامل وارد کنید.
  2. قرعه کشی‌ها به صورت ماهانه انجام می‌شود و در ابتدای هر ماه ۱ عدد شارژ ۱۰ هزار تومانی و ۲ عدد شارژ ۵۰۰۰ تومانی به برندگان اهدا می‌شود. نوع کارت شارژ از روی شماره همراه شما تعیین می‌شود. مثلا اگر شماره ایرانسل وارد کرده باشید، در صورت برنده شدن شارژ ایرانسل می‌گیرید و اگر شماره همراه اول وارد کرده باشید، شارژ همراه اول به شما اهدا می‌شود، تالیا و رایتل نیز به همین ترتیب.
  3. هر ۱۰۰۰ تومان خرید شارژ (چه کارت شارژ و چه شارژ مستقیم) ۱ امتیاز دارد. یعنی اگر کسی در طی ماه یک شارژ ۲۰۰۰ تومانی و یک سه شارژ ۵۰۰۰ تومانی خریده باشد، امتیاز او در قرعه کشی آخر آن ماه ۱۷ خواهد بود. هر چه امتیاز شما بالاتر باشد، احتمال برنده شدن شما بیشتر است.
  4. برندگان ابتدای هر ماه از طریق همین وبلاگ، بخش قرعه کشی، به اطلاع شما خواهد رسید و کد شارژ برندگان به ایمیل آن‌ها فرستاده خواهد شد. بنابراین هنگام خرید شارژ ایمیلی وارد کنید که معمولا آن را مرتب چک می‌:کنید. در صورتی که فرد برنده تا دو هفته بعد از دریافت کد شارژ در ایمیلش، آن را وارد نکند، آن کد شارژ خواهد سوخت.
  5. این قرعه کشی‌ها فعلا در مرحله‌ی آزمایشی است و  ممکن است شرایط و ضوابط آن تغییر کند. در صورت تغییر شرایط، این مسأله از طریق همین وبلاگ اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 برای رفتن به صفحه خرید شارژ اینجا کلیک کنید.

 

در صورتی که درباره‌ی قرعه‌کشی سوال یا نکته‌ای دارید، در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۱۸ دیدگاه برای «قرعه کشی و اهدای شارژ رایگان به خریداران شارژ از سامانه کارتی»

  1. سلام
    یک شارژ ۲۰۰۰ تومانی و یک سه شارژ ۵۰۰۰ تومانی خریده باشد، امتیاز او در قرعه کشی آخر آن ماه ۱۷ خواهد بود. هر چه امتیاز شما بالاتر باشد، احتمال برنده شدن شما بیشتر است.!

    بنده هرماه بالای بیست هزار تومان و گاهی ۴۰ هزار تومان از سامانه شارژ شما خرید میکنم
    اما تا الان :)) شانس برنده شدن نداشتم

    • ما بنامون بر اینه برای شماره‌های همراه اول، شارژ همراه اول و برای شماره‌های ایرانسل شارژ ایرانسل بفرستیم.

  2. ممنون از سایتتون. ولی من یه گلگی از شما دارم من چندین بار از سایت شما خرید کردم یک بار که حدودا چندین ماه پیش یه شارژ ۲۰۰۰ تومانیه ایرانسل خریدم پول از حساب من کم شد ولی شارژ برای من نیومد از طریق شارژ مستقیم خرید کردم. گفتم ولش کن ارزش نداره دو روز پیش هم برای خرید شارژ۲۰۰۰ تومانی اقدام کردم از طریق شارژمستقیم ولی او اتفاق تکرار شد حالا جواب من چیه

    • دوست عزیز، شماره پشتیبانی برای همین موقعاس. اگر کوچکترین مشکلی موقع خرید شارژ براتون پیش اومد، شما می‌تونید از طریق تلفن ۸۹۷۱۱۱۱۱-۰۲۱ (در ساعات اداری) یا از طریق ایمیل support@carti.ir با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید. این شماره و ایمیل در صفحه پشتیبانی خرید شارژ هم اومده.

  3. سلام خسته نباشید – من تقریبا یه سال و نیمی هست که شارژمو هم ایرانسل و هم همراه اول از این سایت می خرم – مطمئن و ایمنه – اما یه مشکلی هست و اونم اینه که بعضی موقع ها سامانه بانک ها دچار مشکل میشن و صفحه دچار ارور میشه و این در حالیه که بعد از چک کردن حساب مبلغ شارژ هم از اون کسر شده و در واقع نه ایمیلی و نه اسمسی هم دریافت میشه این یعنی مبلغ مورد نظر سوخت میشه و به کجا معلوم نیست ! لطفا یه فکری برای این مشکل بکنید – مچکرم

    • دوست عزیز. ممنون که از کارتی خرید می‌کنید و ممنون که مشکلتون رو با ما در میون گذاشتید. مشکلی که گفتید، به درگاه بانک‌ها مربوط می‌شه. البته اگه پول از حسابتون کسر شده و شارژ نگرفتید، مطمئن باشد تا فرداش یا حداکثر پس‌فرداش پول به حسابتون بر میگرده. شما اون لحظه ای که پول کم شده حسابتون رو چک کردید و دیدید کم شده. ولی فرداش که پول به حسابتون برگشته، متوجه نشدید. برای همین فکر کردید که اون مبلغ سوخت شده. از این جهت خاطر جمع باشید که تا شما شارژو دریافت نکردید، پولی ازتون کم نمیشه و اگه هم کم بشه، به حسابتون برمیگرده.

  4. سید محمد رضا آقا زمانی تهرانی

    سلام
    انصافا خرید شارژ از کارتی آسان و لذت بخشه . من که چند ماهی است از این سایت شارژ می خرم ولی نمی دونم چرا بعد از خرید شارژ SMS برام نمی یاد ؟؟

    • احتمالا موقع خرید، شماره‌تون رو درست وارد نمی‌کنید. شما باید شماره‌تون رو به صورت کامل و به همراه صفر اولش وارد کنید. مثلا: ۰۹۳۶۱۲۳۴۵۶۷

  5. سلام من خیلی راضیم ازتون خداییش گل کاشتید ، این سیستم قرعه کشی هفتگی هم فوق العادس ، البته اگر نباشه هم مهم نیست . خلاصه اینکه حال دادید من همیشه از شما خرید میکنم

    • این که گاهی پیامک بلافاصله به دستتون نمی‌رسه، به خاطر وقفه‌های مخابراتیه. سرورهای ما در همون لحظه‌ای که شما خرید می‌کنید، شارژ رو به صورت پیامک ارسال می‌:کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *