اسکنر اندروید می‌خواهید؟ از گوگل درایو استفاده کنید

اگر به دنبال یک نرم افزار اسکنر برای اندروید هستید، شاید ندانید که اپلیکیشن گوگل درایو، که روی بیشتر گوشی‌های اندرویدی نصب است، این امکان را فراهم کرده است و شما نیاز به نصب نرم افزار اسکنر اندروید دیگری ندارید.

گوگل درایو اسکنر اندروید

شما می‌توانید یادداشت‌های کاغذی و اسناد کاغذی خود را به سادگی با Google Drive اسکن کنید و در فضای ابری که گوگل به شما داده نگه‌داری کنید تا همیشه در دسترس شما باشند و به این صورت خود را از نگهداری حجم زیادی از کاغذپاره خلاص خواهید کرد. گوگل سلطان جستجو است. بنابراین، دور از انتظار نیست که فایل‌های اسکن‌شده بعدها به راحتی با یک جستجوی ساده در گوگل درایو از طریق اینترنت و از طریق تمامی دستگاه‌هایتان، در اختیار شما خواهد بود. گوگل حتی با ابزار OCR قدرتمندی که در اختیار دارد، متون داخل فایل‌های اسکن شده را نیز برای شما قابل جستجو می‌سازد.

نحوه استفاده از قابلیت اسکنر اندروید گوگل درایو

  1. گوگل درایو را باز کنید.
  2. روی آیکون آبی رنگ افزودن در پایین صفحه ضربه بزنید add
  3. گزینه Scan را انتخاب کنید. scan
  4. از کاغذی که می خواهید اسکن کنید، عکس بگیرید. (سعی کنید دوربین را کاملا عمود نگه دارید و کاغذ روی بک گراند سفید نباشد و نور محیط هم کافی باشد و سایه روی عکس نیفتد)
اسکنر اندروید گوگل درایو
پس از لمس آیکون + در پایین اپلیکیشن گوگل درایو، Scan یکی از گزینه‌هاست.

گوگل عکسی که می‌گیرید را ویرایش و دوربُری می‌کند و یک سند اسکن‌شده‌ی تر و تمیز به شما تحویل خواهد داد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

ویرایش فایل‌های اسکن شده توسط گوگل درایو

  1. برای ویرایش محلی که اسکن شده و دوربری دقیق‌تر از دکمه Crop crop استفاده کنید.
  2. برای چرخاندن عکس از Rotate rotate استفاده کنید.
  3. برای افزودن صفحات بیشتر به فایل pdf اسکن شده از دکمه Add plus استفاده کنید.
  4. پس از انجام ویرایش، آن را با زدن دکمه Done done تأیید کنید.

شما پس از اسکن کردن، می‌توانید اسکن‌های خود را نام‌گذاری کنید و آن‌ها را در فولدرهایی در گوگل درایو دسته‌بندی و مرتب کنید. نظرتان درباره‌ی امکان اسکن گوگل درایو برای اندروید را در بخش کامنت‌ها بگویید. آیا از اسکنر اندروید گوگل درایو برای دیجیتالی کردن یادداشت‌ها، کارت ویزیت‌ها و اسناد کاغذی‌تان استفاده می‌کنید؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *