اپلیکیشن خرید شارژ برای سیستم عامل اندروید عرضه شد

اپلیکیشن خرید شارژ برای تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندرویدی

اپلیکیشن خرید شارژ برای تلفن‌های اندرویدی به تازگی توسط «کارتی» در دسترس قرار گرفته. با نصب این اپ روی گوشی اندروید خودتان، خرید شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل برایتان آسان، سریع و لذت‌بخش خواهد بود. برای دریافت این اپلیکیشن، دکمه‌ی زیر را کلیک کنید.

دریافت اپلیکیشن خرید شارژ

راهنمای نصب اپلیکیشن

اگر هم اکنون، بر روی دستگاه اندرویدی خود این مطلب را مطالعه می‌کنید، پس از زدن دکمه‌ی بنفش رنگ بالا، دانلود اپلیکیشن شروع می‌شود و پس از اتمام دانلود، برای نصب از شما اجازه خواهد خواست.
اپ خرید شارژ qr codeاگر هم اکنون روی رایانه این مطلب را می‌بینید، پس از دانلود فایل از طریق دکمه‌ی بالا، فایل دانلود شده (carti.apk) را روی گوشی خود بریزید. سپس روی گوشی از قسمت My Files این فایل را پیدا کرده و اجرا کنید.
همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن بارکدخوان (Barcode Scanner) که روی گوشیتان نصب کرده اید، کد مقابل را اسکن کنید، تا دانلود فایل روی تلفن همراه شما آغاز شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر به فایل اجازه‌ی نصب داده نشد، به قسمت Settings > Applications بروید و گزینه‌ی Unknown Source را تیک بزنید. سپس مرحله‌ی قبلی را دوباره انجام دهید.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن خرید شارژ

  • پس از این که اپ را روی تلفن همراه یا تبلت اندروید خود نصب کردید، خرید شارژ از طریق اپلیکیشن «کارتی» کار ساده‌ای است. در نخستین باری که با این اپ اقدام به خرید شارژ می‌کنید، ایمیل و شماره همراه‌تان از شما خواسته می‌شود، و این اطلاعات در خرید‌های بعدی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر زمان که خواستید، می‌توانید به سادگی از قسمت تنظیمات، ایمیل و شماره همراه خود را ویرایش کنید.
  • پرداخت از طریق صفحه بانک و با امنیت کامل انجام می‌گیرد و برنامه هیچ اطلاعاتی از حساب و کارت بانکی شما را دریافت نمی‌کند. عملیات پرداخت با همه‌ی کارت‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است. شما برای پرداخت به شماره کارت، رمز دوم، کد cvv2 و تاریخ انقضای کارت بانکی خود نیاز خواهید داشت.
  • پس از پرداخت بانکی و گرفتن تأیید، چند لحظه صبر کنید تا به صفحه برنامه بازگشت داده شوید. اینجا رسید خرید به شما نشان داده می‌شود و شما امکان شارژ کردن خط خود از طریق کلیدهای برنامه و بدون نیاز به وارد کردن کد شارژ را خواهید داشت.
  • اگر در صفحه بانک به پیغام خطا برخوردید، این مشکل به دلیل ترافیک بالای سرور بانک است. در این مواقع به صفحه قبل برگردید و مجددا مراحل خرید را طی کنید.
  • رسید خرید شما شامل سریال و کد شارژ، چند لحظه بعد از خرید برای شما ایمیل می شود، پس اگر موفق به شارژ خودکار نشدید، نگران نباشید. کد شارژ جایش در ایمیل شما امن است!

اطلاعات بیشتر درباره‌ی اپ خرید شارژ را می‌توانید در اینجا ببینید.

 

دریافت اپلیکیشن خرید شارژ

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *