معرفی و دانلود ۵ نرم افزار قفل اپلیکیشن برای اندروید

نصب اپ‌لاک (نرم‌افزار قفل برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های گوشی) بر روی گوشی تلفن همراه از ابتدایی‌ترین اقدامات امنیتی برای حفاظت از اطلاعات شخصی است. با نصب یک اپلیکیشن قفل نرم‌ افزارها در اندروید می‌توانید اپلیکیشن‌های موردنظر خود را قفل کنید و از دسترس چشم‌های کنجکاو دور نگه دارید! به این ترتیب حتی اگر گوشی خود را گم کنید یا به کسی بسپارید، نگران محتوای صفحه فیس بوک یا عکس‌های شخصی یا حتی حساب بانکی خود نخواهید بود. اگر علاوه بر اپ‌لاک از لاک اسکرین (قفل صفحه) هم استفاده کنید، عبور از دو لایه امنیتی دشوارتر خواهد بود. در پست‌های قبلی (اینجا و اینجا) اپلیکیشن‌های امنیتی گوشی‌های آیفون و اندرویدی را معرفی کردیم. در این پست قصد داریم تعدادی از برنامه‌های اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.


اپلیکیشن اپ‌لاک AppLock by DoMobile Lab

اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدیاپلیکیشن اپ‌لاک محصول کمپانی DoMobile Lab بدون شک یکی از بهترین اپ‌لاک‌های موجود است. با این اپلیکیشن می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن ها، عکس‌ها و فیلم‌ها را به طور مستقیم قفل کنید. به علاوه امکاناتی از قبیل مدیریت حذف اپلیکیشن‌ها و اثر انگشت و حتی قفل کردن بلوتوث دستگاه نیز در اختیار شماست. همچنین می‌توانید تماس‌های ورودی یک شخص را قفل کنید. به این ترتیب تماس‌های آن فرد در لیست تماس‌های شما نمایش داده نخواهد شد.

بعد از نصب اپ‌لاک، ابتدا باید یک پترن (الگوی امنیتی) به دلخواه خود تعریف کنید. از این پس برای ورود به آن از همین پترن استفاده می‌کنید. با ورود به اپ‌لاک، لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی خود می‌بینید که می‌توانید آنها را قفل کنید. اگر ظاهر پیش فرض این اپلیکیشن را نمی‌پسندید، می‌توانید تم آن را عوض کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اپ‌لاک رایگان است و نیاز به پرداخت ندارد. می‌توانید با کمک مالی داوطلبانه به کمپانی سازنده، آگهی‌های آن را هم غیرفعال کنید.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن اپ‌لاک AppLock by IvyMobile

اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدیکمپانی IvyMobile نیز یکی دیگر از رایج ترین اپلیکیشن‌های اپ‌لاک را ارائه کرده است. با این اپ‌لاک علاوه بر اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی گوشی، امکان قفل کردن عکس‌ها و فیلم‌ها نیز وجود دارد.

امکان جالبی که این اپ‌لاک دارد، این است که می‌توانید با گزینه Fake Cover برای آن یک آیکون تقلبی انتخاب کنید. به این ترتیب اگر کسی به گوشی شما دسترسی داشته باشد، امکان این که بفهمد شما از اپ‌لاک استفاده کرده اید، کاهش می یابد.

به علاوه اگر کسی پترن یا پسوردی را که شما برای آن تعریف کرده اید به اشتباده وارد کند، اپ‌لاک با دوربین جلویی گوشی از او عکس می‌گیرد و ذخیره می‌کند. به این ترتیب اگر کسی قصد داشته باشد مخفیانه گوشی شما را چک کند، بی خبر نمی مانید! این اپ‌لاک کاملاً رایگان است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه از همه امکانات آن استفاده کنید.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن اپ‌لاک فینگرپرینت آنلاک AppLock – Fingerprint Unlock

اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدیاین اپلیکیشن توسط کمپانی Cheetah Mobile (سازنده Clean Master) ارائه شده است. اگر گوشی شما به اسکنر اثر انگشت مجهز باشد، با نصب این اپ‌لاک می‌توانید اپلیکشن‌های نصب شده بر روی گوشی خود را با اثر انگشتتان قفل کنید.

این اپ‌لاک هم از کسی که پترن آن را به صورت اشتباه وارد کند، عکس می اندازد و ذخیره می‌کند. به علاوه امکان قفل کردن وای فای، بلوتوث، تماس‌های دریافتی، تنظیمات گوشی و… را نیز خواهید داشت.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن اپ‌لاکر App Locker

اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدیاپ‌لاکر هم با پترن و هم با اثر انگشت کار می‌کند. بنابراین حتی اگر گوشی شما اسکنر اثر انگشت ندارد، می‌توانید از این اپ‌لاک استفاده کنید.

با اپ‌لاکر می‌توانید علاوه بر اپلیکیشن‌های نصب شده، عکس‌ها و فیلم‌های خود را نیز قفل کنید. ظاهر اپ‌لاکر کاربرپسند است، اما امکان عوض کردم تم آن نیز وجود دارد.

این اپلیکیشن رایگان است، اما نقطه ضعف ان این است که با بعضی از مدل‌های هواوی و شیائومی همخوانی ندارد.

دریافت از گوگل پلی استور


اپلیکیشن نورتون اپ‌لاک Norton App Lock

اپ‌ لاک برای گوشی های اندرویدینورتون در زمینه اپلیکیشن‌های آنتی ویروس نام شناخته شده ای است. این اپلیکیشن با پین کد ۴ رقمی، پسورد و پترن کار می‌کند و امکان قفل کردن عکس و فیلم را نیز به کاربر می‌دهد.

همچنین لیستی از اپلیکیشن‌هایی که قفل کردن آنها ضروری به نظر می رسد، به شما پیشنهاد می‌دهد.

نورتون نیز از کسی که سعی آن را با رمز یا پترن اشتباه باز کند، عکس می‌گیرد و ذخیره می‌کند.

دریافت از گوگل پلی استور

 

منبع: android authority

[no_toc]

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *