همه چیز درباره «جشنواره تابستانی» همراه اول

Jashnvare Tabestan 92چندی است که اپراتورهای تلفن همراه برای ترغیب کاربران به خرید سیم‌کارت و یا خدمات دیگر، رقابت داغی را با یکدیگر آغاز کرده‌اند و در این میان از ابزارهای مختلفی استفاده می‌کنند. از طرح‌ها و بسته‌های تشویقی گرفته تا جشنواره و مسابقه و قرعه‌کشی برای اهدای جوایز گوناگون به مشتریان. این طرح‌ها و جشنواره‌ها که معمولاً به‌صورت فصلی برگزار می‌شوند، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را هدف می‌گیرند و عموماً طوری طرح‌ریزی می‌شوند که همه مشتریان بتوانند از خدمات و مزایای ارائه شده استفاده کنند.

این بار همراه اول برای تابستان برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است. تابستان امسال با فعال‌سازی هر سیم‌کارت اعتباری یا دائمی می‌توانید در قرعه‌کشی بزرگ همراه اول شرکت کنید و هر هفته شانس برنده شدن یک دستگاه خودروی نیسان قشقایی و یا یکی از ۵۰۰ بسته مکالمه داخل شبکه همراه اول که حاوی ۴۰۰ دقیقه مکالمه قابل استفاده در دو ماه است را داشته باشید.

در تابستان امسال، همراه اول سیم‌کارت‌های اعتباری خود را با قیمت ۱۰۰٬۰۰۰ ریال به فروش می‌رساند. میزان اعتبار اولیه این سیم‌کارت‌ها ۵۰٬۰۰۰ ریال است که با کسر مالیات می‌شود ۴۷٬۶۱۹ ریال. شما هم اگر از خریداران سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول باشید، می‌توانید علاوه بر ۵۰٬۰۰۰ ریال اعتبار اولیه، از سه بسته هدیه فعال‌سازی که برای مشترکان جدید در نظر گرفته شده است استفاده کنید. از این سه بسته هدیه، یک بسته به انتخاب شما در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بسته اول

در بسته هدیه اول شما می‌توانید از ۹۰ دقیقه مکالمه رایگان برای مدت سه ماه استفاده کنید. یعنی هر ماه، امکان استفاده از ۳۰ دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول را دارید. فقط به این نکته توجه کنید که ۳۰ دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه، مختص همان ماه است و مهلت استفاده از آن، ۳۰ روز پس از فعال‌سازی است. هم‌چنین منظور از تماس داخل شبکه، تماس با تلفن ثابت و تلفن‌های همراه اول است.

بسته دوم

بسته دوم شامل ۳۰٬۰۰۰ ریال اعتبار هدیه داخل شبکه همراه اول برای مدت سه ماه است که شما می‌توانید در هر ماه، از۱۰٬۰۰۰ ریال اعتبار هدیه داخل شبکه همراه اول استفاده کنید. اعتبار هدیه هر ماه، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن، ۳۰ روز پس از فعال‌سازی است.

بسته سوم

یک گیگابایت اینترنت رایگان به مدت سه ماه، محتویات بسته سوم را تشکیل می‌دهد. مهلت استفاده از این بسته، ۹۰ روز پس از فعال‌سازی سیم‌کارت است.

فعال‌سازی بسته‌های هدیه

شما می‌توانید با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویر کارت ملی یا شناسنامه) ثبت‌نام وفعال‌سازی سیم‌کارت خود را انجام داده و پس از آن نسبت به فعال کردن بسته‌های هدیه اقدام کنید. فقط یادتان باشد که بسته انتخابی شما قابل تغییر نیست و به همین دلیل باید هنگام انتخاب بسته‌های هدیه، دقت کنید بسته‌ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما تناسب بیشتری داشته باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲۵ دیدگاه برای «همه چیز درباره «جشنواره تابستانی» همراه اول»

  1. سلام یه اس از شماره ۹۳۰۲۴۰۱۹۳۴ به دست من رسیده و میگه برنده یک لپ تاپ سامسونگ شدید.۲۵ هزار تومن هم واریز کنید.میشه لطفا سریع راهنماییم کنید

  2. سلام یه اس از شماره ۰۰۹۸۹۱۴۰۶۳۰۰۹۸ به دست من رسید که میگه شما برنده یک دستگاه ال سی دی سامسونگ شدید آیا راست میگه یا دروغ لطفا راهنمایی کنید

  3. باسلام . علیرغم گذشت قریب به ۲/۵ ماه از طرح تابستانه و احتمالا” قرعه کشی ۱۰در هفته گشته و مشخص شدن ۱۰برنده خودروی نیسان قشقایی ، لیکن هنوز در سایت همراه اول ، نه از جوایز طرح تابستانه اثری میباشد و نه از لسیت برندگان جوایز خبری است؟!در حالی که سایر طرحها چنین نیست؟! همین امر موجب شک و شبهه برای من و سایر مشترکان همراه اول شده است. بفرماییدکه ، کی؟ و کجا؟ و یا چگونه می توان ازجوایز طرح تابستانه مطلع شد.

  4. با سلام سیم کارت همراه اول خریده ام و با آن تماس هم گرفته شده است. باز هم برای فعال کردن و شرکت در قرعه کشی کار دیگری باید انجام دهم؟ در سایت همراه اول که این قسمت مسابقه تابستان فعلا نیست. از کجا برندگان را مشخص میکنند؟ در ثانی حداقل هیچ پیامی هم روی سیم کارت نیامد. از کجا بدانیم در قرعه کشی خواهیم بود یا همه تبلیغ بوده است؟ من که باور نمیکنم

  5. سعید دالوند

    سلام ایا کسانی که سیم کارت همراه اول دارند باز هم باید برای شرکت درجشنواره تابستانی همراه اول سیم کارت جدید بخرند یا با همون سیم کارت قبلی در مسابقه شرکت داده خواهند شد ؟

  6. با سلام /با این توضیحاتی که فرمودید یعنی افرادی مثل من که چندین سال مییباشد از سیمکارت دائمی همراه اول استفاده میکنند و خوش حساب هم هستند نباید امیدی به قرعه کشی و برنده شدن داشته باشند .یعنی فقط اونهایی که سیم کارت بخرند و فعال کنند شرکت داده میشوند؟

  7. باسلام ممنون از مطلبی که گذاشتید…
    ولی یه مشکلی است آن هم این است که:
    من نمیدانم از کجا این سیم کارت ها را تهیه کنم و به دفاتر خدماتی بسیاری هم زنگ زدم و این نوع سیم کارت ها را نداشتند لطفا راهنمایی کنید…

    • دوستی که پرسیدند این سیم کارت ها را از کجا میشه تهیه کرد، میتونید از مغازه های موبایل فروشی تهیه کنید که قیمتش ۱۵ تومان است.دفاتر پیشخوان هم به مبلغ ۳۰ به بالا میفروشند.متاسفانه این سیم کارت های ۱۰ تومانی که در سایت ها و تلویزیون تبلیغ میشه به مبلغ ۱۰ تومان جایی گیرتون نمیاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *