همراه اول: فقط سیم کارتی که خودبه خود سوخته رایگان تعویض می شود

سیم کارتمدیر کل بازاریابی شرکت ارتباطات سیار با بیان این که اگر کسی به دفاتر مراجعه کرده و قصد تعویض سیم کارتش را داشته باشد، سیم کارت قبلی او باطل و سیم کارت جدیدش فعال می شود گفت: اگر مشترک نسبت به سوختن سیم کارتش معترض باشد، باید سیم کارت خود را تحویل بدهد تا کار تست برروی آن انجام و مشخص شود که سیم کارت خودبه خود سوخته است تا تعویض به صورت رایگان صورت بگیرد.
به گزارش ایسنا، محمدمهدی عطوفی – مدیر کل بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار کرد: مشترکان معمولا در۲۰ درصد موارد برای دریافت خاص خدمات سیم کارت نیاز پیدا می کنند و اکثرا به خدمات روزمره نیاز دارند.
او با بیان این که تقریبا ۸۰ درصد مشترکان به خدماتی نیاز دارند که در همه دفاتر وجود دارد، گفت: ما یکسری دفاتر داریم که خدمات را به صورت کامل ارائه می دهند و دفاتری هم داریم که پاسخگوی نیازها و درخواست های روزمره مشترکان هستند.
وی افزود: چنانچه سیم کارت مشترکی دچار مشکل شود، مشترک باید به دفاتر دولتی (full service) که ۱۰۰ دفتر در استان تهران است و در کل کشور به دفاتر تلفن ثابت مراجعه کند.
او ادامه داد: این دفاتر دارای ابزارهایی هستند که سیم کارت ها را تست می کنند و چنانچه مشکلی در سیم کارت باشد، به صورت رایگان تعویض می شود.
عطوفی یادآور شد: نمی توانیم در دفاتر خدمات ارتباطی که اکنون حدود ۳۰۰ نقطه در سراسر کشور است، ریز مکالمه بگیریم یا یکسری سرویس های خاص مثل نقل و انتقال ها را نمی توان انجام داد اما در مقابل دفاتر دولتی (full service) وجود دارند که می توانند تمام نیاز ما را تامین و خدمات خاص را به متقاضیان ارائه کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۳ دیدگاه برای «همراه اول: فقط سیم کارتی که خودبه خود سوخته رایگان تعویض می شود»

  1. سیمکارت من تا بعداز نصف شب فعال بود اما صبح که از خاب بیدار شدم سوخته بود (خودبه خود) به دفاتر خدماتی مراجعه کرده ومشکل را گفتم وایشان سیمکارتم رابدون تست تعویض کرد مبلغ ۱۱۰۰۰۰ریال ازبابت تعویض هزینه کردم.
    وقتی معترض شدم گفتند جدیدا خیلی از این موارد میارن و تنها راه حلش پرداخت هزینه و تعویض آن است
    این چه بقالی راه انداختین؟ انصاف هم خوب چیزیه بخدا

  2. سیم کارت من خود به خود سوخته و به واحد پشتیبانی یا هر جای دیگه زنگ میزنم و سوال می پرسم میگن باید هزینه سیمکارت جدید رو بدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *