به گزارش ایسنا، محمدمهدی عطوفی – مدیر کل بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار کرد: مشترکان معمولا در۲۰ درصد موارد برای دریافت خاص خدمات سیم کارت نیاز پیدا می کنند و اکثرا به خدمات روزمره نیاز دارند.
او با بیان این که تقریبا ۸۰ درصد مشترکان به خدماتی نیاز دارند که در همه دفاتر وجود دارد، گفت: ما یکسری دفاتر داریم که خدمات را به صورت کامل ارائه می دهند و دفاتری هم داریم که پاسخگوی نیازها و درخواست های روزمره مشترکان هستند.
وی افزود: چنانچه سیم کارت مشترکی دچار مشکل شود، مشترک باید به دفاتر دولتی (full service) که ۱۰۰ دفتر در استان تهران است و در کل کشور به دفاتر تلفن ثابت مراجعه کند.
او ادامه داد: این دفاتر دارای ابزارهایی هستند که سیم کارت ها را تست می کنند و چنانچه مشکلی در سیم کارت باشد، به صورت رایگان تعویض می شود.
عطوفی یادآور شد: نمی توانیم در دفاتر خدمات ارتباطی که اکنون حدود ۳۰۰ نقطه در سراسر کشور است، ریز مکالمه بگیریم یا یکسری سرویس های خاص مثل نقل و انتقال ها را نمی توان انجام داد اما در مقابل دفاتر دولتی (full service) وجود دارند که می توانند تمام نیاز ما را تامین و خدمات خاص را به متقاضیان ارائه کنند.
ایرانسلیها! رایتلیها!
لطفا این کد را شمارهگیری کنید:
لطفا این کد را شمارهگیری کنید:
→
*۷۸۹*۹۹۹#
سیمکارت من تا بعداز نصف شب فعال بود اما صبح که از خاب بیدار شدم سوخته بود (خودبه خود) به دفاتر خدماتی مراجعه کرده ومشکل را گفتم وایشان سیمکارتم رابدون تست تعویض کرد مبلغ ۱۱۰۰۰۰ریال ازبابت تعویض هزینه کردم.
وقتی معترض شدم گفتند جدیدا خیلی از این موارد میارن و تنها راه حلش پرداخت هزینه و تعویض آن است
این چه بقالی راه انداختین؟ انصاف هم خوب چیزیه بخدا
سیم کارت من خود به خود سوخته و به واحد پشتیبانی یا هر جای دیگه زنگ میزنم و سوال می پرسم میگن باید هزینه سیمکارت جدید رو بدی
سلام سایتی که دفاتر مخابراتی دارند که مال همراه اول است به من بدهید سریه چون جدید دفتر مخابراتی باز کرده ام