همراه اول مسابقه عکس «سوگواره نینوا» را برگزار می‌کند

اگر به هنر عکاسی علاقه‌مند هستید، لابد شنیدن این خبر برایتان جذاب خواهد بود. همراه اول که پیش از این در تابستان امسال مسابقه عکس «همراه طبیعت» را برگزار کرده بود، حالا فراخوان داده و از همه دعوت کرده تا در «سوگواره عکس نینوا» شرکت کنند. اما اهداف و موضوعات این مسابقه چیست و شرکت کردن در آن چه شرایطی دارد؟

سوگواره عکس نینوا یک رویداد فرهنگی است که همراه اول در جهت انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود با مشارکت «ستاد بازسازی عتبات عالیات» اقدام به برگزاری آن کرده است. موضوع این مسابقه، مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر است و همه شما که به عکاسی علاقه‌مند هستید می‌توانید با گرفتن عکس از مراسم عزاداری در هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری، در این مسابقه شرکت کنید. مدت زمان برگزاری این مسابقه و ارسال آثار از آغاز محرم یعنی ۴ آبان تا پایان صفر یعنی ۲ دی تعیین شده است. همراه اول اعلام کرده که این مهلت تمدید نخواهد شد و عکس‌هایی که بعد از این تاریخ فرستاده شوند، نمی‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

نحوه شرکت در سوگواره عکس نینوا

شبکه اجتماعی لنزور، به همراه اول در برگزاری این رویداد فرهنگی کمک کرده است. شما برای ارسال عکس‌های خود باید به صفحه اختصاصی سوگواره عکس نینوا در لنزور مراجعه کنید و عکس‌ها را در آن‌جا بارگذاری کنید. اگر عکسی که فرستاده‌اید، با موضوع مسابقه مغایرت نداشته باشد، به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد و همه کاربران لنزور می‌توانند آن را مشاهده کنند. از میان عکس‌های فرستاده‌شده، به قید قرعه به ۵ نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد. این نکته را هم به خاطر بسپارید که برندگان در ۱۹ دی ماه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) معرفی خواهند شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

سوگواره عکس نینوا

برای شرکت در این مسابقه، باید چند نکته را رعایت کنید:

  • برای شرکت در سوگواره، حتما باید یک شماره تلفن همراه (اگر شماره همراه اول باشد، بهتر است) در سیستم ثبت کنید.
  • همراه اول و ستاد بازسازی عتبات عالیات این اجازه را دارند که هر کدام از عکس‌های فرستاده‌شده را در جهت فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی استفاده کنند. البته نگران نباشید! اگر عکسی برای استفاده تبلیغاتی انتخاب شود، نام عکاس در کنار آن درج خواهد شد.
  • هیچ محدودیتی در انتخاب تکنیک اثر عکاسی نیست. مهم این است که با موضوع اعلام‌شده مرتبط باشد و قابلیت لایک کردن داشته باشد (البته شرط دوم کمی مبهم به‌نظر می‌رسد و ما منظور آن را نفهمیدیم!)
  • بهتر است حجم عکس‌ها خیلی بالا نباشد. برای مثال، حجمی بین ۵۰۰ کیلوبایت تا یک مگابایت مناسب است.
  • آثاری در رویداد شرکت داده می‌شوند که با موازین شرعی و عرفی جمهوری اسلامی ایران مطابقت داشته باشند.
  • اگر اثری برای شرکت در رویداد بارگذاری شد، ولی در صفحه سوگواره در شبکه لنزور به نمایش درنیامد؛ یک بار دیگر قوانین را مرور کنید تا دلیل حذف اثرتان از مسابقه را پیدا کنید.
  • چنانچه از فرد یا افرادی عکس تهیه می‌کنید، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است کلیه مسائل حقوقی بر عهده شرکت‌کننده است.
  • تنها در صورتی برنده جایزه خواهید شد که خالق و یا صاحب‌امتیاز اثر ارسالی باشید.
  • اگر یکی از برندگان این مسابقه باشید، این مسئله از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. در این صورت حتما باید پیش از اعلام نتایج نهایی، نسخه اصلی عکس را به‌همراه شماره تماس برای ستاد برگزاری سوگواره بفرستید.

بوی خوش تربتنحوه همراهی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات

در کنار شرکت در سوگواره عکس نینوا، همه شما که عضوی از خانواده بزرگ همراه اول هستید می‌توانید در ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا (س) در جوار حرم مطهر علوی (ع) نیز مشارکت کنید. اگر علاقه‌مند به مشارکت در این کار خیر و معنوی هستید، می‌توانید یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنید:

  • یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸ بفرستید.
  • کد #۸۸۸*۴*۷۳۳* را با استفاده از تلفن همراه شماره‌گیری کنید.
  • مبلغ مورد نظرتان را به شماره حساب ۴۰۴۰ و یا شماره کارت ۶۲۷۳۵۳۹۹۹۱۶۶۴۸۸۶ (بانک تجارت) واریز کنید.

اگر هم خواستید اطلاعات بیشتری در ارتباط با کاروان نینوای همراه اول به‌دست بیاورید، به صفحه رسمی نینوا در شبکه اجتماعی کلوب سر بزنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یک دیدگاه برای «همراه اول مسابقه عکس «سوگواره نینوا» را برگزار می‌کند»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *