همراه اول و ایرانسل بر سر ارائه خدمات ارزان‌تر به حجاج رقابت می‌کنند

همراه اول و ایرانسل، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، خدمات ویژه‌ای برای زائران خانه خدا در نظر گرفته‌اند. طرح همراه اول از ابتدای شهریور آغاز شده و تا آخر مهرماه ادامه دارد؛ در حالی که طرح ایرانسل از چهاردهم شهریور فعال شده و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به ایران، قابل استفاده خواهد بود. اما این دو اوپراتور رقیب چه خدماتی برای اقناع مشترکان خود ارائه کرده‌اند؟

خدمات همراه اول ویژه زائران خانه خدا

بر اساس آنچه که همراه اول اعلام کرده، این اوپراتور ارزان‌ترین نرخ مکالمه را در ایام حج تمتع امسال به مشترکان خود عرضه می‌کند. با توجه به طرح تخفیفی همراه اول، تماس حجاج با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران و کشور عربستان دقیقه‌ای ۵۵۰ تومان و دریافت تماس دقیقه‌ای ۷۰۰ تومان محاسبه می‌شود. همچنین ارسال هر پیامک ۲۰۰ تومان هزینه خواهد داشت؛ اما دریافت پیامک رایگان است.

خدمات همراه اول ویژه زائران خانه خدانکته قابل توجه این طرح برای شما مشترکان همراه اول این است که تا پیش از این، تماس با سیم‌کارت‌های همراه اول به مقصد ایران یا عربستان، دقیقه‌ای ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شد؛ اما حالا شما می‌توانید با تخفیف مجددی که همراه اول درنظر گرفته است، مکالمه‌های خود را با نرخ دقیقه‌ای ۵۵۰ تومان انجام دهید.

با توجه به آنچه که در بالا گفتیم، تماس ارزان‌قیمت، دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال آسان شارژ از ویژگی‌های مثبت سیم‌کارت‌های همراه اول به شمار می‌رود و همه شما که از سیم‌کارت‌های این اوپراتور استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی از این مزایا استفاده کنید. اگر هم سوالی در ارتباط با تعرفه مکالمه رومینگ بین‌الملل داشتید، می‌توانید به پایگاه اینترنتی همراه اول سر بزنید و یا یک پیامک خالی به شماره ۸۰۷۰ بفرستید. این را هم یادتان باشد که برخلاف برخی از تبلیغات نادرست، روشن کردن تلفن همراه در کشور عربستان، هیچ هزینه‌ای ندارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

خدمات ایرانسل ویژه زائران خانه خدا

ایرانسل علاوه بر ارائه تخفیف ویژه در نرخ مکالمه، سیم‌کارت رایگان همراه با امکان استفاده از اینترنت همراه به‌صورت رایگان را به شما زائران بیت‌ا…‌الحرام پیشنهاد می‌دهد.

با استفاده از طرح تخفیفی ویژه حجاج، شما مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل، برای هر دقیقه تماس به هر مقصدی در داخل ایران و یا عربستان، ۵۹۹ تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران نیز ۵۹۹ تومان پرداخت می‌کنید. همچنین ارسال پیامک به هر نقطه از دنیا ۲۴۹ تومان محاسبه می‌شود و دریافت پیامک هزینه‌ای نخواهد داشت. البته همان‌طور که در بالا گفتیم، به همه این‌ها امکان استفاده از اینترنت همراه به‌صورت رایگان را نیز اضافه کنید. با استفاده از خدمات اینترنت همراه که ‌به‌صورت کاملاً رایگان و نامحدود برای کلیه زائرانی که از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنند فراهم شده، می‌توانید با استفاده از گوشی‌های هوشمند خودتان و به کمک اپلیکیشن‌هایی مانند «وایبر»، «لاین» و «واتزاپ» به‌صورت رایگان مکالمه کنید و پیامک بفرستید.

خدمات ایرانسل ویژه زائران خانه خدااما برای استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل ویژه حجاج باید چند نکته را به خاطر بسپارید:

  • اگر زائر خانه خدا هستید و از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنید، لازم است برای اطمینان از فعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل روی سیم‌کارت‌تان، حداقل بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #۱*۱۱۱* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید. اگر هم از سیم‌کارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنید، برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، باید با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید.
  • روشن کردن، فعال‌سازی سیم‌کارت و دریافت پیام کوتاه با استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل در تمامی نقاط جهان رایگان است. شما زائران گرامی می‌توانید با مراجعه به سرپرست کاروان، یک سیم‌کارت رایگان ایرانسل دریافت کنید.
  • اگر در استفاده از خدمات رومینگ بین‌الملل به مشکلی برخوردید، می‌توانید با «مرکز خدمات مشترکان؛ ویژه حجاج ایرانسل» به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ تماس بگیرید و یا به آدرس Haj@mtnirancell.ir ای-میل بزنید. علاوه بر این، کارشناس خدمات مشتریان ایرانسل در طول ایام حج ابراهیمی در بعثه مقام معظم رهبری(مدظله) حضور دارد و آماده خدمت‌رسانی به شما مشترکان ایرانسل در خصوص خدمات و محصولات ایرانسل، شارژ سیم‌کارت و تعویض سیم کارت مفقودشده است.
  • شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل علاوه بر شارژ توسط کارت شارژ، از تمامی کانال‌های مجاز همانند پایگاه اینترنتی ایرانسل و دیگر فروشگاه‌های خرید شارژ، استفاده از درگاه USSD و انتقال شارژ توسط دوستان و آشنایان از داخل ایران یا عربستان ممکن است. فقط فراموش نکنید که در حالت رومینگ نمی‌توانید از شارژ شگفت‌انگیز استفاده کنید.
  • با استفاده از «خدمات بانکداری همراه ایرانسل» همه شما زائران خانه خدا که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب هستید و رمز دوم کارت خود را دریافت کرده‌اید، می‌توانید به‌سادگی و تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار، از خدماتی نظیر خرید شارژ، استعلام مانده‌حساب بانکی، پرداخت قبوض و انتقال وجه در هر لحظه و هر کجا استفاده کنید.

و در آخر اینکه، با توجه به توضیحاتی که در بالا خواندید، به‌نظرتان خدمات همراه اول منصفانه‌تر، ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ یا خدمات ایرانسل؟ قضاوت با شما!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *