نمایش وضعیت فعالیت در اینستاگرام (لست سین) در آپدیت جدید این اپلیکیشن

نمایش وضعیت فعالیت در اینستاگرام

نمایش وضعیت فعالیت در اینستاگرام یا لست سین اینستاگرام امکان جدیدی است که در آپدیت جدید این اپلیکیشن از آن رونمایی شده است. اگر هم آنلاین نباشید، آخرین زمان فعالیت شما نمایش داده می‌شود. البته این امکان در حال حاضر فقط در بخش دایرکت وجود دارد. یعنی فقط وضعیت فعالیت کسانی را می‌توانید ببینید که در دایرکت اینستاگرام برای آنها پیام فرستاده باشید یا از آنها پیام دریافت کرده باشید.

ابتدا اینستاگرام خود را از لینک‌های زیر به آخرین نسخه ارتقا دهید و سپس ادامه پست را مطالعه کنید:

دانلود Instagram از آیتونز

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود Instagram از گوگل پلی استور

برای مشاهده وضعیت فعالیت در اینستاگرام اپلیکیشن را باز کنید. از بالا و سمت راست صفحه آیکون دایرکت را بزنید. اگر در دایرکت برای کسی پیام فرستاده یا از کسی پیام دریافت کرده‌اید (صرف نظر از این که آن شخص در لیست دوستان شما باشد یا نه)، از این پس زیر نام هر یک از چت‌های شما وضعیت فعالیت در اینستاگرام و یا آخرین زمان آنلاین بودن آنها را مشاهده می‌کنید. اگر این افراد در اینستاگرام فعال باشند، عبارت Active Now را مشاهده می‌کنید. در غیر این صورت می‌توانید ببینید که از آخرین زمان آنلاین بودن آنها چتد دقیقه یا ساعتیا روز گذشته است.

وضعیت فعالیت در اینستاگرام

البته حالت سومی هم وجود دارد. ممکن است زیر نام کسی که با او چت کرده‌اید، عبارت Tap to Chat را ببینید. این به این معنی است که یا آن فرد اینستاگرامش را به روز نکرده و یا نمایش وضعیت فعالیت در اینستاگرام را غیرفعال کرده است. اما چطور می‌توان نمایش وضعیت را غیرفعال کرد؟

اگر مایل نیستید دوستان شما بدانند در اینستاگرام آنلاین هستید و یا آخرین بار کی انلاین بوده‌اید، می‌توانید این قابلیت جدید را غیرفعال کنید. البته باید بدانید که اگر نمایش وضعیت فعالیت در اینستاگرام را غیرفعال کنید، وضعیت بقیه را هم نمی‌توانید ببینید.

برای این کار اینستاگرام را باز کنید. در پایین و سمت راست صفحه، آیکون آدمک را بزنید تا وارد پروفایل خود شوید. حالا از بالا و سمت راست آیکون تنظیمات (سه نقطه) را بزنید. در منوی تنظیمات، Show Activity Status را پیدا کنید و آن را در حالت غیرفعال قرار دهید. هر زمان که بخواهید، می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

پست‌های دیگر ما را در مورد اینستاگرام بخوانید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!