آموزش کامل نحوه پشتیبان گیری از مخاطبان آیفون در اکانت گوگل همراه با تصاویر

درست است که اندرویدی‌ها را با گوگل می‌شناسیم، اما حتی اگر اندرویدی نباشید، دلیل نمی‌شود از امکانات شگفت‌انگیز این کمپانی استفاده نکنید! اگر کاربر آیفون هستید و می‌خواهید پشتیبان گیری از مخاطبان آیفون را در اکانت گوگلتان انجام بدهید، این پست برای شما است. با کارتی مگ همراه باشید.

معمولاً آیفون شما به طور خودکار مخاطبان شما را در حساب پیش فرض گوشی اپل ذخیره می‌کند. پس اگر حساب پیش فرض گوشی را روی Google تنظیم کرده باشید، همه مخاطبان شما باید قبلاً در آن ذخیره شده باشند. در اینجا نحوه فعال کردن امانت گوگل برای پشتیبان گیری از مخاطبان آیفون را آموزش می‌دهیم. قبل از انجام مراحل زیر مطمئن شوید که وارد جیمیل خود شده‌اید.

اپلیکیشن settings را باز کنید و روی contacts ضربه بزنید. به دنبال حساب جیمیل خود بگردید و روی آن ضربه بزنید. زبانه مقابل contacts را در حالت فعال قرار دهید. جیمیل را به عنوان مکانی برای همگام سازی مخاطبین آیفون خود تنظیم کرده‌اید و آنها به طور خودکار در آنجا ذخیره می‌شوند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر نمی‌خواهید حساب Google خود را به عنوان مکان پیش‌فرض برای ذخیره مخاطبان آیفون خود تنظیم کنید، می‌توانید در عوض آن‌ها را در Google Drive ذخیره کنید. می‌توانید برنامه Google Drive را در آیفون خود دانلود کنید و از طریق آن از لیست مخاطبین خود در حساب Google خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای این کار Google Drive را دانلود و باز کنید. روی لوگوی Google Drive در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید .حالا روی تنظیمات ضربه بزنید و Backup  را بزنید. مطمئن شوید که گزینه Contacts روی Backup to Google Contacts تنظیم شده است. حالا روی Start Backup ضربه بزنید و سپس OK  را بزنید تا دسترسی لازم به برنامه داده شود و پشتیبان گیری شروع شود. پس از انجام تمام این کارها، یک کپی از تمام مخاطبان آیفون شما با موفقیت در حساب Google شما پشتیبان‌گیری می‌شود.

پشتیبان گیری از مخاطبان آیفونپشتیبان گیری از مخاطبان آیفون 

پشتیبان گیری از مخاطبان آیفونپشتیبان گیری مخاطبان گوشی آیفون

پشتیبان گیری از مخاطبان آیفونپشتیبان گیری از مخاطبان آیفون 

بهتر است تعداد زیادی نسخه پشتیبان از داده‌های حیاتی خود در پلتفرم‌های مختلف داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است شما یک کاربر آیفون باشید و Apple ID خود را به عنوان حساب پیش‌فرض خود داشته باشید، اما پشتیبان گیری از مخاطبان آیفون در اکانت گوگل هم پیشنهاد خوبی است. در صورتی که با iCloud به مشکل خوردید یا به هر دلیلی نتوانستید مخاطبان خود را از آیفون به اندروید منتقل کنید، یک کپی از لیست مخاطبان خود را در حساب Google خود نگه دارید. به هر حال، پیشگیری بهتر از درمان است!

منبع: androidcentral

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *