همه چیز درباره پیشنهادهای تشویقی ایرانسل در زمستان ۹۵

در زمستان ۹۵ از پیشنهادهای تشویقی ایرانسل بهره‌مند شوید! این پیشنهادهای تشویقی در دو گروه برای مشترکان قبلی و مشترکان جدید ایرانسل طراحی شده‌اند. در ادامه شرایط استفاده از این طرح‌ها را می‌خوانید:


پیشنهادهای تشویقی ایرانسل برای مشترکان قبلی

 

#۱*۴۴۴۴* کد شگفتی‌های ایرانسلکد شگفتی های ایرانسل

برای مشترکان اعتباری

کد شگفتی‌های ایرانسلی به طور خودکار الگوی مصرف شما را تشخیص می‌دهد و پیشنهادی خاص خودتان ارائه می‌کند! با شماره‌گیری #۱*۴۴۴۴* بسته‌های مکالمه، پیامک و یا اینترنت همراه منحصر به خودتان را با قیمت تخفیفی ویژه دریافت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

هزینه بسته خریداری شده را می توانید از دو روش زیر پرداخت کنید:

  1. کسر از اعتبار سیم‌کارت
  2. استفاده از کارت بانکی (با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده)

تبریک عید را مهمان ما باشید!تبریک عید

برای مشترکان اعتباری

برای بهره‌مندی از این هدیه فوق‌العاده، کافیست در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸۰ دقیقه تماس ایرانسلی داشته باشید تا بتوانید از ۳ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶، با هر تماس ایرانسلی بیش از ۵ دقیقه، تا ۵۰ دقیقه مکالمه رایگان در همان تماس دریافت کنید!

برای مشتریان جدید ایرانسل


پیشنهادهای تشویقی ایرانسل برای مشترکان جدید

 

با ما از آرزوهات بگو (تمدید شد!)با ما از آرزوهات بگو

برای مشترکان اعتباری و مشترکان دائمی

تا ۳۰ اسفند تمدید شد! فکرش را بکنید؛ شاید شما برنده جایزه ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی ایرانسل باشید…! سیم‌کارت اعتباری یا دائمی بخرید، یا به شبکه ایرانسل ترابرد کنید تا پس از فعال‌سازی سیم‌کارت در این قرعه‌کشی هیجان‌انگیز شرکت داده شوید.


بسته اینترنت هدیه!بسته اینترنت هدیه

برای مشترکان اعتباری

در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ایرانسلی شوید و با فعال‌سازی سیم‌کارت و برقراری اولین ارتباط (شامل تماس، پیامک یا استفاده از اینترنت همراه) پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، از ۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان روزانه به علاوه ۵۰۰ مگابایت اینترنت شبانه رایگان با اعتبار یک هفته لذت ببرید!

بسته اینترنت شبانه از ۲ بامداد تا ۸ صبح قابل استفاده است و مشترکان اینترنت TD-LTE را شامل نمی‌شود.


بسته ترکیبی هدیهبسته ترکیبی هدیه

برای مشترکان اعتباری و مشترکان دائمی

در فاصله ۱ دی تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ با خرید سیم‌کارت اعتباری یا دائمی از فروشگاه اینترنتی ایرانسل یک بسته ترکیبی هدیه بگیرید! این بسته شامل ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰۰۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰۰۰ مگابایت اینترنت همراه است.

بسته ترکیبی هدیه،حداکثر ظرف ۷۲ ساعت پس از فعال‌سازی سیم‌کارت فعال خواهد شد و ۷ روز اعتبار دارد.


همه به ایرانسل دعوتند!همه به ایرانسل دعوتند

برای مشترکان اعتباری و مشترکان دائمی

با پیامک نمودن شماره دوستان و آشنایان خود به ۳۱۱۹ آنها را به ایرانسل دعوت کنید و هدیه بگیرید! کافیست فرد دعوت شده، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل نسبت به خرید سیم‌کارت اقدام کند. در این صورت ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه یک روزه به شما تعلق می‌گیرد. فرد دعوت شده باید در زمان ثبت‌نام سیم‌کارت ایرانسل، شماره تلفن همراهی که با آن به ایرانسل دعوت شده است را وارد کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید دوستان ایرانسلی خود را دعوت کنید تا برنامه کاربردی «ایرانسل‌من» را نصب کنند و به ازای هر ایرانسلی که با دعوت شما این برنامه را نصب کنند، هر دوی شما از یک بسته اینترنت همراه هدیه (با اعتبار یک روز) برخوردار می‌شوید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *