چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم؟

چگونه بفهمیم در واتساپ بلاک شدیم

ممکن است برای هر یک از شما پیش آمده باشده که توسط یکی از مخاطبانتان در واتساپ بلاک شده باشید. در این حالت هیچ یک از پیام هایی که  به وی می فرستید دریافت نخواهد کرد؛ بدون این که شما در جریان این مسئله قرار بگیرید. در واقع سیاست های حفظ حریم خصوصی در واتساپ به گونه ای است که اجازه نمی دهد به طور واضح متوجه بلاک شدن در واتساپ شویم. در این حالت نشانه هایی را می توان در نظر گرفت که مجموعه آنها در کنار هم می تواند دلیلی بر بلاک شدن در واتساپ توسط یکی از مخاطبان باشد. ما در این مقاله به ذکر این نشانه ها می پردازیم، با شما می گویمم که چگونه بفهمیم که در واتساپ بلاک شدیم.

عدم مشاهده آخرین بازدید

در حالت عادی می توانید آخرین بازدید مخاطبان خود را در زیر اسم آنها در واتساپ مشاهده کنید. البته این در حالتی است که طرف مقابل و خود شما آخرین بازدید را پنهان نکرده باشید. به طور کلی نشان ندادن آخرین بازدید مخاطب می تواند دلیلی بر بلاک شدن شما از طرف وی باشد ولی این دلیل کافی نخواهد بود.

پنهان شدن تصویر پروفایل

اگر شما توسط مخاطبی در واتساپ یلاک شوید قادر به دیدن تصویر پروفایل وی نخواهید بود. بنابر این اگر به یکباره تصویر پروفایل طرف مقابل محو شد و دیگر هیچ تصویری را برای مدتی مشاهده نکردید امکان دارد بلاک شده باشید. البته باز هم ممکن است طرف مقابل تصویر پروفایلش را خودش حذف کرده باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

عدم دریافت پیام شما توسط مخاطب

به مخاطبتان پیام بفرستید، اگر فقط یک تیک خاکستری کنار پیامتان بخورد، این نشانه عدم دریافت پیام شما توسط مخاطب است و امکان دارد مخاطب شما را بلاک کرده باشد. البته آفلاین بودن مخاطب هم می‌تواند دلیل آن باشد. اگر پیام شما به مخاطب برسد در کنار پیامتان دو تیک خاکستری مشاهده می‌کنید و اگر مخاطب پیام شما را بخواند رنگ این دو تیک آبی می شود. در این دو حالت شما توسط مخاطب بلاک نشده اید.

عدم دریافت تماس واتساپی شما توسط مخاطب

شما می توانید  از طریق واتساپ با مخاطب خود تماس بگیرید، اگر مخاطب تماس شما را دریافت نکند امکان دارد بلاک شده باشید. برای اینکه متوجه شید تماس شما توسط وی دریافت می شود یا خیر به متنی که هنگام تماس روی صفحه واتساپ  نمایان می شود توجه نمایید، در حالت فارسی هنگام تماس اگر متن (در حال زنگ زدن) روی صفحه نمایان شود یعنی شما بلاک نیستید . ولی اگر متن در حال تماس نمایان شود می تواند نشانه بلاک شدن شما توسط مخاطب باشد البته آفلاین بودن طرف مقابل هم می تواند باعث عدم دریافت تماس باشد.

عدم امکان دعوت مخاطب به گروه

 اگر مخاطبی ما را بلاک کرده باشد نمی توانیم وی را به هیچ گروهی دعوت کنیم. برای تست این حالت می توانیم یک گروه آزمایشی ایجاد کرده و مخاطب مورد نظر را دعوت کنیم. اگر پیامی مبنی براین که نمی توان مخاطب را افزود دریافت کردیم، احتمالا بلاک شدیم.

نتیجه گیری

کنار هم قرار دادن همه علامت هایی که در بالا ذکر شد می تواند ما را از اینکه در واتساپ بلاک شدیم یا خیر مطمئن سازد. اگر همه پنج علامت بالا در مورد یک مخاطب صادق باشد می‌توان گفت شما بلاک شده ایم. . ولی باز هم برای اطمینان بیشتر همه موارد را توسط یک واتساپ دیگر به جز واتساپ خوذتان  نیز چک کنید، اگر حتی یکی از موارد توسط واتساپ دیگری صادق نبود می توان گفت شما حتما بلاک هستید. پس بهتر است با پیام های پی در پی وقت خود را نگیرید چون مخاطب، شما را بلاک کرده است و هیچ پیامی را دریافت نمی کند.

 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *