بهترین بازی های اکشن موبایل برای اندروید و آیفون در سال ۲۰۲۰

در گذشته بازی های موبایل صرفا به عنوان یک جایگزین تقریبا مناسب، برای زمان هایی در نظر گرفته می‌شد که دسترسی به کنسول یا رایانه وجود نداشت. اما امروزه شرایط فرق کرده است و بسیاری از بازی های موبایل مانند بازی های رایانه و کنسول مخاطب دارند. بازی های اکشن موبایل در این بین جز محبوب ترین بازی هایی هستند که بر روی موبایل تقریبا هر گیمر موبایلی دیده می‌شود و یکی از عوامل بزرگ در این موضوع، پیشرفت بازی های موبایل چه گیم پلی و چه ظاهری است. در مقاله معرفی سبک های بازی موبایل این موضوع را بررسی و بیشتر در رابطه با سبک اکشن صحبت کرده ایم. امروزه بازی های موبایل تصاویر خیره کننده ای دارند و با پیشرفت های سخت افزاری، کنترل و گیم پلی غنی و گسترده ای نیز دارند. در ادامه، بهترین بازی های موبایل در سبک اکشن که می‌توانید در سال ۲۰۲۰ تجربه کنید را لیست کرده ایم:

بازی PUBG Mobile – تلاش برای بقا

بازی PUBG Mobile

اگر با بازی های موبایل آشنا هستید، به احتمال خیلی زیاد تا همین الان آن را تجربه کرده اید یا حداقل از دوستان خود نام آن را شنیده اید. اما دلیلی این محبوبیت چیست؟ در بازی PUBG بازیکنان باید همراه ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره متروکه وارد شوند و با پیدا کردن سلاح های مختلف، دیگران را بکشند و تبدیل به آخرین بازمانده شوند. همچنین این امکان وجود دارد که با دوستان خود به صورت دو نفره یا تیمی چهارنفره به رقابت با دیگر گروه ها بپردازید.

به نظر می‌رسد کلیت بازی ساده است، اما تنوع بی نظیر سلاح بازی، وسایل نفلیه، دنیای آزاد بازی همراه با گرافیک خوب بازی و گیم پلی جذاب باعث شده است حالت “یا زنده بمان یا بمیر” بازی پابجی هیجان انگیز و محبوب باشد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

گیم پلی بازی البته ساده نیست، شاید تصور کنید کافی است سلاح پیدا کنید و به راحتی دیگران را از بین ببرید، اما زمانی که یک اسنایپر از مکانی که حتی نمی‌دانید کجاست شما را هدف قرار داد این تصور از بین می‌رود. هر مسابقه بتل رویال بازی لذت بخش و خاص است و تجربه ای متفاوت منتقل می‌کند. بازی علاوه بر ویژگی های گیم پلی که باعث می‌شود هر مسابقه متفاوت باشد، نقشه های جدید، سلاح ها، حالت های مختلف و گزینه های سفارشی سازی شخصیت را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین در نسخه موبایل این بازی محبوب، حالتی به نام آرکید وجود دارد که می‌تواند جایگزین خوب و سریعی برای حالت معمولی و کلاسیک بازی باشد که بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشید. موضوعی که باعث می‌شود پابجی مناسب هر زمانی باشد، حتی در هنگام استراحت بین جلسات کاری.

علاوه بر تمام موضوعات گفته شده، PUBG Mobile Royale Pass سیستم ارتقا و پاداش جذابی را به بازی اضافه می‌کند. این بخش دارای دو حالت پولی و رایگان است که حالت رایگان دارای جوایز کمتری است. جوایز از طریق انجام ماموریت های مختلفو هفتگی بدست می‌آیند.

بازی هایی مانند PUBG Mobile باعث شده اند طرز تفکر مردم نسبت به بازی های موبایل تغییر کند، این موضوع به خوبی نمایانگر آن است که اگر از طرفداران بتل رویال و بازی های اکشن هستید حتما باید در ابتدا این بازی را تجربه کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

Mortal Kombat X – بازی اکشن موبایل با مبارزاتی خشن تر از همیشه

بازی Mortal Kombat X

سری بازی های Mortal Kombat جز محبوب ترین بازی های مبارزه ای در کنسول و رایانه هستند. این سری بازی با نسخه Mortal Kombat X بر روی موبایل نیز عرضه شد و موفق به جذب و رضایت کاربران علاقه مند به این سبک بازی اکشن موبایلی شده اند. با اینکه بازی های Tekken و Injustice 2 از دیگر بازی های جذاب منتشر شده در سبک مبارزه ای هستند، اما نتوانسته اند آنطور که باید تجربه نسخه اصلی خود را به موبایل انتقال دهند. این موضوعی است که Mortal Kombat X را استثنا می‌کند. شخصیت های مختلف، حرکات مختلف و پیشرفته و همان ضربات خشن و پایانی در نسخه موبایل وجود دارد.

در بازی این امکان وجود دارد که درگیری های ۳ در مقابل ۳ انجام شود، سایز بازیکنان را به صورت آنلاین به چالش بکشید و از متحدین خود در مبارزات کمک بگیرید. هر مسابقه با خود پاداش هایی دارد که از آن برای خرید شخصیت های جدید، شخصی سازی آیتم ها و روش های کشتن استفاده کرد. پرتوهای ایکس از استخوان های خرد شده، پخش شدن خون و پرواز جمجمه ها در بهترین حالت خود در موبایل پیاده سازی شده اند.

بخش داستانی و مرحله ای بازی جذاب و سرگرم کننده است و علاوه بر این بخش، بازی دارای بخشی به نام Quest Mode است که از این بخش بازیکنان قادر هستند شخصیت های خود را به ماجراجویی ارسال کنند. دیگر بخش هایی مانند برج Kahn و یا نبرد های تیمی در بازی وجود دارد که به جذابیت و سرگرمی آن می‌افزاید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Fortnite – تجربه ای متفاوت از بتل رویال

بازی Fortnite

بازی Fortnite را می‌توانیم نسخه ای رنگی تر و خلاق تر از PUBG معرفی کنیم. یک بازی که نبردهای درون آن حالت واقع گرایانه ندارن، اما محتویات بسیاری در این بازی اکشن موبایل برای تجربه و کشف وجود دارد. بازی Fortnite در ابتدا پس از عرضه بر روی رایانه های شخصی رقابت خود را با PUBG شروع کرد و حال این رقابت جذاب به درون موبایل کشیده شده است. هر دو بازی هم در رایانه و کنسول و هم در موبایل ها جز محبوب ترین بازی ها شمرده می‌شوند. حالت کلی بازی مانند PUBG است، تلاش برای زنده ماندن تا زمانی که به عنوان آخرین بازمانده برنده شوید.

حالت های مختلفی برای تجربه وجود دارد، از جمله حالت تک نفره، دو نفره، تیمی و پلی گراند. علاوه بر این حالت های مختلف، بازی دارای رویدادهای زمانی محدود است که در آن بازیکنان به صورت ۵۰ در مقابل ۵۰ به رقابت می‌پردازند. با این حال، همه چیز همانند پابجی نیست. Fortnite دارای بخشی است که آن را از دیگر بازی های مشابه جدا می‌کند و آن ساخت و ساز است. بازیکنان می‌توانند با پیدا کردن صندوق ها و خراب کردن محیط مواد اولیه بدست آورند، موادی که در ادامه می‌توان از آن برای ساخت سازه ها استفاده شود. سازه هایی که علاوه بر محافظت، می‌تواند به بازیکن کمک کنند تا به نقاط بالاتری از زمین بروند و موقعیت تیراندازی بهتری پیدا کنند.

اما مهم تر از همه، Fortnite دارای ویژگی های جذاب دیگر است که بخشی از محبوبیت خود را مدیون آنها است. ازجمله این ویژگی ها، می‌توانیم به حالت های رقص مختلفی به نام Emote و یا سلاح های مختلف و عجیب مانند بوگی بمب، موشک کنترل شونده و دیگر سلاح های جذاب اشاره کنیم. گزینه های سفارشی سازی به ظاهر بی پایانی در بازی وجود دارد و بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را کامل شخصی سازی کنند. علاوه بر این نکات، بازی همواره در هر فصل محتوای جدید دریافت می‌کند و برای بازیکنان تازگی خود را ثبت می‌کند.

همانند PUBG، بازی Fortnite نیز دارای حالت Battle Pass است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با انجام ماموریت های هفتگی جوایز مختلفی از جمله Emote، لباس و دیگر موارد را بدست آورند. این بتل پس در دو حالت پولی و رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که حالت رایگان جوایز کمتری دارد.

یکی از مواردی که Fortnite را نسبت به دیگر بازی ها متفاوت می‌کند، حسی است که در مسابقات وجود دارد. با اینکه مسابقات به حالت بتل رویال انجام می‌شود اما همه بازیکنان صرفا به دنبال کشتن دیگران و برنده شدن نیستند. شما در مسابقه بازیکنانی را مشاهده خواهید کرد که صرفا در حال ساخت و ساز ساختمان های بلندپروازانه خود هستند، دیگرانی را خواهید دید که در گوشه های مپ به دنبال انجام ماموریت های مختلف هستند و این به جذابیت مسابقات افزوده است.  اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از بازی های بتل روایل هستید و می‌خواهید جدا از نبرد، با دیگر بازیکنان و محیط بیشتر تعامل داشته باشید، تجربه این بازی سرگرم کننده را از دست ندهید.

دانلود از وبسایت اپیک گیمز برای اندروید (سازنده بازی به دلایلی از انتشار بازی بر روی گوگل پلی خودداری کرده است)

دانلود از اپ استور

بازی Shadowgun Legends – به فضا خوش آمدید

بازی اکشن موبایل Shadowgun Legends

یک بازی شوتر جذاب در مقابل بیگانگان فضایی. جدا از جذابیت های بصری و گرافیک خارق العاده بازی، Shadowgun Legends یکی از لذت بخش ترین بازی های شوتر و اکشن برای موبایل است. گیم پلی بسیار راحت است، گرافیک بسیار جذاب و مکانیک کار با سلاح بسیار ساده است. اما چیزی که Shadowngun Legends را تبدیل به یک بازی خاص می‌کند، تعداد بسیار زیاد ماموریت ها، تنظیمات مختلف و عمق داستان بازی است، ماموریت هایی که در آنها از حالت های مخفی کاری گرفته تا نابودی سفینه های بیگانگان و ایستگاه های برق در آن وجود دارد.

بازی با یک ویدیو سرگرم کننده شروع می‌شود که مقدمه داستان را توضیح می‌دهد. در ادامه بازیکن وارد بازی و نبرد می‌شود. Shadowgun Legends همچنین دارای برخی عناصر RPG (نقش آفرینی) است، به این صورت که بازیکن در زمانی که در سیاره فرماندهی است، می‌تواند با دیگر بازیکنان ارتباط برقرار کند. همچنین در این سیاره امکان انتخاب مراحل، خرید سلاح و شرکت در مسابقات مختلف وجود دارد. موضوعی که قطعا احساس واقع گرایانه ای را به بازی اضافه می‌کند.

حالت داستانی بازی شامل بیش از صد ها ماموریت در سیارات مختلف است که توسط بازیکن قابل انتخاب هستند، در کنار مراحل بخش داستانی، حالت های مختلفی از جمله مراحل همکاری دو نفره، حملات و نبردهای بازیکن در برابر بازیکن وجود دارد که تجربه گیم پلی را تازه و جذاب نگه می‌دارند.

در بازی صدها گزینه شخصی سازی شخصیت وجود دارد، همچنین در بخشی جداگانه بازیکن قادر است از بین ۶۰۰ سلاح و قطعات زره مختلف، وسایل خود را انتخاب کند و تبدیل به یک قاتل بیگانه حرفه ای شود. در Shadowgun Legends گفت و گوهای درون بازی نیز وجود دارد که به جذابیت بازی افزوده است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی اکشن Modern Combat 5 برای موبایل

بازی اکشن موبایل Modern Combat 5

آخرین نسخه از سری محبوب Modern Combat، اکشن تیراندازی موبایل جای تعجب ندارد که در این لیست قرار بگیرد. پنجمین نسخه از این سری بسیار خوش ساخت است و از دیگر بازی های خانواده خود بسیار بهتر است. در این بازی شما یک سرباز حرفه ای هستید که باید تیم خود را برای نابودی تروریست ها، شلیک به بالگرد ها و نابودی دشمنان از روی جت های آبی هدایت کنید. در بازی ۹ کلاس مختلف برای انتخاب وجود دارد که هرکدام براساس شرایط مرحله و مهارت بازیکن قابل انتخاب است.

اگر از طرفداران سری Call Of Duty هستید، حتما از این بازی در موبایل خود لذت می‌برید. در بازی حالت رقابتی ۵ به ۵ نیز همراه با چت صوتی وجود دارد که در این بخش بازیکنان می‌توانند مهارت خود را در مقابل دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان نشان دهند.

البته این رقابت ساده نیست و اگر می‌خواهید نام خود را در صدر لیست اسامی بازیکنان ببینید، باید صبر داشته باشید و مهارت بسیاری کسب کنید. گرافیک خیره کننده و محیط جنگ واقع گرایانه در کنار گیم پلی جذاب از دیگر مواردی هستند که با نصب این بازی بر روی موبایل خود دریافت می‌کنید.

Modern Combat 5 دارای حالت های بازی مختلفی است که براساس علاقه خود می‌توانید آنها را تجربه کنید. بخش داستان، مبارزات چندنفره، رویدادهای مختلف و حالت بتل رویال از مواردی هستند که بازیکنان می‌توانند در آنها به بازی بپردازند. Modern Combat 5 قطعا یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اکشن موبایل است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی اکشن موبایل Brothers in Arms 3

اگر از طرفداران بازی های اکشن و شوتر در دوره جنگ جهانی دوم هستید، این بازی مناسب شما است. تنظیمات نبرد بازی بازی کاملا واقع گرایانه است و کنترل و مکانیک ساده بازی تجربه این Brothers In Arms در موبایل را لذت بخش می‌کند. در این بازی به جای جمع آوری تعداد بسیاری سلاح، به سادگی یک سلاح به بازیکن داده شده است که به مرور زمان امکان ارتقای آن و یا تغییر با یک اسلحه قدرتمند تر ممکن خواهد شد. همچنین در بازی برخی قابلیت های خاص مانند بمباران هوایی و شلیک توپخانه پس از انجام برخی مراحل باز خواهد شد.

حالت تک نفره و داستانی بازی بسیار عالی است، اما سرگرمی و هیجان واقعی در حالت چند نفره است که به دو شکل و در ۴ نقشه مختلف انجام می‌شود. همانطور که گفته شد ویژگی های مختلف اسلحه از جمله سرعت خشاب گذاری، برد اسلحه، سرعت شلیک و دیگر موارد نیز قابل خریداری و ارتقا است. ماموریت های بازی متنوع هستند و شما از ماموریت های نبرد همه جانبه گرفته تا حالت های مخفی کاری را تجربه خواهید کرد. بازی همچنین دارای حالت دوربین کیل (KILL Cam) است که این امکان را به بازیکن می‌دهد تا جذاب ترین شلیک ها را با افکت های مختلف مشاهده کند.

در کنار تمام موارد گفته شده، بازی از گرافیک و جزئیات خوبی بهره می‌برد که گیم پلی بازی را به واقع گرایانه تر بودن نزدیک می‌کند. گرافیک بازی بسیار جذاب و چشم نواز است و محیط های بازی با جزئیات دقیق (چه داخل خانه ها و چه محیط بیرون) ساخته شده اند. همچنین حالت های مختلف آب و هوایی در بازی وجود دارند که به واقع گرایانه تر شدن مراحل و جذاب شدن تجربه بازیکن کمک می‌کند.

گرافیک بازی خوب است، گیم پلی جذاب و تجربه کلی بازی عالی است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Dragon Ball Legends

بازی Dragon Ball Legends

Dragon Ball Legends یکی از معدود بازی های انیمه است که به طور دقیق سبک و قدرت های جنگی متفاوت هر شخصیت را به تصویر می‌کشد. حالت گرافیکی بازی جذاب و خاص است و بازی از سیستم ضربات براساس ضربه دست و کارت های مختلف قدرت استفاده می‌کند. کنترل بازی آسان است و یادگیری آن و نکات بازی سخت و پیچیده نخواهد بود.

آنچه Dragon Ball Legends را نسبت به سایر بازی های مشابه خاص می‌کند، گرافیک و انیمیشن های بسیار خوب آن هستند که با دقت طراحی شده اند. همچنین شخصیت ها توسط همان افراد انیمه صداگذاری شده اند که به افزایش جذابیت بازی کمک می‌کند.

بخش داستانی بازی برای علاقه مندان این انیمه جذاب خواهد بود و اکثر شخصیت های مهم انیمه در آن حضور خواهند داشت. کنترل بازی آسان و انجام ضربات مختلف کار سختی نیست. بازی جدا از حالت داستانی، دارای بخش چند نفره است که بازیکنان را قادر می‌کند تا در برابر دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان به رقابت بپردازند.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Xenowerk

بازی Xenowerk

Xenowerk شاید از لحاظ کنترل، ساده ترین بازی لیست باشد. اما این کنترل ساده و بی حاشیه همان چیزی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. به خصوص اگر به دنبال یک بازی تیراندازی بدون خط داستانی پیچیده و قسمت های مختلف داشته باشید. در Xenowerk بازیکن باید به عنوان یک سرباز تنها با انواع سلاح ها و تجهیزات مختلف بیگانگان مبارزه کند.

تنها کاری که بازیکن باید انجام دهد، این است که در هر ملحه نقشه و مسیر را دنبال کند و تمام بیگانگان را از بین ببرد. نمای بازی استراتژیک (از بالا) است و کنترل های بازی بسیار آسان و ساده هستند. اما این بازی با دیگر بازی های اکشن چند تفاوت دارد و مهم ترین آن، نبود نشانه است. شما در این بازی به محض نشانه گرفتن شخصیت شلیک می‌کند. اما نیاز نیست نگران باشید، زیرا سلاح های این بازی تیر تمام نمی‌کنند، اما به جای مهمات ویژگی قرار گرفته است که باعث می‌شود شلیک مداوم سلاح داغ و غیرقابل استفاده شد. موضوعی که بازیکن را وادار می‌کند تا همواره به دمای سلاح خود توجه داشته باشد.

کشتن بیگانگان بدون آسیب دیدن باعث می‌شود سلاح های شما ارتقا پیدا کنند. بیگانگان به شکل های مختلفی در بازی حضور دارند و هرکدام، روش های خاص حمله و دفاع را دارند. چیزی که باعث می‌شود بازیکن مجبور به استفاده از سلاح ها و تاکتیک های مختلف برای از بین بردن آنها باشد. گیم پلی Xenowerk سریع و جذاب است، عناصر بصری بازی خوب هستند و مهم ترین نقطه قوت بازی این است که می‌تواند حتی در دستگاه های ضعیف نیز اجرا شود.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Alpha Guns 2

بازی Alpha Guns 2

اگر از علاقه مندان بازی های کلاسیک اکشن دو بعدی هستید، این بازی مناسب شما است. تنظیمات و گیم پلی بازی تقریبا شبیه بازی Contra است و اگر این بازی را تجربه کرده باشید نقاط مشترک بسیاری در این دو بازی خواهید دید. در این بازی بازیکنان باید به عنوان یک سرباز آینده، در سطوح و مراحل مختلف با انواع سلاح ها و تجهیزات با دشمنان مبارزه کنند.

با پیشرفت بازیکن در مراحل، بازی سخت تر می‌شود. اما بازیکن این امکان را دارد تا از سلاح های مختلف، ارتقای آنها و دیگر وسایل برای غلبه بر این سختی استفاده کند. بازی به دلیل عدم نیاز به سخت افزار قوی می‌تواند بر روی موبایل های ضعیف نیز اجرا شود، پس فرصت را از دست ندهید و این بازی کاملا اعتیار آور را نصب کنید.

دانلود از گوگل پلی

بازی Into The Dead 2: Zombie Survival

بازی Into The Dead 2: Zombie Survival

در این بازی شما یک تجربه واقع گرایانه از دنیای آخرالزمانی تجربه خواهید کرد، زیرا برخلاف بازی ها و فیلم های مشابه، در Into The Dead 2: Zombie Survival بازیکنان سلاح و مهمات مختلف و تقریبا نامحدود در اختیار ندارند. موضوعی که این بازی را متفاوت و منحصر به فرد می‌کند. در این بازی بازیکنان باید همواره به مهمات توجه داشته باشند و فقط در مواقع ضروری از آن استفاده کنند. با پیشرفت در بازی بازیکنان به سلاح های مختلفی با قدرت بیشتر دستیابی پیدا می‌کنند که البته باید برنامه ریزی شده از آنها استفاده کنند.

تصاویر زیبا، کنترل های ساده و آسان و سطح های مختلف و جذاب این بازی از مهم ترین عوامل موفقیت بازی هستند. بازی دارای بخش های مختلفی از جمله بخش داستانی، چالش ها و رویدادهای مختلف است که ارزش تکرار بازی را بالا می‌برد.

دانلود از گوگل پلی

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

بازی Iron Blade: Medieval Legends RPG

شاید سبک RPG مورد علاقه همه نباشد، اما این باعث نمی‌شود از کیفیت ساخت اینگونه بازی ها و لذت تجربه آنها چشم پوشی کنیم. اگر دوست دار جنگ های حماسی همراه با قهرمانان مبارز هستید، Iron Blade مناسب شما است. بازی در دوران قرون وسطی جریان دارد و المان های جادو نیز در بازی قرار گرفته اند. همچنین کیفیت تصاویر و گرافیک بازی چشم نواز است. سیستم جنگی بازی مناسب ولی برای یادگیری آن به زمان نیاز خواهید داشت.

با پیشرفت در بازی، بازیکن قادر است تا سلاح ها و قابلیت های جدید و متنوعی را بدست آورد. مکان های چشم نواز بازی که براساس محیط های واقعی ساخته شده اند این امکان را می‌دهند تا مدت ها در آنها کاوش و مبارزه کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Marvel Contest of Champions

بازی Marvel Contest of Champions

برای افرادی که از طرفداران نبردهای ابرقهرمانی هستند، این بازی مناسب ترین گزینه خواهد بود. در این بازی شخصیت های مختلفی از دنیای مارول مانند کاپیتان آمریکا، آیرون من، هالک و دیگر شخصیت های محبوب حضور دارند و قابل بازی هستند. همچنین مهم ترین نبرد های تاریخ مارول نیز در بازی وجود دارند و امکان تجربه آنها با شخصیت مورد علاقه وجود دارد.

البته در بازی فقط شخصیت های ابرقهرمانی وجود ندارند و شما شخصیت های منفی دنیای مارول مانند تانوس را نیز ملاقات خواهید کرد. علاوه بر خط اصلی بازی، چالش های مختلفی نیز وجود دارد که می‌توانید از تجربه آنها لذت ببرید. این بازی فرصت خوبی است تا با ابرقهرمان مورد علاقه خود و با ایجاد یک اتحاد قدرتمند با دیگر دوستان، برای نابودی شرارت تلاش کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Call Of Duty Mobile

بازی Call Of Duty Mobile

غیرممکن است درباره بهترین بازی های اکشن صحبت کنیم ولی از Call Of Duty نام نبریم. نسخه موبایل این بازی نیز بسیار موفق ظاهر شد و همراه با ویژگی بتل رویال خود توانست تعداد زیادی بازیکن به خود جذب کند.

در بازی مجموعه عظیمی از انواع سلاح ها و تجهیزات برای انتخاب وجود دارد. همچنین انواع مختلف نقشه و محیط برای بازی تجربه بازی را بیش از پیش لذت بخش می‌کند. همچنین حالت های مختلفی مانند حالت زامبی، اسنایپر در مقابل اسنایپر، بازیکن در مقابل بازیکن، Free For All و Search and Destroy در بازی وجود دارد.

اگر بخواهیم درباره گرافیک صحبت کنیم، بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و قطعا از آن لذت خواهید برد. همچنین کنترل های بازی مناسب طراحی شده است و مشکلی در این قسمت نخواهید داشت.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

بازی Injustice 2

بازی Injustice 2

در پایان لیست، به یکی دیگر از بازی های خوش ساخت در سبک مبارزه می‌پردازیم. Injustice 2 پس از عرضه موفق خود در رایانه های شخصی، حال بر روی موبایل منتشر شده است و همان لذت و تجربه را منتقل می‌کند.

بازیکنان قادر هستند با پیشروی در بازی قهرمانان و شخصیت های جدید باز کنند و با آنها در نبردهای ۳ در مقابل ۴ شرکت کنند. در بازی شخصیت های مختلفی از دنیای DC مانند بتمن، جوکر، هارلی کوین، کت وومن و دیگر شخصیت ها وجود دارد که بازیکن می‌تواند آنها را خریداری کند. این بازی که جز بهترین بازی های مبارزه ای است را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

به پایان لیست انتخاب های ما برای عنوان بهترین بازی اکشن موبایل در سال ۲۰۲۰ رسیدیم، با اینکه بازی های معرفی شده بازی های قدرتمند و موفقی هستند، اما در سبک اکشن تعداد تقریبا نامحدودی بازی موجود است که با اندکی جستجو در مارکت های موبایل می‌توانید لیست بلند آنها را مشاهده کنید. مطمئن باشید که می‌توانید در آن بین برخی دیگر از بازی های مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. نظر شما چیست؟ آیا با لیست ما موافق هستید؟ چه بازی های دیگری لیاقت حضور در این لیست را دارند؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *