بهترین بازی های ماشین مسابقه ای موبایل سال ۲۰۲۰

بهترین بازی های ماشین مسابقه

سبک ریسینگ یا مسابقه سرعت یکی از سبک‌های بازی‌های موبایل  محبوب است در انواع مختلفی ساخته و منتشر شده اند. در این لیست بهترین بازی های ماشین مسابقه ای ۲۰۲۰ را جمع آوری کرده ایم؛ در لیست سعی شده تا بازی های مختلفی – از مسابقات آرکید گرفته تا مسابقات واقع گرایانه – قرار بگیرد تا این لیست برای تمام سلیقه ها مناسب باشد.
لیست بازی های معرفی شده در این مقاله:

GRID Autosport
Mario Kart Tour
Asphalt 9: Legends
Riptide GP: Renegade
#Drive
Horizon Chase: World Tour
Thumb Drift
Real Racing 3
CSR Racing

بازی GRID Autosport

بازی GRID Autosport

یک مسابقه ماشینی با کیفیت کنسول را در گوشی همراه خود تجربه کنید. این بازی دارای گیم پلی و گرافیک بسیار خوبی است و یکی از بهترین گرافیک بازی های ماشین مسابقه موبایل را ارائه می‌دهد. موتور فیزیک بازی پویا است و ضربات به خودرو بر روی بدنه و رنگ آن مشخص است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بیش از ۱۰۰ خودرو برای رانندگی و به همین تعداد مسیر برای مسابقه در سرتاسر جهان و انواع مختلف در بازی وجود دارد. GRID Autosport همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا با تنظیمات مختلفی به بازی بپردازید، چه طرفدار مسابقات آرکید باشید چه واقع گرایانه، این بازی مناسب شما خواهد بود.

با این که این بازی کنترل خوب و انعطاف پذیری برای گوشی های موبایل طراحی کرده است، اما همچنین می‌توانید از کنترلر بلوتوثی برای بازی استفاده کنید زیرا بازی با این کنترلر ها ساده تر است. اگر از علاقه مندان مسابقات ماشین هستید، بازی GRID Autosport را از دست ندهید.

بازی Mario Kart Tour ماشین مسابقه

بازی Mario Kart Tour بازی ماریو در سبک ماشین مسابقه ای

Mario Kart یکی از جالب ترین عناوین مسابقه ای است که برای اندروید منتشر شده است. Nintendo این بازی را به صورت Free To Play ساخته است و شاید در نگاه اول این حرکت خوبی باشد و میلیون ها نفر بتوانند بدون پرداخت بازی را تجربه کنند، اما بدی نیز دارد و آن، طراحی دقیق بازی برای وادار کردن کاربران به پرداخت حق اشتراک ماهیانه بازی است.
Mario Kart دارای گیم پلی خنده دار و مهیجی است که از یک بازی Mario انتظار دارید و می‌تواند تبدیل به سرگرم کننده ترین بازی موبایل شما شود. در اکثر قسمت ها بازی خوب کرده است و یک تجربه Mario Kart مناسب را به بازیکنان ارائه می‌کند، جعبه ها، سکه ها و میانبرهای آشنای سری Mario را خواهید دید. با این حال، وجود کنترل های بیش از حد ساده و محدودیت های مختلف اعمال شده توسط نینتندو برای بازی، ضعف هایی نیز دیده می‌شود.

Mario Kart موبایل شباهت زیادی به نسخه Switch آن دارد، هرچند تعداد شخصیت ها و مسابقات کمتر هستند و همچنین باز کردن تمام شخصیت ها بدون خرج کردن پول واقعی تقریبا غیرممکن است. اما این موضوع به این معنی نیست که بدون خرج کردن پول نمی‌توانید از بازی لذت ببرید، بازی همچنان جذاب و سرگرم کننده است اما قطعا در مقابل بازیکنانی که با پول واقعی توانسته اند پیشرفت های ناعادلانه ای داشته باشند شانسی نخواهید داشت.

بازی ماشین مسابقه ای Asphalt 9: Legends

بازی ماشین مسابقه ای Asphalt 9: Legends

کمتر کاربر گیمر موبایلی است که با سری بازی های Asphalt آشنایی نداشته باشد. سری بازی های Asphalt همواره جزو بهترین بازی های ماشین مسابقه ای گوشی های همراه است. در این بازی از تجربه واقع گرایانه خبری نیست و بازیکنان مسابقات جذاب، سرعتی و پر از پرش و حرکت نمایشی را تجربه می‌کنند.
بازیکنان با پیشرفت در بازی مسیرهای و ماشین های جدیدی را باز می‌کنند و آنها را ارتقا می‌دهند. همچنین این امکان وجود دارد که در بخش چند نفره تا حداکثر ۸ نفر به رقابت با دیگران بپردازید.
کنترل های مختلفی برای بازی وجود دارد، کنترل اصلی TouchDrive نام دارد که به شما این امکان را می دهد تا با یک ضربه و حرکت، مسیر خودرو را مشخص کنید یا از نیترو استفاده کنید و نحوه کنترل خودکار و چرخش ها به صورت خودکار انجام شود. دو حالت دیگر کنترل در بازی وجود دارد که آزادی بیشتری به شما می‌دهد و می‌توانید کامل ماشین را کنترل کنید؛ اما پیشنهاد می‌کنیم تا مدتی از TouchDrive استفاده کنید تا با بازی و مکانیک های مختلف آن آشنا شوید.

گرافیک فوق العاده همراه با موسیقی متن مناسب بازی، Asphalt 9 را تبدیل به بازی می‌کند که پس از تجربه آن، حس خوب و هیجانی بازی را به زودی فراموش نخواهید کرد.

بازی Riptide GP: Renegade

بازی Riptide GP: Renegade تجربه سرعت با جت اسکی

بازی Riptide GP: Renegade یکی از بازی های جدید جت اسکی برای اندروید است. این بازی علاوه بر بخش داستانی، دارای مسابقات و رقابت های چند نفره نیز است که در آن می‌توانید با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. گرافیک بازی از سطح بالایی برخوردار است و افکت های تصویری مختلفی مانند آب و تاری در بازی وجود دارد که حس خوبی را به بازی تزریق می‌کنند.
کنترل بازی ضعف هایی دارد اما در مجموع هدایت هیدرو جت چندان برای شما سخت نخواهد بود. البته این بازی از کنترلر های بلوتوثی نیز پشتیبانی می کند که در صورت داشتن آن، می‌توانید تجربه بسیار بهتری در این بازی داشته باشید. ویژگی ها و قابلیت های مختلفی در بازی وجود دارد که با پیشروی در بازی می‌توانید آنها را بدست آورید. هوش مصنوعی بازی قدرتمند است و می‌تواند چالش بسیار خوبی بر خلاف دیگر بازی های مسابقه ای برای شما باشد. بازی دارای گرافیک بسیار خوبی است و برای اجرای آن به یک گوشی قدرتمند نیاز دارید.

بازی #Drive

بازی #Drive

این یک بازی خاص است، یک بازی مسابقه ای که تعقیب ماشین‌های پرسرعت را در کنار المان های سبک مسابقات بی پایان ارائه می‌کند. بلافاصله پس از اجرای بازی #Drive ، شما جذب سبک هنری فوق العاده بازی می‌شوید که در هر گوشه باعث جذابیت بازی شده است. انجام ماموریت ها و باز کردن بخش های مختلف، نیاز به مهارت دارد که آن را طی بازی مداوم به دست خواهید آورد. در بازی ۲۹ خودرو منحصر به فرد و متنوع وجود دارد که می‌توانید آنها را در کنار محیط ها و مسیر های مختلف باز کنید.
گیم پلی بازی نیازمند توجه و دقت و استفاده حساب شده از کنترل ها در مواقع حساس است تا بتوانید از موانع و جاده های تنگ عبور کنید. هر خودروی جدیدی که باز می کنید، سرعت و هندلینگ خاص خود را دارد و می‌توانید با آن در سه زمین بیابانی، برفی و جنگلی مسابقه دهید که در هر کدام ۵ شهر برای گردش وجود دارد. این بازی رایگان است اما تبلیغات در آن وجود دارد که با پرداخت هزینه ای اندک می‌توانید آنها را حذف کنید.

بازی Horizon Chase - World Tour

بازی Horizon Chase – World Tour

Horizon Chase یک بازی ماشین مسابقه ای جالب و سرگرم کننده است که سبک گیم پلی آن یادآور بازی های کلاسیک دهه ۸۰ است. با گرافیک خاص بازی همراه با بیش از ۷۰ مسیر و ۳۲ شهر که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند، تجربه مسابقه ای لذت بخش خواهید داشت. در هر مسابقه، باید ماشین خود را از بین ۱۶ گزینه موجود انتخاب کنید و با سبقت گرفتن از حریفان به پیروزی برسید.

قسمت اول بازی و جاده های San Francisco رایگان است، اما برای ادامه بازی باید نسخه کامل بازی را دریافت کنید.

بازی Thumb Drift

بازی Thumb Drift

اگر از علاقه مندان مسابقات دریفت هستید، این بازی برای شما است! همچنین یکی از ویژگی های جالب بازی، امکان تجربه آن فقط با یک دست است. بازی دارای گرافیک جذاب و یک هدف ساده است، باید در مسیر های مختلف دریفت بکشید و امتیاز کسب کنید. بیش از ۱۰۰ ماشین مسابقه ای در بازی وجود دارد که می‌توان از طریق پرداخت درون برنامه ای و یا پیشرفت در بازی باز شوند. Thumb Drift را نصب کنید تا از ساعت ها مسابقه بی پایان و جذاب لذت ببرید.

بازی Real Racing 3

بازی ماشین مسابقه Real Racing 3

بازی Real Racing 3 همانطور که از نام آن پیداست، مناسب کاربرانی است که خود را راننده حرفه ای می‌دانند و منتظر فرصتی برای نشان دادن این مهارت و شکست رقبا بوده اند. در این بازی ماشین ها با نام و ظاهر واقعی قرار گرفته اند و بازیکنان می‌توانند در مسیرهای واقعی و مسابقات چند نفره، با دیگر راننده ها رقابت کنند. البته در بازی هوش مصنوعی نیز وجود دارد و بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره نیز بازی را تجربه کنند.

همچنین بخش داستانی و تک نفره برای علاقه مندان بازی آفلاین وجود دارد که می‌تواند سرگرم کننده باشد. با گذشت زمان، بازیکنان ماشین‌های تازه به دست می‌آورند و می‌توانند با برنده شدن مسابقات آنها را ارتقا دهند. در این بازی مهم است حواس خود را به تصادفات جمع کنید، زیرا در بازی هزینه تعمیرات وجود دارد و پس از هر مسابقه باید این هزینه را پرداخت کنید.

بازی مسابقه ماشین CSR Racing

بازی CSR Racing

مسابقات درگ جزو محبوب ترین مسابقات اتوموبیل است و CSR Racing ساخته شده است تا این مسابقات را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. در این بازی نیازی نیست نگران فرمان باشید، کافی است بدانید چه زمانی بهترین زمان برای تغییر دنده است.

پیروزی در این بازی ساده و مانند دیگر بازی های مسابقه ای است، قبل از حریف به خط پایان برسید. شاخص های مختلفی برای پیروزی در درگ ها وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید، همچنین زمان بندی مهم است و باید بدانید که چه زمان هایی مناسب تعویض دنده است. علاوه بر امکان خرید اتوموبیل های مختلف، می‌توانید قطعات جدیدی تهیه کنید و با ارتقای آنها، قدرت ماشین خود را افزایش دهید. این سری دارای بازی های دیگری مانند CSR Racing 2 و CSR Classics است که می‌توانید آنها را نیز امتحان کنید.

به پایان لیست رسیدیم، نظر شما چیست؟ کدام یک از بازی های لیست را تجربه کرده اید؟ چه بازی دیگری از نظر شما باید به این لیست اضافه شود؟ نظر خود را برای ما و دیگر کاربران سایت ارسال کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *