بسته های شاتل موبایل پلاس : مقرون به صرفه تر از همیشه برای مشترکان شاتل موبایل

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با توسعه خدمات مقرون به صرفه و در کنار ارائه راهکارهای خلاقانه‌ نظیر سرویس انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و همراه و خلق تجربه‌ای هر چه بهتر برای مشترکان سیم‌کارت‌های خود، برای نخستین بار در ایران اقدام به طراحی و راه‌اندازی خدمتی نوآورانه با نام شاتل موبایل پلاس کرده است.

شاتل موبایل پلاس

شاتل موبایل پلاس چیست؟

اکر از مشترکان شاتل موبایل هستید، با استفاده از شاتل موبایل پلاس می‌توانید در صدها شهر کشور از خدمات ارتباطی مقرون به صرفه‌تری بهره‌مند شوید.

در نخستین فاز عرضه این خدمات، صرف نظر از این که از مشترکان فعلی و یا جدید سیم ‌کارت‌‌های شاتل موبایل هستید، می‌توانید در مناطق گسترده‌ای از صدها شهر کشور، از بسته‌های اینترنت مقرون به صرفه  +Shatel Mobile استفاده کنید. در این مرحله، بسته‌‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه اضافه به همراه برخی از بسته‌‌های افزایشی شاتل موبایل عرضه می‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

چه مناطقی شامل خدمات شاتل موبایل پلاس می‌شوند؟

خدمات پلاس شاتل موبایل در صدها شهر و برخی از مناطق روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی کشور، عرضه می‌شود. به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس علامت مشخصه + را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile به عنوان نام اپراتور سرویس‌ دهنده خدمات سیم کارت خود مشاهده خواهید کرد. بر این اساس در تمامی لحظاتی که عبارت +Shatel Mobile  به عنوان نام سرویس‌دهنده خدمات روی گوشی مشترک مشاهده می‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای شما مهیا است.

همواره آخرین به‌روزرسانی نقشه مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس از طریق مراجعه به این صفحه  در دسترس شما است. ولی فراموش نکنید که تنها شرط لازم برای اطمینان از حضور در مناطق تحت پوشش این خدمات، مشاهده عبارت +Shatel Mobilee  در بخش نام اپراتور ارتباطی است که از سوی آنتن‌های شبکه تلفن همراه شاتل منتشر می‌شود.

چه بسته‌هایی شامل شاتل موبایل پلاس می‌شوند؟

بسته‌های شاتل موبایل پلاس همراه با طیف متفاوتی از بسته‌های افزایشی روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره ارائه شده و تمام بسته‌های مشمول با نشانه + درج شده در کنار آنها قابل تشخیص هستند. امکان تغییر این بسته‌ها و ارائه بسته‌های جدید همیشه وجود دارد. برای مشاهده لیست کلیه بسته‌ها و طرح‌های متنوع می‌توانید به صفحه بسته‌های اینترنت همراه شاتل موبایل مراجعه کنید.

خرید بسته‌های پلاس شاتل موبایل

روش‌های خرید بسته‌های شاتل‌ موبایل پلاس

برای مشاهده و خرید این بسته‌ها به یکی از روش‌های زیر عمل کنید:

قوانین و شرایط

  • اولویت مصرف در بسته‌‌های پلاس شاتل موبایل به صورتی خواهد بود که به طور اتوماتیک در مناطق تحت پوشش خدمات شاتل موبایل پلاس (+Shatel Mobile) از ترافیک هدیه و در سایر مناطق از ترافیک بسته اصلی استفاده می‌شود. بعد از اتمام حجم بسته اصلی، اینترنت شما به صورت مصرف آزاد محاسبه خواهد شد.
  • هنگامی که در منطقه‌ای خارج از پوشش شاتل موبایل پلاس باشید، بسته هدیه پلاس به هیچ عنوان مصرف نخواهد شد و از حجم بسته اینترنت اصلی شما استفاده می‌شود.
  • با انتخاب بسته‌های افزایشی دارای هدیه شاتل موبایل پلاس با قابلیت تمدید خودکار، در صورت اتمام اعتبار حجمی یا زمانی بسته اصلی و داشتن شارژ کافی در حساب کاربری‌تان، بسته افزایشی به همراه ترافیک هدیه به صورت خودکار تمدید می‌شود.
  • قابلیت تمدید خودکار برای این بسته‌ها تا زمانی امکانپذیر است که بسته شاتل موبایل پلاس هدیه روی بسته‌های افزایشی وجود داشته باشد، در غیر این صورت امکان تمدید خودکار این بسته‌ها نیز وجود نخواهد داشت.

طرح‌های تشویقی دیگر اپراتورها را هم بخوانید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *