نصب دو تلگرام در یک گوشی برای گوشی‎های آیفون و اندرویدی

نصب دو تلگرام در یک گوشی

بسیاری از کاربران تلگرام به دلایل مختلف از دو سیم کارت استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است مایل باشند هر دو شماره را در تلگرام ثبت کنند و هم‌زمان از دو اکانت تلگرام استفاده کنند. با توجه به این که بیشتر گوشی‌های رایج امکان نصب دو سیم کارت را دارند، طبیعی است که کاربران تمایل داشته باشند هر دو اکانت را در یک گوشی نصب کنند. اما مشکل این است که در هر گوشی تنها یک بار می‌توان تلگرام را نصب کرد و بیش از یک شماره تلفن را هم نمی‌توان در آن وارد کرد. بنابراین در هر گوشی تنها امکان مدیریت یک حساب کاربری با یک شماره سیم کارت وجود دارد. اما راه‌هایی هم برای نصب دو تلگرام در یک گوشی وجود دارد که در این پست شرح می‌دهیم. برای نصب دو تلگرام در یک گوشی، تنها راه ممکن این است که از یک اپلیکیشن جانبی استفاده کنید. در این پست تعدادی از اپلیکیشن‌های موجود برای این کار را معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن اپ کلونر App Cloner

نصب دو تلگرام در یک گوشی

 

اپلیکیشن App Cloner برای گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است. این اپلیکیشن می‌تواند هر کدام از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما را کپی کند و با ترفندی خاص، یک فایل جدید از آن بسازد. این فایل جدید، مانند یک اپلیکیشن جدید عمل می‌کند که تمامی امکانات نسخه اصلی خود را دارد. برای کپی کردن یک اپلیکیشن محدودیتی وجود ندارد. یعنی می‌توانید حتی بیشتر از یک بار از نسخه اصلی تلگرام کنید و چند حساب کاربری را به صورت هم‌زمان بر روی گوشی خود نصب کنید.

قبل از هر کاری آخرین نسخه App Cloner را از لینک زیر دانلود و نصب کنید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دانلود App Cloner نسخه اندروید

بعد از نصب و ورود به App Cloner، لیست تمام برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی را مشاهده می‌کنید. تلگرام را در این لیست پیدا کنید. منوی تنظیمات (سه نقطه) در سمت راست و سپس Reclon را بزنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، می‌توانید نام اپلیکیشن کپی شده و تعداد موردنظر خود برای کپی کردن را وارد کنید. برای متمایز کردن اپلیکیشن کپی شده از اپلیکیشن اصلی، می‌توانید رنگ و چینش آن را عوض کنید. همچنین می‌توانید از یک آیکون کاملا متفاوت برای آن استفاده کنید. بعد از انتخاب همه این موارد و تایید آنها، اپلیکیشن جدیدی ساخته می‌شود و در لیست Cloned APKS قرار می‌گیرد.

نصب دو تلگرام در یک گوشینصب دو تلگرام در یک گوشی نصب دو تلگرام در یک گوشی

برای استفاده اپلیکیشن کپی شده، مانند نصب نسخه اصلی تلگرام برای اولین بار، باید شماره تلفن سیم کارت دوم خود را برای ثبت یک حساب وارد کنید. بعد از انجام این کار، تنظیمات این حساب کاربری به صورت مستقل در اختیار شما قرار می‌گیرد. توجه کنید که هر دو اپلیکیشن از لیست مخاطبان گوشی استفاده می‌کنند. بنابراین اگر لیست مخاطبان دو سیم کارت شما با هم متفاوت است، لازم است مخاطبان تلگرام را به صورت دستی وارد کنید.

به منظور نصب دو تلگرام در یک گوشی غیر از App Cloner اپلیکیشن‌های جانبی دیگری هم وجود دارند که طرز کار آنها متفاوت است. به عبارت دیگر این اپلیکیشن‌ها نسخه‌های غیررسمی تلگرام هستند که کارکردی مشابه آن دارند. در ادامه تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن لوپی تلگرام پرو مسنجر Loopy Telegram Pro Messenger

نصب دو تلگرام در یک گوشی

Loopy بر مبنای سرور‌های رسمی تلگرام عمل می‌کند و تمام امکانات تلگرام را در خود دارد. بعد از نصب Loopy می‌توانید تمام مخاطبان تلگرام را شناسایی کنید. به منظور نصب دو تلگرام در یک گوشی می‌توانید در کنار اپلیکیشن رسمی تلگرام، با نصب لوپی برای شماره سیم کارت دوم خود هم حساب کاربری بسازید. Loopy به صورت رایگان در دو نسخه برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون قابل نصب است.

دانلود Loopy Telegram نسخه iOS

دانلود Loopy Telegram نسخه اندروید

اپلیکیشن لاگاتگرام Lagatgram

نصب دو تلگرام در یک گوشی

Lagatgram نام محصول دیگری از تلگرام است که برای کاربران اندرویدی طراحی شده است. لاگاتگرام بر اساس ادعای شرکت تلگرام از امنیت بالا و امکانات جالب برای شخصی‌سازی‌ برخوردار است. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه از تمامی امکانات تلگرام برخوردار شوند. نقطه قوت لاگاتگرام این است که می‌توانید شماره سیم کارت خود را از کسانی که با آنها چت می‌کنید، پنهان کنید.

دانلود Lagatgram نسخه اندروید

اپلیکیشن مالتی گرام Multigram

نصب دو تلگرام در یک گوشی

Multigram نسخه غیر رسمی دیگری از اپلیکیشن محبوب تلگرام است که به صورت رایگان در گوگل پلی استور منتشر شده است. مالتی گرام در مقایسه با نسخه رسمی تلگرام، از قابلیت ها و امکانات متفاوتی همانند موبوگرام و تلگراف برخودار است. نکته قابل توجه در مورد نرم‌افزار مولتی گرام این است که امکان وارد کردن چند حساب در این برنامه و تعویض آسان بین اکانت‌های آن برای کاربر وجود دارد.

دانلود Multigram نسخه اندروید

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!