دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک همراه اول با سیم کارت کودک و نوجوان درسا

سیم کارت کودک و نوجوان درسا

سیم کارت کودک و نوجوان درسا با شعار «دانایی، رشد، سرگرمی و اینترنت پاک» و با هدف ایجاد فضای مجازی سالم برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. سیم کارتی که علاوه بر اینترنت پاک همراه اول، امکانات و برنامه‌های کاربردی بسیاری را برای کودکان و نوجوانان و والدین آن‌ها به ارمغان آورده‎است. سیم کارت کودک و نوجوان درسا طرحی است که با ارائه اینترنت پاک همراه اول از حریم خانواده در مقابل خطرات فضای مجازی محافظت می‌کند. در ادامه در مورد سیم کارت کودک و نوجوان درسا و اینترنت پاک همراه اول خواهید خواند.

ویژگی‎های سیم کارت کودک و نوجوان درسا

  • امکان استفاده از کلیه بسته‌های پیامک و طرح‌های تشویقی ویژه سیم کارت‌های همراه اول
  • امکان مکالمه و ارسال پیامک بر اساس فهرست مورد نظر والدین، با تعرفه مشابه سیم کارت‎های همراه اول
  • دسترسی آسان کودک و نوجوان به اینترنت پاک همراه اول (محتوای مناسب و طبقه‌بندی شده در فضای مجازی پاک از طریق مرورگر درساگرد)
  • مدیریت زمان استفاده کودک و نوجوان از گوشی یا تبلت و اطلاع از مکالمات، پیامک‌ها از طریق برنامه دنیای درسا
  • دسترسی به انواع محتوای صوتی، تصویری و چندرسانه‌ای کودک و نوجوان از طریق برنامه آفرینک
  • دسترسی به بازی‌های مناسب کودکان و نوجوانان از طریق درسابازار

سبد محصولات سیم کارت کودک و نوجوان درسا

در سبد محصولات درسا، نرم‎افزارها و خدمات متنوعی ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفته‌است که عبارتند از:

اینترنت پاک همراه اول

اینترنت پاک همراه اول

یکی از نگرانی‌های والدین، حضور فرزندان در فضای مجازی، و به خطر افتادن سلامت و امنیت اخلاقی آنها است. درساگرد با توجه به همین دغدغه‌های شما به وجود آمده است. مرورگر درساگرد فقط در سایت‌هایی که مناسب سن فرزندان شما و فرهنگ جامعه ماست، جستجو می‌کند و محیطی پاک دارد. علاوه بر آن، بهترین سایت‌های موجود را به صورت طبقه‌بندی شده به فرزندانتان پیشنهاد می‌کند. بسته‌های اینترنت پاک همراه اول در دو حجم ارائه می‌شود که شرایط آنها را در جدول زیر آورده‌ایم:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
بسته‌های اینترنت پاک همراه اول با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی
حجمقیمت (تومان)مهلت استفادهکد دستوری
۱.۵ گیگا بایت۱۰ هزار۳۰ روزه*۱۰*۲۵۲*۱#
۴ گیگا بایت۱۵ هزار۳۰ روزه*۱۰*۲۵۲*۲#

نکته: توجه داشته باشید که پیش‌فرض تنظیمات گوشی شما بر روی استفاده از ۳G یا ۴G باشد.

دریافت تنظیمات اینترنت پاک همراه اول

اگر بسته‌های اینترنت پاک همراه اول را برای بار اول فعال می‌کنید، نوع و مدل یا شماره سریال گوشی (IMEI) را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸ ارسال کنید تا تنظیمات مربوطه برای شما ارسال شود. اگر به شماره سریال ۱۰ رقمی‌گوشی خود دسترسی ندارید، کد دستوری *#۰۶# را شماره‌گیری کنید.

دنیای درسا

برنامه دنیای درسا به عنوان یکی از برنامه‌های با کیفیت ایرانی به خانواده‌ها ارائه شده است. خانواده‌ها می‌توانند با نصب برنامه دنیای درسا به راحتی گوشی یا تبلتی را که در اختیار فرزندشان است، کنترل و مدیریت کنند؛ از طریق این اپلیکیشن، والدین می‌توانند برنامه‌هایی را که فرزندشان به آنها دسترسی دارد، به همراه زمان‌بندی استفاده از هر برنامه تنظیم کنند. همچنین پدر و مادر می‌توانند توسط این برنامه، مدت و روش استفاده فرزندشان از اینترنت را تحت کنترل داشته باشند و حتی فهرست تماس‌ها و پیامک‌های مجاز را برایشان تعریف و بر محتوای آن نظارت کنند.

آفرینک (دنیای دیجیتال بچه‌های ایران)

شبکه کارتونی کودک و نوجوان است که مجوز رسمی‌سرویس ویدئو درخواستی(VOD) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌داشته و در محیطی امن و ایرانی به ارائه محتوای قانونی برای کودکان ایران زمین می‌پردازد. آفرینک افتخار دارد که بستری مناسب، ایمن و جذاب را برای سرگرمی‌ و یادگیری کودکان فراهم کرده است که در آن فرزندان با نظارت دقیق والدین بر نحوه و میزان استفاده ایشان از برنامه می‎توانند لحظاتی شاد و آموزنده را با کارتون‌ها، انیمیشن‌ها و شعر و قصه‌ها سپری کنند.

درسابازار (سرزمین شاد و جذاب بازی‌های ایرانی)

درسابازار ارائه‌دهنده بیش از ۴ هزار اپلیکیشن اندرویدی ‌مناسب رده سنی کودک و نوجوان است که هم به  لحاظ محتوایی و هم کیفیتی به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. این بازار به انتشار اپلیکیشن‌های تخصصی حوزه کودک و نوجوان در گروه‎های مختلف از قبیل سرگرمی، بازی، آموزشی و … می‌پردازد. والدین نیز می‌توانند اپلیکیشن‎های مورد نیاز فرزندان خود را با خاطری آسوده از این بازار تخصصی که اپلیکیشن‌های آن هم به لحاظ محتوایی کنترل شده‌اند و هم به لحاظ کیفیت تولید عاری از هرگونه بدافزار هستند، دانلود نمایند.

مهد قرآن (مهد فرشتگان الهی)

اپلیکیشن اندرویدی مهدقرآن برنامه‌ای کاربردی برای آموزش قرآن به کودکان و نوجوانان است که شامل جز ۳۰ قرآن کریم با صدای قاریان مشهور است. استفاده از این اپلیکیشن با پرداخت درون برنامه‎ای از طریق سیم کارت‌های همراه اول امکان‎پذیر است.

 نواک (نهایت موسیقی و هنر)

اپلیکیشن موسیقی ویژه کودک و نوجوان، صاحب قرارداد با کلیه ناشران قانونی تولید و پخش موسیقی در کشور با نواک همیشه و هر جایی که باشید مجموعه کاملی از موسیقی‌های ایرانی با شماست. در آرشیو بزرگ موسیقی نواک بگردید، آهنگ‌های جدید را کشف کنید، لیست‌های مختلف بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در نواک قانونی گوش کنید و از هنرمندان مورد علاقه‌تان حمایت کنید.

جزوه‌نگار (همراه مطمئن کنکور)

اپلیکیشن جزوه‌نگار ویژه نوجوانان عزیزی طراحی شده است که خود را برای آزمون کنکور آماده می‌کنند. این اپلیکیشن حاوی بیش از ۴۰ هزار تست کنکور و ۱۱ هزار جزوه استکه چکیده نکات مهم آموزشی کلیه دروس رشته‌های ریاضی و تجربی را به کنکوری‌ها ارائه می‌دهد.

ارتباط با درسا

جهت کسب اطلاعات بیشتر از خدمات سیم کارت کودک و نوجوان درسا، به سایت درسا مراجعه کنید و یا با ارسال کد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۳ عضو سامانه پیامکی اطلاع‎رسانی و آموزشی کاملاً رایگان درسا شوید. در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از طریق تماس با شماره ۵۳۸۷۸-۰۲۱ نیز دریافت نمایید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!