بهترین اپلیکیشن رژیم غذایی: ۳ اپلیکیشن برتر که ما را به وزن ایده‌آل می‌رساند

رژیم غذایی این روزها یکی از دغدغه‌های مهم مردم شده است. نه فقط به خاطر اصلاح افراط و تفریط ما در غذا خوردن. بلکه این روزها بسیاری مردم از نعمت رژیم غذایی سالم آگاه شده‌اند و آن را به یکی از عادت‌های روزمره خود تبدیل کرده‌اند. برنامه‌نویسان حوزه اپلیکیشن‌ لاغری و استارت‌آپ‌ها هم اهمیت این نکات را فهمیده‌اند و دست به ساخت اپلیکیشن‌هایی زده‌اند که با توجه به شرایط شخصی شما به شما راهکارهایی برای رژیم غذایی سلامت می‌دهند. در این مقاله، سه اپلیکیشن برتر حوزه رژیم غذایی را با هم مرور می‌کنیم. با وبلاگ کارتی همراه باشید. 

رژیم غذایی سالم با اپلیکیشن Lifesum

اپلیکیشن lifesum لاغری

اپلیکیشن لایف‌سام که یک اپلیکیشن‌ لاغری پرطرفدار در  بازارچه گوگل هم هست، کارآیی‌های مختلفی برای یک کاربر به ارمغان آورده است. شما با توجه به این‌که می‌خواهید چه کاربری از این اپلیکیشن داشته باشید، می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید. چه برای کاهش وزن، افزایش وزن و چه برای رژیم غذایی سالم و گیاهی می‌توانید بهترین استفاده را از این اپلیکیشن داشته باشید. با دو لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای اندروید و آیفون دانلود کنید.

اپلیکیشن کاهش وزن Lose it

اپلیکیشن Lose it! رژیم غذایی برای لاغری

با یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی (بخوانید لاغری) با نام «از دستش بده» آشنا شوید. ناگفته پیداست که این اپلیکیشن به شکل تخصصی در حوزه‌ رژیم‌های لاغری فعالیت می‌کند و تا به امروز یکی از بهترین آن‌هاست. این اپلیکیشن برخلاف اکثر رقبایش کاملا رایگان است و برای استفاده از آن احتیاج به هیچ پول اولیه‌ای ندارید. به همین دلیل به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. 

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

کالری‌شمار کرفس اپلیکیشن رژیم غذایی ایرانی

اپلیکیشن کالری شمار کرفس

یک اپلیکیشن فارسی بسیار موفق که در چندسال اخیر توانسته بسیاری از هموطنان‌مان را به استفاده از خود ترغیب کند، «کرفس» است. شکل کاربردی این اپلیکیشن بر پایه شمارش کالری‌هاست. یعنی شما با توجه به رژیم غذایی که مصرف می‌کنید تعداد کالری‌های مورد نیاز و مورد مصرف خود را با هم مقایسه می‌کنید و آن را در رژیم غذایی خود به کار می‌گیرید. بسیاری از کاربردهای این اپلیکیشن رایگان است و شما می‌توانید با خرید اشتراک ماهیانه از امکانات کامل‌تر این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. 

آیا شما تا به حال از اپلیکیشن‌ برای کار روی رژیم‌های لاغری و چاقی خود بهره گرفته‌اید؟ برای طراحی یک غذای سالم چطور؟ برای ما بنویسید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *