آموزش تغییر تم هواوی: تغییر شکل و شمایل گوشی بدون هیچ هزینه‌ای!

لطفی که گوشی‌های اندرویدی  به گوشی‌های آیفون دارند، این است که شما می‌توانید هرگاه که از ظاهر موبایل خود خسته شدید، برای خودتان یک تم و قالب تازه دست و پا کنید. روش‌های مختلفی برای تغییر تم در گوشی‌های هوآوی هم وجود دارد که شاید از دیگر گوشی‌های اندروید خلاق‌تر و ساده‌تر است. اما مخاطب ممکن است خیلی راحت نتواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند. اما با این چند روش شما ساده و راحت می‌توانید تم گوشی هوآوی خود را تغییر دهید. یک  آموزش تغییر تم هواوی به زبان خیلی ساده. با مجله کارتی همراه باشید.

اپلیکیشن themes هواوی

روش اول تغییر تم: اپلیکیشن Themes

 

روی تمامی گوشی‌های هوآوی اپلیکیشنی پیش‌فرض نصب شده است به نام Themes.

 آن را پیدا کنید و وارد اپلیکیشن شوید. پس از آن متوجه لیست سرشاری از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تم‌ها می‌شوید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

با انتخاب هر کدام از تم‌های موردنظر شما و کلیک بر روی دکمه‌ Apply تم مورد نظر شما بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد.

تغییر پوسته گوشی

روش دوم: بازگشت به تم پیش‌فرض

 

اگر بعد از مدتی استفاده از تم‌های گوناگون، خواستید دوباره به همان پوسته اولیه گوشی‌تان برگردید، کافی‌ست به اپلیکیشن Themes رجوع کنید و تم  Default را از مجموعه تم‌های هوآوی انتخاب کنید. تلفن شما به پوسته اولیه‌اش باز می‌گردد.

دانلود تم هواوی

روش سوم تغییر تم هواوی

اگر تم‌های معمول در اپلیکیشن Themes جواب نمی‌دهد به این آدرس بروید. این‌جا پایگاه تم‌های گوشی هوآوی است. کافی‌ست تم مورد نظر خود را دانلود کنید و آن را در پوشه‌ HWThemes قرار دهید. حالا به اپلیکیشن Themes مراجعه کنید و تم مورد نظر خود را فعال کنید.

روش چهارم: تم‌های پیش‌نهادی کاربران

اگر تمامی تم‌های شرکت هوآوی هم به سلیقه سخت‌پسند شما خوش نمی‌آید، ما دانلود اپلیکیشن hwthemes pro را پیشنهاد می‌کنیم. به وسیله این اپلیکیشن شما به تمامی تم‌های ساخته شده و پیشنهاد شده از سمت کاربران دسترسی پیدا خواهید کرد. تم مورد نظر را که انتخاب کردید گزینه‌ Set & Apply را بزنید تا تم شما به شکل دلخواه شما در بیاید.

اپلیکیشن تغییر تم گوشی

روش‌های بسیار زیاد دیگری برای تغییر تم‌ها وجود دارد. از جمله فعال کردن دارک مود یا حالت تاریک برای گوشی‌های هوآوی، استفاده از تم گوشی‌های آیفون برای گوشی‌های هوآوی و … . در آینده‌ای نزدیک باز در موردشان خواهیم نوشت.

اما این چهار روش که گفتیم، ساده‌ترین روش‌هایی‌ست که به وسیله آن می‌توانید یک تم و پوسته تر و تازه برای گوشی هوآوی خود سرپا کنید. آیا آموزش تغییر تم هواوی برای شما کاربردی بود؟

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *