درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل از طریق ارسال پیامک

فرقی ندارد سیم کارت شما متعلق به کدام اپراتور باشد. به هر حال در طول روز تعداد زیادی پیامک‌های تبلیغاتی دریافت می‌کنید. راه‌هایی برای مدیریت تعداد پیامک‌های تبلیغاتی که دریافت می‌کنید، وجود دارد. در این پست روش لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را شرح خواهیم داد.

اگر مایل نیستید پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل را که برای معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت ارسال می‌شوند دریافت کنید، کافی است با شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید عدد ۲ را به ۵۰۰۵ اسمس کنید.

اگر یکی از طرح‌های پیامکی ۸۲۸۲ یا ویترین ایرانسل را فعال کرده باشید، این پیامک‌ها از اعتبار شما کم می‌کنند. اگر می‌خواهید این پیامک‌ها را دریافت نکنید، مراحل زیر را طی کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  1. به شماره ۱۳۱ یک پیامک بزنید تا رمز ورود به ویترین ایرانسل برای شما ارسال شود
  2. به صفحه ویترین ایرانسل بروید
  3. در بخش شناسه شماره موبایل خود را با کد کشور (به صورت ********۹۸۹۳) وارد کنید
  4. در بخش رمز عبور، رمزی را که در مرحله اول دریافت کرده‌اید، وارد کنید
  5. به سرویس مبتنی بر پیام کوتاه بروید و در قسمت شارژ خودکار- بسته های من، برای همه طرح‌هایی که فعال کرده‌اید، لغو اشتراک کنید

پیامک‌های تبلیغاتی را با اپلیکیشن ایرانسل من هم می‌توانید لغد کنید. در صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل‌من، گزینه مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی را بزنید و سپس گروه مورد نظر خود را برای دریافت پیامک‌های مرتبط انتخاب کنید. همچنین با شماره‌گیری کد دستوری ‎۵۰۰۶#*، فهرست کاملی از گروه‌های پیامکی برای شما نمایش داده می‌شود. در زیرمنوی این کد دستوری به سادگی می‌توانید فهرست گروه‌های غیرفعالتان را ببینید.

اگر می‌خواهید دریافت پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را فقط در یک گروه خاص لغو کنید، کدهای جدول زیر را به شماره ۵۰۰۶ اسمس کنید:

نوع پیامککلیدواژه درخواست عضویتکلیدواژه لغو عضویت
محصولات ایرانسلOZVPLAGHVP
پیشنهادهای ایرانسلیOZVOLAGHVO
ورزشیOZVSLAGHVS
بازی و سرگرمیOZVGLAGHVG
آموزشیOZVELAGHVE
فرهنگی – اجتماعیOZVCLAGHVC
سلامت و بهداشتOZVHLAGHVH
مذهبیOZVRLAGHVR
تخفیف‌های ویژهOZVDLAGHVD
اطلاعات عمومیOZVILAGHVI
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!